Respawn.pl

Aktualizacja celności karabinów i zmiany w systemie rankingowym, czyli patch 2.02 w VALORANCIE

Autor: Paweł Wilk

Jeżeli gracze VALORANTA spodziewali się, że najbliższa aktualizacja nie wniesie zmian w mechanice gry, to mamy złe wiadomości. Szczególnie dotyczące one graczy, którzy lubią oddawać strzały w biegu.

Temat większego rozrzutu w karabinach szturmowych to temat, który projektanci wrzucili na swoją tablicę z opisem priorytet. Do te pory spora grupa sympatyków VALORANTA skarżyła się, że mechanika gry nie jest dopracowana i zdarzają się sytuację, gdy przeciwnik będąc w pełnym biegu strzela idealnie w głowę. Teraz sytuacja zmieni się, ponieważ Riot Games osłabił celność Vandala, Phantoma, Guardiana i Bulldoga, zwiększając jednostki błędu.

Najnowsza aktualizacja wprowadzi nieco poprawek w aspekcie gier rankingowych, gdzie powinno być dużo łatwiej awansować do dywizji odpowiadającej aktualnym umiejętnościom. Jest to możliwe dzięki zwiększonej skuteczność zbieżności oceny rankingowej. Żeby jednak nie było tylko wiadomości dobrych, to projektanci VALORANTA zdecydowali się ograniczyć liczebność grup od poziomu Diament 3 do maksymalnie dwóch. W konsekwencji nie będzie już możliwe granie z czwórką znajomych i wbijanie rangi Nieśmiertelnej.

AKTUALIZACJE BRONI

Aktualizacja celności karabinów w ruchu (Bulldog/Guardian/Phantom/Vandal)

  • Błąd w biegu z karabinami zwiększono z 3,75 jedn. do 5 jedn.
  • Błąd w chodzie z karabinami zwiększono z 0,8 jedn. do 1,1 jedn.
  • Błąd w ruchu podczas kucania z karabinami zwiększono z 0,3 jedn. do 0,8 jedn

AKTUALIZACJE TRYBÓW

  • Dodano ograniczenie w sklepie z bronią w grze, by uniemożliwić graczom dokonywanie zbyt wielu zakupów w krótkim przedziale czasu, co potencjalnie mogło prowadzić do problemów z wydajnością.

NAPRAWIONE BŁĘDY

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli bezgłośnie podkładać Spike’a (autor zgłoszenia).
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie mogli poruszać się po wyjściu z widoku z drona Sovy lub kamery Cyphera (dziękujemy tobie, tobie i tobie).
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie mogli opuścić widoku z kamery Cyphera lub poruszać myszą (podziękowania dla ciebie i ciebie).
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego podnoszenie broni leżących na sobie skutkowało próbami podniesienia ich obu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego okienko czatu pozostawało otwarte w trakcie gry.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wiadomości przeciwników widoczne były w trybie Deathmatch nawet po włączeniu opcji wyciszenia wszystkich wrogów.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego kara ograniczenia kolejki nie zawsze skalowała się odpowiednio w stosunku do graczy, którzy wielokrotnie pomijali kolejki.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ekran awansu był widoczny krócej, niż powinien.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego w niektórych miejscach wyświetlana była niepoprawna ikona rangi Nieśmiertelny.
  • Naprawiono kilka błędów lokalizacyjnych, które utrudniały przeczytanie tekstu w lobby oraz na ekranach końca gry i historii gry w niektórych językach.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego różne umiejętności nie działały prawidłowo na obszarze działania dymu Brimstone’a i Jett, nawet jeśli były widoczne dla ich celu.
  • Naprawiono błąd związany z Krokiem w Mrok Omena, w wyniku którego można było utknąć w znacznie oddalonych narożnikach.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego po użyciu Zmyłki Yoru i posłaniu kroków przez teleport rzucany był kolejny pocisk odgrywający dźwięk agenta zamiast obiektu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Szperacze Skye nie były w stanie wytropić wrogów na platformie z tyrolką w punkcie B na mapie Split.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Yoru po użyciu Wtargnięcia mógł utknąć w różnych miejscach.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego u Sovy nie aktywowała się prawidłowa animacja chodu po zakończeniu działania jego Sowiego Drona.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Omen mógł zmienić ekwipunek zaraz po wybraniu miejsca na mapie przy korzystaniu z umiejętności Z Cieni.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego kamera mogła „odczepić się” od Omena w trakcie korzystania z Mrocznej Osłony w przypadku słabych warunków sieciowych.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Spike’a można było podłożyć na ścianie Sage w punktach mapy Icebox.
  • Zmniejszono jasność w początkowym etapie oślepienia przez błyski.