Respawn.pl

Update 23/24.02.2016

Autor: Sergiusz Lelakowski

W ostatnich dniach, Valve postanowiło wypuścić kolejne aktualizacje, które pomogą uporać się z wieloma błędami spowodowanymi między innymi operacją Wildfire. Update, jest kontynuacją poprzednich ulepszeń i znacząco wpłynie na jakość rozgrywki.

Różne

  • Przypadki, w których gracze mieli problem z zameldowaniem się do kampanii Gemini, zostały naprawione.
  • cl_timeout zostało ograniczone do 30 sekund.
  • Zdarzenie weapon_fire, które decydowało o wysyłaniu nieprawidłowej broni, zostało naprawione.
  • Dodano brakujące zdarzenie tagrenade_detonate.
  • Naprawiono brakujące tekstury dla skinów:
    • USP-S | Royal Blue
    • P90 | Desert Warfare
    • UMP-45 | Corporal
    • SCAR-20 | Cyrex
  • Polepszono jakość przybliżenia broni SCAR-20.
  • Dodano wsparcie dla silnika z 4096 wpisami w tabeli w modelu precache.

Interfejs

  • Poprawiono element, który sprawiał że mając wyposażenie medyczne oraz bombę, nie można było wybrać piątego slota.
  • Naprawiono problem z przeglądaniem przedmiotów znajdujących się w piątym slocie, gdy miało się ich więcej niż jeden.
  • Naprawiono interfejs ekwipunku podczas wstępnego wykonywania działań na przedmiotach (np. przyklejanie naklejek).
  • Naprawiono wyświetlanie nieprawidłowych informacji podczas wyszukiwania przedmiotów i ogólnego korzystania z ekwipunku.
  • Naprawiono panel z modelem naklejek, posiadający niepoprawne dialogi.

GSLT

  • Konta graczy otrzymują od teraz tymczasową blokadę, gdy ich token logowania zostanie zbanowany.

Operacja Wildfire

  • Naprawiono błąd w pierwszej misji, przez który zawodnicy, którzy nie wygrali pierwszej rundy nie otrzymywali gwiazdki.
  • Dodano zegar w głównym menu misji pokazujący czas pozostały do odblokowania kolejnej misji.
  • Naprawiono błąd na ekranie misji, który powodował nie odświeżanie się widoku misji, mimo iż kolejna była już dostępna.

Linux

  • Naprawiono błędy powodujące crashe na mapie de_coast oraz innych.