Ostatnio Valve mocno wzięło się do roboty! W lipcu wypuściło już 4 update’y do CS:GO!
Tym razem już bez większych zmian w gameplay’u, a twórcy skupili się przede wszystkim na poprawie map. Na pewno chcą poprawić balans na zapowiedzianych na ESL One mapach – cobblestone i overpass i tu zmian widać najwięcej. Z jednej strony to dobrze, że wprowadzają takie ulepszenia, ale z drugiej gracze nie będą zadowoleni ze zmian na miesiąc przed wielkim turniejem! To jest pole, na którym Valve musi mocno popracować, czyli na komunikacji z organizatorami imprez i pro-graczami. W tej aktualizacji dodano również stary dynamiczny celownik znany z CSa 1.6 i Source! Więcej informacji poniżej.
[GAMEPLAY]
- Poprawiono system penetracji obiektów. Teraz wszelkiego rodzaju płoty, drabiny będą możliwe do przestrzelenia.
[MIRAGE]
- Naprawiono górne żaluzje w kuchni, które zapobiegały penetracji z jednej strony.
- Przycięto fragment przy białym samochodzie, który uniemożliwiał podniesienie bomby.
- Ławkę na B zrobiono teraz cieńszą, by umożliwić lepszą penetrację obiektu.
- Przycięto okna w pałacu, by nie można było na nie wskoczyć.
[OVERPASS]
- Stworzono nowe przejście na Bombsite A, poprzez boczne drzwi w Banku.
- Tylnie schody przy BSie A nieco zmieniono, by wyjście było bliżej miejsca podkładania bomby.
- Bombsite A został nieco przerobiony, by było więcej wolnej przestrzeni.
- Dodano palety szybkiego schodzenia na dolną część drabiny w tunelach po stronie terrorystów, by umożliwić szybsze zejście (jak na de_nuke)
- Skrzynka z kwiatami, na snajperskim spocie jest teraz wyższa.
- Tunele są teraz bardziej przestronne.
- Jedno z okien w tunelach zostało otwarte (dla nowych możliwości krycia)
- Usunięto półkę przy gnieździe snajperskim nad A, by umożliwić granatom zadawanie obrażeń.
- Wgnieciono kilka kwiatków to doniczek obok łazienek prowadzących do A, bo przeszkadzały w widoczności.
- Dodano oświetlenie do łazienkowego łącznika do długiej na A. Poprawia to widoczność graczom patrzących ze środkowego łączika.
- Poprawiono kilka rur przy łączniku i już nie wydobywa się z nich para.
- Przycięto kilka obszarów, by łatwiej był się poruszać.
- Zaktualizowano obrazek na radarze.
- Podziękowania dla iBP steel’a i c0tt0n’a.
[COBBLESTONE]
- Usunięto doniczkę na tyłach B.
- Dodano krawędź na górze głównego wejścia na B, by zapewnić terrorystom więcej osłony.
- Zmieniono nieco wejście na BS B, by usunąć widoczność z tyłów B na boczne drzwi.
- Zeskok do drugiego wejścia na B został poszerzony, by umożliwić lepszą widoczność na pokój poniżej.
- Belki dachowe pokoju przy zeskoku przesunięto dalej od schodów.
- Dach drugiego wejścia na BS B został otwarty by umożliwić dodatkowe spoty do rzucania granatów.
- Wszystkie lokacje gdzie bomba mogła wypaść poza zasięg graczy zostały usunięte.
- Poprawiono oświetlenie w kilku miejscach zapewniające lepszą widoczność.
- Przesunięto w górę gobelin w pokoju dla snajpera po stronie CT i rozjaśniono go by modele były bardziej widoczne na jego tle.
[BLACK GOLD]
- Usunięto kolizje na czerwonym świetle nad przejściem przy B (na długiej).
- Uproszczono podstawy wież wiertniczych i rury, przystając na prośby społeczności.
- Poprawiono problemy ze światłem na belkach w magazynie.
[UI]
- Przystając na prośbę społeczności, dodano 6 rodzaj celownika (cl_crosshairstyle 5), który symuluje dynamiczne zachowanie celownika z CSa 1.6 i Source?a. Pamiętajcie, że nie pokazuje on celności karabinu czy rozrzutu, ale rozszerza się nieco podczas strzelania. Dla początkujących graczy polecany jest jednak celownik 0,2 lub 3, który pokazuje rozrzut i celność broni podczas strzelania.
[MISC]
- Wszystkie skrzynki, klucze, przepustki i naklejki są teraz dostępne jako towar na rynku społeczności steam.
- Zmieniono naklejkę “Death Comes”.
A Wy co myślicie o nowej aktualizacji? Czy to dobry pomysł ze zmianami na miesiąc przed wielkim turniejem?