Respawn.pl

Aktualizacja CS:GO 04.06.2020 – Poprawki w strumieniowaniu tekstur

Autor: Marcin Kapusta

Valve wprowadziło dziś małą aktualizację do swojej produkcji. Niestety nie jest to wymarzony Source 2, na którego wszyscy czekamy, jednak aktualizacja poprawiła strumieniowanie tekstur.

Poprawki i zmiany wprowadzono na mapach Chlorine oraz Anubis. Ważąca nie mniej niż 100 MB aktualizacja pomoże również w renderowaniu tekstur, co może minimalnie wpłynąć na liczbę FPS.

Na plus wpływa fakt, iż Valve coraz częściej wypuszcza poprawki, które odświeżają rywalizację. Dwa dni temu wprowadzono aktualizacje, która miała na celu zniwelowanie podwójnych obrażeń granatów.

[Renderowanie]

  • Strumieniowanie tekstur wczytuje tekstury w pełnej rozdzielczości początkowej bez lod oraz mip map.

[Mapy]

Anubis

  • Naprawiono wiele drobnych błędów na mapie, takich jak niewidzialne twarze i odbicia rekwizytów.
  • Zwiększono widoczność graczy w kanale.
  • Przeprojektowano główną ścieżkę na B i wejście.
  • Zwiększono wydajność.
  • Przesunięto respawn antyterrorystów w górę.

Chlorine

  • Dodano brakującą teksturę błyszczących oczu.