Respawn.pl

AGO Esports nawiązuje współpracę z FlixBusem

Autor: Marcin Skrętkowicz

FlixBus, wiodący w Polsce i Europie operator międzymiastowych połączeń autobusowych, dołączył do grona partnerów polskiej organizacji AGO Esports. Kibice Jastrzębi będą mogli skorzystać ze specjalnej zniżki, która pozwoli im zakupić bilety na przejazdy FlixBusem z 20% zniżką.

FlixBus jest młodą europejską firmą zapewniającą połączenia długodystansowe. Od 2013 roku, FlixBus oferuje alternatywny, wygodny i zielony sposób podróżowania na każdą kieszeń. Dzięki inteligentnemu planowaniu sieci i nowoczesnemu systemowi informatycznemu, FlixBus posiada największą międzymiastową sieć połączeń autobusowych w Europie, realizując 350 000 połączeń dziennie do 2000 destynacji w 29 krajach. FlixBus w Polsce oficjalnie wystartował pod koniec 2017 roku. W 2018 roku uruchomił tam ponad 40 krajowych i zagranicznych tras i przewiózł ponad 4 miliony pasażerów.

Cieszy nas, że coraz więcej firm niezwiązanych z esportem dostrzega potencjał w naszej branży – mówi Jakub Szumielewicz, prezes AGO Esports. – Jest to dla nas niezwykle nobilitujące, że zostaliśmy zauważeni i uznani jako partner do współpracy dla dynamicznie rozwijającego się przewoźnika.

FlixBus towarzyszyć będzie AGO Esports od połowy lutego. Logo zielonego przewoźnika znajdzie się na materiałach wideo produkowanych przez polską organizację. Najważniejsza dla kibiców Jastrzębi będzie jednak skierowana do nich oferta specjalna, która zostanie uruchomiona tuż przed największym wydarzeniem esportowym w Polsce – turniejem IEM Katowice, na którym wystąpią podopieczni AGO Esports z dywizji Fortnite i Starcraft 2.

W polskim esporcie widzimy ogromny potencjał i jako firma technologiczna pragniemy również wspierać ten dynamicznie rozwijający się trend mówi Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus PolskaTym bardziej cieszymy się ze współpracy z AGO Esports, czołową drużyną esportową w Polsce, gdyż wspólnie będziemy mogli przyczyniać się do promocji tej dyscypliny i przyciągać jeszcze więcej fanów na wydarzenia esportowe w całej Polsce i Europie.

Ubiegły rok był bardzo udany dla nadwiślańskiej organizacji, która kilkukrotnie zwiększyła liczbę swoich kibiców, docierając do nowych osób i ściągając ich uwagę w stronę esportu. Nic dziwnego, że kolejna firma niezwiązana z branżą, zdecydowała się na odważny krok i nawiązała współpracę z Jastrzębiami.