Respawn.pl

CS:GO Update 14.01.2015

Autor: Sergiusz Lelakowski

Kolejny dzień, kolejny update – Volvo jak zawsze dba o trzymanie swoich graczy w ciągłej niepewności i oczekiwaniu na update poprawiający błędy wcześniejszego update’u.

 

Bronie:

– Liczba magazynków P2000 wróciła do normy – z powrotem jest ich 5. P250 nadal ma wyłącznie 3 magazynki.

 

Mapa de_cache:

– Usunięto bug na BS’ie B (pixelwalking za jedną ze skrzyń, powodujący błędy w hitboxie wykorzystującego bug – głowa znajduje się na poziomie brzucha).

 

Mapa de_facade:

– Poprawiono opis na minimapie.

 

Mapa de_cobblestone:

– Usunięto miejsce pod daszkiem, gdzie można było się przez przypadek zablokować w teksturach.

– Poprawiono opis minimapy nieprzystający do geometrii galerii; w tym samym miejscu podniesiono sklepienie, a także poprawiono/dodano kilka wykończeń tekstur.

– Usunięto miejsce na BS’ie A, gdzie również można było się zablokować.

– Usunięto “pływającą” skrzynkę przy schodach.

– Dodano brakujące tekstury przy spawnie TT; drewniane rusztowanie zmieniono na kamienne elementy.

– Kraty okienne w tunelach przy B są teraz całkowicie przenikalne.

– W pokoiku snajperskim CT usunięto poręcz, a także poprawiono oświetlenie; od tej pory nie da się też przechodzić przez arrasy.

 

Rozgrywka:

– Naprawiono “bug tabeli”, który występował, gdy po graniu na oficjalnych serwerach podłączało się do serwerów społeczności (tabela wyników się nie wyświetlała).

-Komenda rcon_stats pokazuje od tej pory kilka dodatkowych statystyk (server frame simulation time, stddev of simulation time, tick precision).

– Usunięto bug niektórych serwerów, które omijały komendę SERVER_CAN_EXECUTE.

– Usunięto bug niewyświetlających się ikonek osiągnięć.