Respawn.pl

Aktualizacja CS:GO 05.05.2020 – Nowy killfeed, rozgrzewka 1v1 na Inferno oraz zmiany na Chlorine

Autor: Filip Woszczek

Na sam początek tygodnia deweloperzy CS:GO raczą nas nowym killfeed’em po zabiciu przeciwnika. Pojawiło się także wiele zmian na Chlorine, dodano rozgrzewkę 1 vs 1 Wingman na Inferno, oraz kilka pomniejszych poprawek.

[ROZGRYWKA]

EXNfTgRU8AEb2Rl

  • Dodano ikony killfeed’a za zabicie z oślepieniem, przez smoke i bez przybliżenia (noscope); wszystkie ikony killfeed’a zawierają pocisk w tej samej linii
  • Gdy czas nieśmiertelności przy odrodzeniu jest ustawiony na wartość negatywną, gracze pojawiający się nie będą mieli odporności nawet podczas rozgrzewki.
  • W pełni wyłączono odporność gracza na arenach rozgrzewki 1 na 1 wingman, oraz dodano logikę do usuwania krwi dla każdego starcia.
  • Serwery sv_pure będą teraz wyrzucać klienty, które załadowały pliki zasobów do pamięci gry z tych nieobecnych w systemie serwera.

[INTERFEJS UŻYTKOWNIKA]

  • Naprawiono pokazywanie celownika obserwowanego gracza w menu edytora.
  • Naprawiono obcięcie napisów w oknie dialogowym importu celownika w niektórych językach.
  • Naprawiono kody celownika przechowujące nieprawidłowe wartości dla tych spoza zakresu.

[RÓŻNE]

  • Zaktualizowano pozę trzeciej osoby dla G3SG1, terrorysta trzyma AUG w inny sposób w menu zakupów.
  • Aby przywitać słoneczną pogodę na zewnątrz, zmieniono scenerię filmu z menu głównego na Nuke.
  • Dodano możliwość zakupu kuponów w sklepie Steam, np. https://store.steampowered.com/buyitem/730/20170 dla „StatTrak ™ Masterminds Music Kit Box”.
  • Blog w grze będzie teraz renderowany w języku greckim, jeśli interfejs gry jest ustawiony na język grecki.
  • Naprawiono błędy przewidywania czasami występujące podczas kucania lub w trybie noclip jako host serwera nasłuchiwania.
  • Włączono rozmywanie animacji dla kurczaków.
  • Zaktualizowano kilka linii głosowych agentów dla wersji gry Perfect World.
  • Zoptymalizowane tekstury dla separatystów.
  • Kilka poprawek stabilności.

[MAPY]

Chlorine

  • Poprawiono kolor światła otoczenia, aby był bardziej niebieski.
  • Zwiększona strefa roślin na bombsite’cie A.
  • Naprawiono miejsca, w których bomba utykała na filarach bombsite’u A.
  • Usunięto bambusowe ogrodzenie w pobliżu górnej części CT na bombsite’cie A.
  • Dodano bambusowe ogrodzenie w pobliżu T main’a na górze A, przesuwając szczelinę bliżej zbiornika.
  • Dodano bambusowe ogrodzenie w pobliżu dużej skały na górnym A, by odciąć bezpośredni widok z górnej części CT na główne wejście T.
  • Dodano źródło światła w tunelu rzecznym koło spawnu CT.
  • Dodano bambusowe ogrodzenie z tyłu głównego wejścia CT do A dla lepszej widoczności.
  • Poprawiono tekstury w tunelu rzecznym i łączniku, aby były bardziej żywe.
  • Dodano źródło światła na górnym B.
  • Poprawiono teksturę rzeki, aby była jaśniejsza.
  • Dodano osłonę dla terrorystów na środku.
  • Usunięto kąt widzenia na głowę od CT mida bombsite’u A.
  • Naprawiono podbicie pikseli na polu bombsite B.
  • Rozjaśniono główne światła na polu B.
  • Naprawiono widok przez schody w pobliżu spawnu CT.
  • Naprawiono trzask drewnianych drzwi na B.
  • Dodano bambusowe ogrodzenie przy zbiorniku na polu bombowym B.
  • Usunięto wodę z rzeki na spawnie CT.
  • Poprawiono skybox, aby był mniej fioletowy.
  • Dodano ogrodzenia bambusowe w obszarach o dużym natężeniu ruchu dla lepszego kontrastu modelu gracza.
  • W niektórych miejscach usunięto modele liści.
  • Optymalizacja.
  • Zaktualizowano obraz radaru.

Inferno

  • Dodano tryb rozgrzewki 1 na 1 dla trybu Wingman