IzakTV

Strona główna » A Plague Tale: Innocence – jak twórcy odtwarzali średniowieczne realia.

A Plague Tale: Innocence – jak twórcy odtwarzali średniowieczne realia.

Autor: Marcin Skrętkowicz
A Plague Tale: Innocence

A Plague Tale: Innocence to średniowieczna przygodowa gra akcji z elementami skradanki, zaplanowana na 14 maja 2019 roku. W drugim odcinku mini serialu o kulisach powstawania gry, twórcy opowiadają o swoich inspiracjach przy odtwarzaniu średniowiecznej Francji.

Po pierwszym odcinku, który koncentrował się głównie na młodym rodzeństwie, Amicji i Hugo, Epizod 2: Mroczne Wieki przenosi nas do średniowiecza. Twórcy opisują proces tworzenia ugruntowanego, realistycznego świata, osadzonego w jednej z najciemniejszych godzin ludzkiej historii.

Zespół kreatywny z Asobo wyjaśnia swoją inspirację dla świata, który zbudowali – od zwiedzania prawdziwych francuskich wiosek, których układy, ulice i budynki znajdują swoje korzenie w średniowieczu, po czerpanie wskazówek od sławnych malarzy, aby wykonać naturalistyczne oświetlenie gry. Starannie wykonany świat służy wzbogaceniu historii i postaci i przyczynia się do stworzenia tego poruszającego, emocjonalnego doświadczenia.