Respawn.pl

Aktualizacja CS:GO 11.04.2020 – Nerf SG 553, balans broni oraz zmiany na Mirage, Overpass, Inferno, Office, Anubis oraz Chlorine

Autor: Michał Maćkowski
CS:GO Counter-Strike

Ależ aktualizację zaserwowało nam Valve z okazji świąt wielkanocnych. Deweloperzy zdecydowali się wreszcie osłabić SG 553. Do tego wprowadzono zmiany w broniach, aby polepszyć ich balans. Na sam koniec naprawiono oraz pozmieniano troszkę na mapach takich jak: Mirage, Overpass, Inferno, Office, Anubis oraz Chlorine.

Jeżeli czekaliście na aktualizację świąteczną, to musimy was zmartwić. Valve postanowiło wprowadzić sporo zmian, które wreszcie zmienią odrobinę grę. Mowa tutaj o nowym balansie broni. Gracze doczekali się osłabienia SG 553, które zdominowało rozgrywki, a do tego ulepszono AUG’a, Deagle, Tec-9, Bizona oraz zmniejszono koszt M4A1-S. Można powiedzieć, że wreszcie doczekaliśmy się zmiany mety w CS:GO.

[BRONIE]

  • SG 553 – Zmniejszono szybkostrzelność oraz celność, aby broń była bardziej zbliżona do możliwości innych karabinów.
  • AUG – Poprawiono dokładność celownika podczas stania w miejscu i zmniejszono odrobinę jego celność.
  • M4A1-S – Obniżono cenę broni do 2900$.
  • Deagle – Poprawiono celność w skoku oraz skrócono czas odzyskiwania celności po wylądowaniu.
  • Tec-9 – Zwiększono celność broni.
  • Bizon – Zwiększono penetrację pancerza.

[MISC]

  • Skompresowano kilka tekstur, aby zmniejszyć zużycie pamięci.
  • Wyłączono komendy wydawane przez boty w trakcie rozgrzewki.
  • Usunięto tryb obrońcę z zakładki szukaj do gry.
  • Dodano opcję do uruchamiania –  noubershader, która użytkownikom grającym na bardzo starym sprzęcie firmy Intel, powinna poprawić ilość klatek na sekundę. Dla graczy z nowymi procesorami Intel ta opcja nie jest zalecana, ponieważ może ona pogorszyć działanie gry.

[MIRAGE]

  • Poprawiono błędy z przycinaniem.
  • Zablokowano widoczność pod samochodem na obszarze bombowym B.

[OVERPASS]

  • Dodano nowy model kolizji na śmietnikach.
  • Naprawiono zwiększenie pikseli #151 w wodzie przy obszarze bombowym B.
  • Zmienione oświetlenie mapy.
  • Zmieniono tło bombsite’u A.

[INFERNO]

  • Ścianę od drzwi przy balkonie na obszarze bombowym A można od teraz skanować.
  • Poprawiono ustawienia HDR.

[OFFICE – Zmiany oparte na opinii jednego z profesjonalnych zawodników]

  • Dodano śnieg na śmietniku, który znajduję się na tylnym podwórku.
  • Uzupełniono maszyny do napojów.
  • Office to od teraz teren dla niepalących.
  • Posprzątano miejsce do odpoczynku w kuchni.

[CHLORINE]

  • Rozjaśniono mapę, nadając jej jaśniejsze odcienie.
  • Zmieniono domyślny model ścieżki głosowej z CT na FBI.
  • Dodano sklejkę na B dla poprawy widoczności.
  • Usunięto kałuże wody, aby graczy nie było widać w granatach dymnych.
  • Naprawiono areaportal na skrzypiący drzwiach.
  • Dodano klip granatowy na żółtej plandece.
  • Dodano brakujący materiał dla błyszczących oczu.
  • Naprawiono przycinanie w pobliżu szalonej rzeki.
  • Naprawiono kilka miejsc, w których mogła utknąć bomba.

[ANUBIS]

  • Przeniesiono mapę z trybu sparingowego do turniejowego.
  • Naprawiono odbicie wody.
  • Naprawiono wszystkie zgłaszane błędy dotyczące przycinania oraz niezamierzonych miejscówek do boostowania.
  • Poprawiono wydajność.