803
Valve ostatnio rozpieszcza społeczność CS:GO, bowiem to już czwarty tydzień z rzędu, w którym twórcy wypuszczają aktualizację. Na pierwszym planie zmiany na mapach Breach i Seaside, ale również na pozór drobna, ale bardzo przydatna poprawka jednego z irytujących bugów.
Mowa tu o problemie związanym z podnoszeniem broni, kiedy w jej pobliżu leży granat lub inna broń. Zdarzało się w takich sytuacjach, że naciśnięcie klawisza odpowiedzialnego za podniesienie – domyślnie “E” – nic nie dawało, co w połączeniu z szybką akcją gry oczywiście nierzadko wpłynęło na rozstrzygnięcie rundy.
No i w końcu – stało się. Pracownicy Valve zakasali rękawy, usiedli do komputerów i wyeliminowali irytujący błąd z plików gry. Jak wspomniałem wcześniej, na pozór poprawka drobna, ale cieszy.
[RÓŻNE]
- Naprawiono błąd, który powodował, że nie działało poprawnie podnoszenie broni, podczas gdy w jej pobliżu leżały inne bronie lub granaty.
- Zmniejszono obrażenia zadawane teammate’owi z Zeusa-x27 w meczach Danger Zone.
- Zmienna fov_cs_debug od teraz przyjmuje liczby z ułamkiem dziesiętnym (wcześniej tylko liczby całkowite).
[MAPY]
- Zaktualizowano Seaside i Breach zgodnie z ich najnowszymi wersjami w Workshopie.
Breach:
- Poprawiono clipping
- Poprawiono dziurę w krzakach na midzie
- Usunięto okno nad drabiną
- Usunięto kilka pixelwalków
Seaside:
- Przywrócono trigger_bomb_reset do strefy wodnej
- Naprawiono miejsca boostowania na spawnie T i za pokładem B
- Usunięto pixelwalki na moście przy spawnie T i za strefą detonacji A
- Zablokowano różne nadużycia boostowania
- Zablokowano różne miejsca, w których bomba mogła utknąć
- Naprawiono psującą się grafikę drzwi
- Naprawiono różne inne błędy graficzne