Respawn.pl

UPDATE CS:GO 13.01.17 – major, naklejki, poprawki map

Autor: Sergiusz Lelakowski

Zbliżający się ELEAGUE Major był dla Valve nie tylko okazją do wprowadzenia nowych naklejek, ale też wprowadzenia kilku poprawek na mapach. Opis zmian przeczytacie poniżej.

 

[THE ELEAGUE ATLANTA 2017 CS:GO MAJOR]
– wprowadzono do gry naklejki i graffiti z okazji ELEAGUE Major. Ich wygląd oraz szczegóły przedstawiliśmy TUTAJ,

[GAMEPLAY]
– zabity gracz nie będzie po śmierci upuszczał duplikatu granatu, który został już rzucony,
– zmienione działanie func_breakables,

[RÓŻNE]
– nowa komenda sv_steamauth_enforce, która odpowiada za opóźnione wyrzucenie gracza z serwera przez błąd gry,

[AUDIO]
– zmieniono głośność dźwięków wystrzałów,
– zmieniono zasadę głośności dźwięków broni w zależności od odległości,
– maksymalna głośność wystrzału będzie słyszalna w odległości 1 metra,

[MAPY]
Mirage
– poprawiono kilka miejsc w których utykała bomba,
– zlikwidowano kilka luk przez które można było podglądać,

Nuke
– poprawiono błąd przenikania postaci przez sufit,
– odgłos niszczenia “ventów” nie jest już słyszalny ze szczytu “Mini”

Cache
– poprawiono problem z dźwiękiem niszczenia “ventów”,
– poprawki optymalizacyjne

Inferno
– poprawiono błędy graficzne,
– naprawiono miejsce zaklinowania się graczy w okolicy “boilera”,
– backface bramy użytej przy “bananie”