1,1K
Takiej aktualizacji nie było od dawna. Z jednej strony to głównie zmiany na mapach, z drugiej zmieniają one całkowicie rozgrywkę na dwóch mapach z puli turniejowej. Przy okazji autor Cache’a stara się usunąć wszystkie problemy związane ze skórkami dla operatorów. I wiele, wiele więcej.
[Cache]
- Poprawiona widoczność w wielu miejscach na mapie
- Poprawiona wydajność
- Naprawiono błędy wszelkiego rodzaju
- Zaktualizowano radar
[Studio]
- Naprawiono błąd powodujący brak obrażeń od wybuchu bomby
- Poprawiono kolizje
- Poprawiono widoczność na uliczkach CT oraz T
- Naprawiono błędy wszelkiego rodzaju
[Train]
- Otwarto skybox łączący odnogę ze strefą wybuchu A
- Poprawiono widoczność w wielu miejscach na mapie
- Naprawiono błędy wszelkiego rodzaju
[Dust2]
- Otwarto skybox nad górnym tunelem, ułatwiając wejścia na strefę wybuchu B
[Mirage]
- Dodano możliwość przebicia krótkiego rogu na drewnie z pałacu z pomocą broni snajperskiej
- Dodano ławkę pod oknem pozwalającą wskoczyć samemu do okna lub kontrolować shorta
- Poszerzono zakręt przed środkiem mapy
- Zmniejszono listwy wokół balkonu na B
- Usunięto przestrzał spomiędzy skrzynek na strefie wybuchu B
https://twitter.com/brittishbeaf/status/1222694729223110656?s=09
[Różne]
- Zwiększono maksymalny rozmiar informacji o serwerze GOTV kontrolowany komendą tv_broadcast_server_info_message_size_kb
- Dodano możliwość pokazywania zestawów do rozbrajania przez ściany dla obserwatorów za pomocą komendy spec_xray_dropped_defusers
- Włączenie nowo dodanej opcji spec_xray_dropped_unoccluded spowoduje ciągłe pokazywanie bomby oraz zestawów do rozbrajania przez ściany.
- GSI pozwala teraz na skonfigurowanie dokładności z jaką będą przekazywane dane.