1,3K
Na sam początek tygodnia deweloperzy CS:GO raczą nas nowym killfeed’em po zabiciu przeciwnika. Pojawiło się także wiele zmian na Chlorine, dodano rozgrzewkę 1 vs 1 Wingman na Inferno, oraz kilka pomniejszych poprawek.
[ROZGRYWKA]
- Dodano ikony killfeed’a za zabicie z oślepieniem, przez smoke i bez przybliżenia (noscope); wszystkie ikony killfeed’a zawierają pocisk w tej samej linii
- Gdy czas nieśmiertelności przy odrodzeniu jest ustawiony na wartość negatywną, gracze pojawiający się nie będą mieli odporności nawet podczas rozgrzewki.
- W pełni wyłączono odporność gracza na arenach rozgrzewki 1 na 1 wingman, oraz dodano logikę do usuwania krwi dla każdego starcia.
- Serwery sv_pure będą teraz wyrzucać klienty, które załadowały pliki zasobów do pamięci gry z tych nieobecnych w systemie serwera.
[INTERFEJS UŻYTKOWNIKA]
- Naprawiono pokazywanie celownika obserwowanego gracza w menu edytora.
- Naprawiono obcięcie napisów w oknie dialogowym importu celownika w niektórych językach.
- Naprawiono kody celownika przechowujące nieprawidłowe wartości dla tych spoza zakresu.
[RÓŻNE]
- Zaktualizowano pozę trzeciej osoby dla G3SG1, terrorysta trzyma AUG w inny sposób w menu zakupów.
- Aby przywitać słoneczną pogodę na zewnątrz, zmieniono scenerię filmu z menu głównego na Nuke.
- Dodano możliwość zakupu kuponów w sklepie Steam, np. https://store.steampowered.com/buyitem/730/20170 dla „StatTrak ™ Masterminds Music Kit Box”.
- Blog w grze będzie teraz renderowany w języku greckim, jeśli interfejs gry jest ustawiony na język grecki.
- Naprawiono błędy przewidywania czasami występujące podczas kucania lub w trybie noclip jako host serwera nasłuchiwania.
- Włączono rozmywanie animacji dla kurczaków.
- Zaktualizowano kilka linii głosowych agentów dla wersji gry Perfect World.
- Zoptymalizowane tekstury dla separatystów.
- Kilka poprawek stabilności.
[MAPY]
Chlorine
- Poprawiono kolor światła otoczenia, aby był bardziej niebieski.
- Zwiększona strefa roślin na bombsite’cie A.
- Naprawiono miejsca, w których bomba utykała na filarach bombsite’u A.
- Usunięto bambusowe ogrodzenie w pobliżu górnej części CT na bombsite’cie A.
- Dodano bambusowe ogrodzenie w pobliżu T main’a na górze A, przesuwając szczelinę bliżej zbiornika.
- Dodano bambusowe ogrodzenie w pobliżu dużej skały na górnym A, by odciąć bezpośredni widok z górnej części CT na główne wejście T.
- Dodano źródło światła w tunelu rzecznym koło spawnu CT.
- Dodano bambusowe ogrodzenie z tyłu głównego wejścia CT do A dla lepszej widoczności.
- Poprawiono tekstury w tunelu rzecznym i łączniku, aby były bardziej żywe.
- Dodano źródło światła na górnym B.
- Poprawiono teksturę rzeki, aby była jaśniejsza.
- Dodano osłonę dla terrorystów na środku.
- Usunięto kąt widzenia na głowę od CT mida bombsite’u A.
- Naprawiono podbicie pikseli na polu bombsite B.
- Rozjaśniono główne światła na polu B.
- Naprawiono widok przez schody w pobliżu spawnu CT.
- Naprawiono trzask drewnianych drzwi na B.
- Dodano bambusowe ogrodzenie przy zbiorniku na polu bombowym B.
- Usunięto wodę z rzeki na spawnie CT.
- Poprawiono skybox, aby był mniej fioletowy.
- Dodano ogrodzenia bambusowe w obszarach o dużym natężeniu ruchu dla lepszego kontrastu modelu gracza.
- W niektórych miejscach usunięto modele liści.
- Optymalizacja.
- Zaktualizowano obraz radaru.
Inferno
- Dodano tryb rozgrzewki 1 na 1 dla trybu Wingman