Rozwój CS:GO nabiera ostatnimi czasy tempa. To już trzecia aktualizacja w ciągu tygodnia, tym razem jest to bardzo istotna aktualizacja zmieniająca wkład rundy pistoletowej w grę, a także dodająca nowe mapy oraz ciekawą opcję dźwiękową.
ROZGRYWKA
-
Dostosowano początkową gospodarkę, aby zredukować wpływ rundy pistoletowej na kolejne rundy.
-
Podczas meczów typu Competetive od teraz po przegranej rundzie dostaje się kolejno 1900$ oraz 2400$, a nie tak jak to było wcześniej 1400$ i 1900$, co ważne zmiana ta dotyczy tylko rundy po pistoletówce!
-
dodano komendę “mp_starting_losses”
-
CZ75a: dostosowano CZ75a, by zachęcić do strzelania półautomatycznymi pistoletami na długim i średnich odległościach
-
zwiększono odrzut i niedokładność strzałów
-
poprawiono szybkość resetu odrzutu
-
Tec9: będzie bronią odrobinę słabszą na średnich dystansach
-
zmniejszono niedokładność strzałów
-
poprawiono szybkość resetu odrzutu
-
SG553 cena zredukowana do $2750
-
AUG cena zredukowana do $3150
MAPY
-
Austria jest teraz dostępna w meczach typu Competetive
-
Austria stała się mapą Grupy Delta
-
Nowe mapy Biome i Subzero są od teraz dostępne w casualowym matchmakingu – należą do Grupy Sigma
-
Mapa Canals została usunęta z meczów typu Competetive .
-
Shipped i Insertion nie są już dostępne w oficjalnych matchmakingach.
DŹWIĘK
-
Dodano ustawienie “VOIP Positional”. Kiedy ta opcja jest uruchomiona, głos gracza będzie wydobywał się z pozycji, na której się znajduje.
MISC
-
Dodano możliwość bindowania przycisków myszy, w celu korzystania z czatu głosowego podczas gdy na ekranie mamy ostateczną tablicę wyników.
-
Naprawiono problem związany z asynchronizacją tablicy wyników