Respawn.pl

Aktualizacja CS:GO 30.01.2020 – Masa zmian na mapach

Autor: Jan Miękina
aktualizacja cs:go

Takiej aktualizacji nie było od dawna. Z jednej strony to głównie zmiany na mapach, z drugiej zmieniają one całkowicie rozgrywkę na dwóch mapach z puli turniejowej. Przy okazji autor Cache’a stara się usunąć wszystkie problemy związane ze skórkami dla operatorów. I wiele, wiele więcej.

[Cache]

  • Poprawiona widoczność w wielu miejscach na mapie
  • Poprawiona wydajność
  • Naprawiono błędy wszelkiego rodzaju
  • Zaktualizowano radar

[Studio]

  • Naprawiono błąd powodujący brak obrażeń od wybuchu bomby
  • Poprawiono kolizje
  • Poprawiono widoczność na uliczkach CT oraz T
  • Naprawiono błędy wszelkiego rodzaju

[Train]

  • Otwarto skybox łączący odnogę ze strefą wybuchu A
  • Poprawiono widoczność w wielu miejscach na mapie
  • Naprawiono błędy wszelkiego rodzaju

[Dust2]

  • Otwarto skybox nad górnym tunelem, ułatwiając wejścia na strefę wybuchu B

[Mirage]

  • Dodano możliwość przebicia krótkiego rogu na drewnie z pałacu z pomocą broni snajperskiej
  • Dodano ławkę pod oknem pozwalającą wskoczyć samemu do okna lub kontrolować shorta
  • Poszerzono zakręt przed środkiem mapy
  • Zmniejszono listwy wokół balkonu na B
  • Usunięto przestrzał spomiędzy skrzynek na strefie wybuchu B

https://twitter.com/brittishbeaf/status/1222694729223110656?s=09

[Różne]

  • Zwiększono maksymalny rozmiar informacji o serwerze GOTV kontrolowany komendą tv_broadcast_server_info_message_size_kb
  • Dodano możliwość pokazywania zestawów do rozbrajania przez ściany dla obserwatorów za pomocą komendy spec_xray_dropped_defusers
  • Włączenie nowo dodanej opcji spec_xray_dropped_unoccluded spowoduje ciągłe pokazywanie bomby oraz zestawów do rozbrajania przez ściany.
  • GSI pozwala teraz na skonfigurowanie dokładności z jaką będą przekazywane dane.