Respawn.pl

AGO Esports, Devils.one oraz Illuminar Gaming nawiązują współpracę z Orbit!

Autor: Marcin Skrętkowicz
Orbit

Orbit najwidoczniej zauważył potencjał esportu, bo zawarł współpracę, aż z trzema czołowymi organizacjami polskiej sceny tj. AGO Esports, devils.one oraz Illuminar Gaming.

Marka bezcukrowych gum do żucia Orbit od lat buduje zdrowe nawyki w obszarze zdrowia jamy ustnej, dając skuteczne rozwiązanie w sytuacjach, kiedy nie ma możliwości lub czasu, aby wyszczotkować zęby. Żucie bezcukrowej gumy jest bowiem jednym z czterech kroków dbania o zdrowe i czyste zęby, obok szczotkowania ich pastą z fluorem, czyszczenia przestrzeni międzyzębowych oraz regularnych kontroli u lekarza stomatologa. Jest też rozwiązaniem rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Stomatologiczne jako skuteczne narzędzie w codziennej higienie jamy ustnej.

Współpraca organizacji AGO Esports z marką Orbit obejmować będzie szereg aktywacji na profilach społecznościowych organizacji i jej podopiecznych, a zwłaszcza na zawodnikach Jastrzębi.  Bezcukrowe gumy do żucia towarzyszyć będą im podczas podróży na turnieje w Polsce, jak i za granicą po, to aby każdego dnia mogli dbać o zdrowe i czyste zęby.

Po raz kolejny duża organizacja zauważyła potencjał marketingowy, znajdujący się wewnątrz naszej organizacji. Czujemy satysfakcję, że AGO zostało wybrane jako jedna z trzech polskich drużyn, aby wprowadzać bezcukrową gumę Orbit i benefity płynące z jej żucia do szerszej świadomości fanów esportu. Dlatego wraz z nią będziemy uświadamiali naszą społeczność na temat zrównoważonego trybu życia z zachowaniem rozsądnych proporcji między graniem a innymi aktywnościami.”- mówi Jakub Szumielewicz, prezes organizacji AGO Esports.

“Cieszymy się, że wchodzimy do kolejnego fascynującego świata ludzi z prawdziwą pasją.  Chcemy, żeby guma Orbit była wszędzie tam, gdzie dzieją się prawdziwe emocje, a ludzie wspólnie dobrze się bawią, jednocześnie dbając o zdrowe i czyste zęby, świeży oddech i poczucie pewności siebie, jakie się z tym wiąże.” – mówi Wojciech Matecki, Strategic Demand Director z Mars Wrigley Confectionery.