1,6K
Po dwóch tygodniach Valve postanowiło wypuścić kolejną aktualizację do swojego flagowego tytułu. Tym razem do CS:GO zawitało sporo zmian, a najwięcej zostało poświęcone samym mapom.
Czy na tym jednak koniec? A no nie. Jednak jeśli jesteśmy już przy temacie map, to dziwić może sam fakt Cache’a. Czyżby wprowadzone na nim poprawki wskazywały na coś więcej? Tego nie wiemy, a możemy jedynie spekulować. Spoglądając na zmiany w zakładce “różne” można odnieść wrażenie, że ta aktualizacja CS:GO jest po prostu przyjemna.
[RÓŻNE]
- Dodano opcję “2” do sv_damage_print_enable, która gdy jest ustawiona, wyświetla obrażenia tylko po zakończeniu rundy.
- Pozycje trenera są teraz zapisywane w plikach kopii zapasowej.
- Naprawiono możliwość przedłużenia niewrażliwości w Deathmatach poprzez wielokrotne wydawanie komendy “open_buymenu”.
- W trybie odbijania wartość kamizelki pozostaje teraz stała podczas wyboru karty.
[VSCRIPT]
- Naprawiono problem z obwiednią dla obróconych obiektów.
[MAPY]
Ancient:
- Zmiany w wyglądzie na obszarze bombowym B i w jego okolicach.
- Tekstury bazowe o wyższym kontraście na B dla lepszych odczytów przez gracza.
- Naprawiono losowe brakujące mikro-wielokąty w totemie/rzeźby bomby B.
- Ponownie pokolorowano sklejkę na całej mapie dla lepszego kontrastu.
- Wyprostowano przejście przez wyłamaną ścianę do miejsca bombowego B.
- Poprawiono rozmieszczenie punktów odrodzenia dla obu drużyn.
Grind:
- Zmniejszono pozycje lurkowania na środku, aby uzyskać więcej płynniejszą rotację.
- Obniżono osłonę na krótkiej na A, żeby umożliwić podsadzanie ponad granatem dymnym.
- Usunięto niezamierzone lokalizacje do podsadzania.
- Naprawiono wiele miejsc, w których utknęła bomba.
- Niewielka jakość życia i aktualizacje grafiki.
Mocha:
- Poprawki przycinania.
- Ulepszenia siatki nawigacji.
- Dodano dodatkowe znaczniki bombsite’ów.
- Poprawki błędów: odradzanie się w trybie deathmatch, dźwięk odradzania się CT, drobne błędy oświetlania.
Cache:
- Optymalizacje wydajności.
- Zmniejszona głośność odgłosów ptaków.
- Zmniejszony kontrast niektórych tekstur.
- Lekko rozjaśnione niebo.
- Naprawiono drobne problemy.
- Przywrócone żywe kolory niektórych tekstur i modeli.
- Przywrócono wybrane szczegóły nawet przy najniższych ustawieniach graficznych.