Respawn.pl

Aktualizacja CS:GO 28.05 – Zanosi się na powrót Cache’a? Liczne poprawki tej mapy!

Autor: Krzysztof Sarna
CS:GO Counter-Strike

Po dwóch tygodniach Valve postanowiło wypuścić kolejną aktualizację do swojego flagowego tytułu. Tym razem do CS:GO zawitało sporo zmian, a najwięcej zostało poświęcone samym mapom. 

Czy na tym jednak koniec? A no nie. Jednak jeśli jesteśmy już przy temacie map, to dziwić może sam fakt Cache’a. Czyżby wprowadzone na nim poprawki wskazywały na coś więcej? Tego nie wiemy, a możemy jedynie spekulować. Spoglądając na zmiany w zakładce “różne” można odnieść wrażenie, że ta aktualizacja CS:GO jest po prostu przyjemna.

[RÓŻNE]

  • Dodano opcję “2” do sv_damage_print_enable, która gdy jest ustawiona, wyświetla obrażenia tylko po zakończeniu rundy.
  • Pozycje trenera są teraz zapisywane w  plikach kopii zapasowej.
  • Naprawiono możliwość przedłużenia niewrażliwości w Deathmatach poprzez wielokrotne wydawanie komendy “open_buymenu”.
  • W trybie odbijania wartość kamizelki pozostaje teraz stała podczas wyboru karty.

[VSCRIPT]

  • Naprawiono problem z obwiednią dla obróconych obiektów.

[MAPY]

Ancient: 

  • Zmiany w wyglądzie na obszarze bombowym B i w jego okolicach.
  • Tekstury bazowe o wyższym kontraście na B dla lepszych odczytów przez gracza.
  • Naprawiono losowe brakujące mikro-wielokąty w totemie/rzeźby bomby B.
  • Ponownie pokolorowano sklejkę na całej mapie dla lepszego kontrastu.
  • Wyprostowano przejście przez wyłamaną ścianę do miejsca bombowego B.
  • Poprawiono rozmieszczenie punktów odrodzenia dla obu drużyn.

Grind: 

  • Zmniejszono pozycje lurkowania na środku, aby uzyskać więcej płynniejszą rotację.
  • Obniżono osłonę na krótkiej na A, żeby umożliwić podsadzanie ponad granatem dymnym.
  • Usunięto niezamierzone lokalizacje do podsadzania.
  • Naprawiono wiele miejsc, w których utknęła bomba.
  • Niewielka jakość życia i aktualizacje grafiki.

Mocha:

  • Poprawki przycinania.
  • Ulepszenia siatki nawigacji.
  • Dodano dodatkowe znaczniki bombsite’ów.
  • Poprawki błędów: odradzanie się w trybie deathmatch, dźwięk odradzania się CT, drobne błędy oświetlania.

Cache:

  • Optymalizacje wydajności.
  • Zmniejszona głośność odgłosów ptaków.
  • Zmniejszony kontrast niektórych tekstur.
  • Lekko rozjaśnione niebo.
  • Naprawiono drobne problemy.
  • Przywrócone żywe kolory niektórych tekstur i modeli.
  • Przywrócono wybrane szczegóły nawet przy najniższych ustawieniach graficznych.