Respawn.pl

Aktualizacja CS:GO 14.05.2020 – Source 2 zbliża się wielkimi krokami? Aż 21GB aktualizacji deweloperskiej bety!

Autor: Michał Maćkowski
CS:GO Counter-Strike

Valve znowu nas zadziwia. W nocy do gry wprowadzono najnowszą aktualizacją, przez co gra waży aż 21 GB. Jednak jest to wyłącznie deweloperska beta, którą możemy włączyć w ustawieniach. Natomiast możemy chyba już spekulować, że Source 2 jest coraz bliżej CS:GO i najprawdopodobniej zawita do niego jeszcze w tym miesiącu.

Wprowadzona dziś aktualizacja do bety deweloperskiej skierowana jest głównie do graczy, którzy mają słabszy komputer. Dzięki najnowszym zmianom, osoby korzystające ze słabych komputerów wreszcie mają uzyskać większa liczbę FPS’ów. Jednak być może, dzisiejsze zmiany przybliżają nas również  do nowego silnika w CS:GO – Source 2.

[MISC]

  • Zoptymalizowano generowanie tekstur poprzez nadanie tekstur kompozytowych modelom, które mają wyższy priorytet w kolejce ładowania.
  • Dodano końcową pamięć podręczną, w celu optymalizacji generowanego kompozytu dla sekwencji o podobnych działaniach.
  • Dozwolone jest więcej asynchronicznych żądań tekstur na cykl, co pozwala na szybsze generowanie kompozytów w niektórych systemach.

[Strumieniowanie tekstu]

  • Dodano eksperymentalne ustawienia grafiki; „Strumieniowanie tekstur” w opcjach wideo. Strumieniowe przesyłanie tekstur pozwala grze odłożyć ładowanie tekstur o wysokiej rozdzielczości, dopóki nie będą one potrzebne do renderowania. Potencjalnie ten ruch ma oszczędzić znaczną ilość pamięci wideo. W systemach z wolniejszym dostępem do dysku tekstury strumieniowania mogą być chwilowo widoczne.