710
Po premierze wyczekiwanej operacji Broken Fang, przyszedł czas na pierwsze poprawki. Dnia dzisiejszego deweloperzy serwują je głównie dla mapy Guard, wzbogacając aktualizację o naprawę pomniejszych błędów.
[RÓŻNE]
- Naprawiono awarię związaną z pingowaniem obracającego sie modelu samochodu na mapie Engage.
- Naprawiono wyświetlanie przycisków sklepu operacji Broken Fang w systemach OSX i Linux.
- Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że kilka ustawień Broken Fang Premier można było zastosować w zwykłych meczach rankingowych.
- Dodano zapasowe pliki do filmów w tle w menu głównym
[MAPY]
Guard
- Zablokowany narożnik konstrukcyjny.
- Dodano nową osłonę dla graczy wchodzących na obszar bombowy od łącznika.
- Przesunięto zeskok nieco bliżej obszaru bombowego.
- Przesunięto wszystkie osłony na obszarze bombowym, aby dostosować kąty w kierunku mostu i łuku.
- Lekko przesunięty łącznik między tylną alejką a obszarem bombowym.
- Częściowo ograniczona widoczność między łącznikiem a dołem.
- Zmniejszona głębokość kącika restauracyjnego.
- Zmniejszona głębokość narożnika VOOLT.
- Złagodzony kąt, w którym wychylamy się głową blisko tunelu ze schodami.
- Lekko złagodzony kąt wychylenia głową za śmietnikiem.
- Dodano drobne szczegóły wizualne.
- Różne aktualizacje tekstur.
- Deheksagonizowano butelki piwa.
- Usunięto kolizję na roślinach okiennych.
- Dodano brakujące tekstury na skrzynkach piwa.
- Naprawiono lukę w pikselach na ulicy.
- Naprawiono błędy gramatyczne na znakach drogowych.