Dzień po dniu otrzymaliśmy kolejną aktualizację, znacznie mniejszą, lecz również wprowadzającą kilka zmian. VALVE nadal stara się walczyć przede wszystkim z cheaterami.
[INTERFEJS]
– Dodano w ustawieniach gry możliwość wyboru pozycji startowej myszy po włączeniu menu zakupów.
– Dodano w ustawieniach gry możliwość wyłączenia robienia zakupów przed rundą za pomocą klawiszy numerycznych.
– Naprawiono błąd, po którym mogło crashować grę po zakupie Maca-10.
– Zoptymalizowano liczbę modeli agentów, którzy wyświetlali się w interfejsie.
[DANGER ZONE]
– W skrzynkach Paradrop dodano możliwość wylosowania dużej ilości pieniędzy zamiast jakiegoś karabinu.
– Włączono efekt wizualny podnoszenia przedmiotów, które nie były bronią.
[ANTY-CHEAT]
– Użytkownicy mogą teraz zgłaszać innych graczy, korzystając z poprzednich meczów, które są zapisane w systemie. Mowa tutaj o tych, które są dostępne do oglądnięcia w zakładce “moje mecze”. Oznacza to, że jeśli nie zgłosiliście przeciwnika w trakcie meczu, to macie na to szansę również po.
– Matchmaking będzie teraz miał o wiele większą “wagę” we współczynniku zaufania. Użytkownicy z dużym współczynnikiem zaufania, którzy spotkają się na serwerze z cheaterami na serwerze, proszeni są o zgłaszanie swoich przypadków na adres: CSGOTeamFeedback@valvesoftware.com, podpisując maila tematem “Cheating in High Trust Matches”. VALVE prosi o podlinkowanie swojego konta Steam, podanie przybliżonego czasu meczu, oraz w jakim trybie grałeś. Pomysł trochę dziwny, bo nie znamy swojego współczynniku zaufania.
– Powinno być od teraz o wiele mniej przypadków oczywistego spinbota. Najprawdopodobniej użytkownicy z takim cheatem będą szybciej wyłapywani przez VAC.
[RÓŻNE]
– Skorygowano teksturę Desert Eagle’a, by broń ta lepiej się wyświetlała w menu zakupów oraz w świecie gry.
– Naprawiono błąd, przez który na niektórych procesorach komputerowych Panorama miała potężne opóźnienia.