Respawn.pl

CS:GO Update 01.04.2015

Autor: Sergiusz Lelakowski

Ło luju, ale dowalili update. Nie do końca jestem pewien, jak się nazywam, ale postaram się opisać, co też Volvo ciekawego wykombinowało. No to jadziem:

Operacja Vanguard dobiegła końca!

 

Bronie z systemem StatTrak:

– Dodano możliwość wykorzystywania w kontraktach broni z systemem StatTrak oraz możliwość otrzymywania broni z tym systemem z kontraktu.

– Dodano SwapTool – przedmiot pozwalający “przerzucić” liczbę zabójstw z jednej broni z systemem StatTrak na inną broń z systemem StatTrak (muszą być to bronie identycznego rodzaju, tj. dwa kałasznikowy czy dwie snajperki).

 

Rozgrywka:

– Granaty dymne będą od tej pory bardziej rzetelnie trzymać się toru lotu, aby uniknąć rozbieżności między obrazem pokazywanym u gracza a obrazem przetwarzanym przez serwer.

– Usunięto bug pozwalający na podsadzenie się w smoke’u – przeciwnicy nie widzieli modeli graczy w smoke’u, ale sami byli widoczni nad smoke’iem.

– Zaktualizowano widok smoke’a – zmniejszono widoczność kształtów na brzegach dymu (szczególnie od dołu).

– Zaktualizowano widok rozwiewającego się dymu z widoku trzeciej osoby.

– Usunięto bug, w którym osoby obserwujące grę z punktu widzenia trzeciej osoby nie widziały smoke, gdy osoba obserwowana była w jego środku.

– Ulepszono spawnpoint’y – od tej pory gracze nie powinni już respić się sobie “na głowach”.

– Zwiększono tagging graczy poruszających się z lekkimi broniami; zaktualizowano także “wartości” taggingu przy wielokrotnym trafieniu (zwiększona efektywność).

– Koszt zakupu M4A1-S podniesiono do 3200$.

– Zwiększono obrażenia zadawane przez Tec-9 na dłuższych dystansach; zmniejszono także pojemność magazynka do 24 naboi.

– Zmniejszono mobilność graczy w trybie scope z karabinami: AWP, SCAR-20 oraz G3SG1.

– Zwiększono celność PMów: MP9, MP7 i Mac-10.

– Dodano wsparcie dla dźwięku przestrzennego 5.1 dla systemów Linux.

– Komendy “nav” są oznaczane od tej pory jako cheat, aby uniknąć błędów serwerów.

– Zabójstwa na kurczakach od tej pory są odnotowywane w danych gry.

– Zabójstwa przy użyciu granatów wybuchowych są od tej pory zapisywane w danych wydarzenia przed zapisaniem informacji o śmierci wysadzonego przeciwnika.

– Usunięto bug powodujący niewczytywanie się awatarów zawodników.

– Zoptymizowano proces powrotu do gry graczy, którzy zostali wyrzuceni z meczu przez update gry.

– Usunięto bug powodujący znikanie tabeli wyników w trakcie wyświetlania profilu Steam gracza.

– Dodano możliwość wcześniejszego określenia, czy tworzona poczekalnia ma być poczekalnią prywatną, czy też publiczną.

– Dodano tekst opisujący mapę de_bank.

– Usunięto bug wyszukiwarki serwerów społeczności, który powodował wyświetlanie ścieżki pliku zamiast nazwy mapy z Workshop’u.

– W wyszukiwarce serwerów społeczności dodano kolumnę, która określa czy na danym serwerze obecnie rozgrywana jest mapa oficjalna, czy też z Workshop’u.

– W wyszukiwarce serwerów społeczności dodano ikonki popularnych trybów gry.

– Wyszukiwarka serwerów społeczności od tej pory zapisuje zmiany w wyszukiwaniu stworzone między sesjami gry.

– Zaktualizowano pop-upowe wiadomości na serwerach.

 

Mapy:

– Z puli map turniejowych została usunięta mapa de_nuke; zastąpiono ją mapą de_train.

 

Dust 2:

– Otworzono skybox nad długą, galą i shortem.

– Poprawiono widoczność za niebieskim autem na długiej.

– Naprawiono “znikającą skrzynkę” na respawnie CT.

 

Mirage:

– Otworzono skybox nad domkiem B.

– Uproszczono boki okna snajperskiego.

– Podniesiono wysokość osłony na środku.

Nad skrzynkami nie widać już głowy przemieszczającego się przeciwnika.

Nad skrzynkami nie widać już głowy przemieszczającego się przeciwnika.

 

– Naprawiono widoczność przez skrzynki ogniowe.

Brak szczeliny między pudłami utrudni skanowanie.

Brak szczeliny między pudłami utrudni skanowanie.

 

Overpass:

– Poszerzono i uproszczono schemat BS’a A.

Schowanie się i przemieszczanie po BS'ie stało się znacznie trudniejsze.

Schowanie się i przemieszczanie po BS’ie stało się znacznie trudniejsze.

 

– Beczki i szpule na tyłach BS’a A zastąpiono schodami.

Wychylanie i chowanie się za BS'em stało się znacznie prostsze.

Wychylanie i chowanie się za BS’em stało się znacznie prostsze.

 

– Usunięto drzwiczki od strony fontanny przy wejściu do łazienek.

Kolejna potencjalna osłona została usunięta.

Kolejna potencjalna osłona została usunięta.

 

Cobblestone:

– Uproszczono poruszanie się po BS’ie B.

– Usunięto kolizyjny narożnik w tunelach TT.

– Siano przy długiej nie jest już rampą – trzeba wskakiwać.

Usunięto możliwość wychylania i chowania się za osłoną bez konieczności skakania.

Usunięto możliwość wychylania i chowania się za osłoną bez konieczności skakania.

 

Train:

– Usunięto punkty kolizyjne na szczytach drabin.

– BS A cofnięto w kierunku respawnu CT.

– Dodano trzeci pociąg na BS’ie A.

Dodanie kolejnego wagonu zdecydowanie ułatwi poruszani się po placu.

Dodanie kolejnego wagonu zdecydowanie ułatwi poruszanie się po placu.

 

– Dodano możliwość schowania się w głównym wejściu na BS A.

Ukrycie się tutaj może pozwolić na zdobycie fraga na uciekającym z BS'a przeciwniku.

Ukrycie się tutaj może pozwolić na zdobycie fraga na uciekającym z BS’a przeciwniku.

 

– Poszerzono przestrzeń na lewo od skrajnego wagonu.

Więcej przestrzeni do poruszania się znacznie ułatwia uniknięci zestrzelenia.

Więcej przestrzeni do poruszania się znacznie ułatwia uniknięci zestrzelenia.

 

– Usunięto śmietniki przy łączniku.

Popularna kryjówka straciła swe właściwości maskujące.

Popularna kryjówka straciła swe właściwości maskujące.

 

– Podniesiono skrzynkę na BS’ie A.

– Zablokowano wąski kąt ostrzału między rampami CT i TT.

– Ustawiono priorytety spawnu CT.

 

Cache:

– Usunięto pixelwalking na BS’ie A.

– Dodano linie wyznaczające granice BS’a A.

Od teraz znalezienie miejsca do plantu nie powinno stanowić dla nikogo problemu.

Od teraz znalezienie miejsca do plantu nie powinno stanowić dla nikogo problemu.

 

– Zmieniono współczynniki penetracji białych plandek na skrzynkach.

– Naprawiono bugi cieni widoczne z boosta na BS’ie A.

– Polepszono widoczność pomiędzy środkiem a BS’em A.