Respawn.pl

AGO Esports rozszerza współpracę z G2A.COM!

Autor: Krystian Terpiński
AGO G2A

Ostatnie miesiące w wykonaniu AGO Esports to pasmo marketingowych sukcesów. W ostatnim czasie sponsorami “Jastrzębi” zostali między innymi PUMA, Orbit, STS oraz Łomża, a dziś do tego grona dołączyła kolejna duża marka – G2A.COM! 

G2A.COM pierwszą współpracę z czołową polską organizacją nawiązał już na początku tego roku. Kibice “Jastrzębi” mogli korzystać z opcji 3% cashbacku przy dokonywaniu transakcji z użyciem kodu “AGO”. Po kilku miesiącach podmioty zdecydowały się na rozszerzenie wspólnych działań, czego efektem jest pełnoprawna umowa sponsorska. Rzeszowska firma w przeszłości mogła pochwalić się statusem partnera tytularnego takich gigantów jak Virtus.pro czy Natus Vincere, co tylko podkreśla fakt w jak prestiżowym gronie znalazło się właśnie AGO Esports.

Jesteśmy dumni, że logo G2A od tej pory będzie widnieć na koszulkach AGO Esports. Organizacja zarządzana jest naprawdę profesjonalnie, współpraca z nią to czysta przyjemność. Jesteśmy bardzo zadowoleni także z wyników sprzedażowych.

~Patryk Romanowski, Senior Partnership Specialist w G2A.COM.

Jak możemy przeczytać w komunikacie wystosowanym w mediach społecznościowych, współpraca z G2A rozpoczęła się w lutym tego roku. Od tego momentu na materiałach wideo w serwisie YouTube zaczęło pojawiać się logo marketplace’u. W trzy miesiące filmy te wygenerowały 2,3 miliona wyświetleń. Zadowalające wyniki doprowadziły do przedłużenia umowy na nowych warunkach, dzięki którym sponsor zyska jeszcze większą widoczność – nie tylko na kanale rozrywkowym, tworzonym przy współpracy z Tomaszem “Gimperem” Działowym, ale także wszystkich profilach społecznościowych organizacji oraz jej zawodników. Logotyp G2A pojawi się również na koszulkach meczowych wszystkich dywizji “Jastrzębi”.

Radości z podpisanej umowy nie krył również prezes i współwłaściciel AGO Esports, Jakub Szumielewicz. W specjalnie wystosowanym komunikacie skomentował on rozszerzenie współpracy w następujący sposób:

Niezwykle cieszę się, że trzy miesiące wystarczyły, by przekonać do siebie G2A. Mamy ogromną satysfakcję, że światowy gigant z branży zakupów internetowych docenił nasze działania prosprzedażowe, jakość relacji biznesowej oraz chce identyfikować się z naszym Jastrzębiem poprzez wspieranie organizacji i obecność na koszulce.