745
Wczorajsza aktualizacja do CS:GO, która skupiała się głównie na Danger Zone przyniosła sporo błędów w innych trybach. Jednak już dzisiaj mamy reakcję ze strony Valve i większość błędów została szybko wyeliminowana.
[MISC]
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że migające światło bomby niesionej przez gracza, mogło być widoczne przez inne elementy.
- Naprawiono regresję czasu wybuchu mołotowa.
- Naprawiono regresję ruchu podczas kucania przez otwory na poziomie ziemi.
- Naprawiono regresję celności broni, w trakcie kucania.
- Naprawiono małą regresję w obliczaniu przyśpieszenia
- Naprawiono błąd, który nie pokazywał niektórych graczy na końcowej tablicy wyników w trybie Danger Zone.
- Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie się błędu “CUtlLinkedList overflow”.
- Naprawiono problem pojawiania się białych pudeł u niektórych graczy
[Mirage]
- Naprawiono zacieniowane kamienne bloki m.in. wokół Tetrisa na bombsite A
[Vertigo]
- Zaktualizowano poręcze na całej mapie, aby można było się po nich lepiej poruszać.
- Naprawiono miejsce na T spawnie, gdzie mogła utknąć bomba.