• Strona Główna
  • CS:GO
  • IEM Katowice 2021
  • Wywiady
  • Felietony
  • Recenzje
  • Biznes
  • Redakcja
  • Kontakt
IzakTV
  • czwartek, 04 marca 2021
IzakTV
  • Strona Główna
  • CS:GO
  • IEM Katowice 2021
  • Wywiady
  • Felietony
  • Recenzje
  • Biznes
  • Redakcja
  • Kontakt
Home
News

Aktualizacja Cyberpunk 2077 – Hotfix 1.1

23/01/2021 Michał Maćkowski News
Aktualizacja Cyberpunk 2077 – Hotfix 1.1
fot.Twitter/Cyberpunkgame

Spory update późnym wieczorem zarzuciło CD Projekt Red do Cyberpunka 2077. Aktualizacja dostępna jest dla wszystkich konsol, stadia oraz PC i skupia się głównie na naprawie błędów oraz poprawie stabilności. Następne błędy, które wykryje producent oraz zostaną zgłoszone poprawione będą w następnej aktualizacji 1.2.

[Stabilność]

  • Ulepszono wykorzystywanie pamięci w różnych systemach w grze: postacie, interakcje, nawigacja, filmy w grze (wiadomości, telewizja itp.), liście, efekty laserowe, minimapa, urządzenia, sztuczna inteligencja, ruch uliczny, system niszczenia środowiska, związane z GPU i wiele więcej.
  • Dodano różne poprawki (związane między innymi z zapisami wczytywaniem, otwieraniem / zamykaniem gry i powrót do punktu).

[Zadania oraz otwarty świat]

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego połączenia od Delamain kończyły się natychmiast i wydawało się, że nie można ich odebrać w Epistrophy.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie otrzymywali wezwań od Delamain, zbliżając się do odpowiednich pojazdów w Epistrofii.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Delamain milczał przez cały czas Epistrophy, jeśli gracz początkowo odmawiał mu pomocy.
  • Naprawiono błąd powodujący zacinanie się celu przy „Odbierz wezwanie od pana Hands” w M’ap Tann Pèlen .
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Judy mogła teleportować się pod ziemię w Pyramid Song .
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający rozmowę z Mistrzem Zen w Poem of The Atoms .
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Takemura nie dzwonił do Down on the Street .
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Jackie mogła zniknąć w Podrywaniu .
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający wysiadanie z samochodu w grze The Beast in Me: The Big Race .
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli przestać odbierać telefony i wiadomości po oddaleniu się zbytnio od obszaru Dzień z życia .
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego otwarcie pakietu nie aktualizowało Space Oddity .
  • Naprawiono retro zapisy, na które miał wpływ rzadki problem, w którym rozmowa z Judy w Automatic Love byłaby niemożliwa z powodu niewidzialnej ściany. Podstawowa kwestia jest obecnie badana.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom odebranie nagrody w Gig: Freedom of the Press. Zadanie zakończy się automatycznie dla tych, którzy nie mogli wcześniej odebrać nagrody, a nagroda zostanie przyznana automatycznie.

[UI]

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego mogło brakować monitu podczas wyjśćia z Braindance.
  • Usunięto nieprawidłowy przedmiot z łupów.

[Wizualny]

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego trajektoria granatu mogła być wyświetlana w trybie fotograficznym.
  • Naprawiono różowy odcień cząstek podczas oglądania z bliska.
  • Naprawiono błędne pojawianie się samochodów w Reported Crime: Welcome to Night City .

[Osiągnięcia]

  • Naprawiono problem polegający na tym, że ukończenie jednego zataki trwające w Santo Domingo czasami nie przyczyniały się do postępu w osiągnięciu Dżungla , uniemożliwiając jego ukończenie.

[Różne]

  • Rozwiązano problem odpowiedzialny za nadmierne rozmiary zapisów (związany z modyfikatorem wskazującym, czy przedmiot został stworzony) i usunięto nadmierny rozmiar z już istniejących zapisów (uwaga: nie naprawi to plików zapisu na komputerze uszkodzonych przed aktualizacją 1.06).
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wejście mogło przestać się rejestrować po otwarciu koła broni i wykonaniu akcji.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego przycisk „Kontynuuj” w menu głównym mógł załadować zapis końcowy gry.

[Tylko dla PlayStation]

  • Optymalizacja wydajności tłumów na PlayStation 4 Pro i PlayStation 5.
  • Różne poprawki awarii na PlayStation 4.

[Tylko dla Xbox]

  • Ulepszone wykorzystanie pamięci do tworzenia postaci, luster, skanowania, zdalnego sterowania aparatem, menu (ekwipunek, mapa) na Xbox One, Xbox One X i Xbox One S.

[Tylko dla PC]

  • Zdobywanie osiągnięć będzie teraz możliwe w trybie offline Steam. Uwaga: tryb offline musi być włączony przed rozpoczęciem gry. Ta zmiana nie działa wstecz.
  • Naprawiono awarie podczas uruchamiania gry związane z ładowaniem pamięci podręcznej na kartach graficznych NVIDIA.

[Tylko dla Stadia]

  • Dźwięk z koncertu nie powinien być już niesłyszalny w Never Fade Away .
  • Naprawiono uszkodzone tekstury kilku broni do walki wręcz.
  • Poprawiono domyślne ustawienia martwych stref, aby były bardziej responsywne. Uwaga: zmiana nie wpłynie na ustawienia, chyba że są ustawione jako domyślne.
  • Tags
  • cd projekt red
  • Cyberpunk
  • Cyberpunk 2077
  • PlayStation
  • Stadia
  • Steam
  • Xbox
Michał Maćkowski

Michał Maćkowski

Kontakt: m.mackowski@izaktv.pl Twitter: https://twitter.com/MichaMackowski

Zajrzyj na naszego Facebooka
Zajrzyj na naszego Facebooka
Aktualizacje CS:GO
3 Mar 09:11
Update

Astra na serwerach, początek II aktu, czy skiny – opis patcha VALORANTA 2.04

2 Mar 10:04
Update

Czas naprawić zepsute rzeczy – Aktualizacja CS:GO 02.03.2020

18 Lut 04:06
Update

Poprawki dla czterech map, ping bug i błędy dźwięków – Aktualizacja CS:GO 18.02.2021

4 Lut 10:23
Update

Aktualizacja CS:GO 04.02.2021 – Zmiany w bonusach i przerwach

29 Sty 02:05
Update

Aktualizacja CS:GO 29.01.2021 – Najskromniejsza aktualizacja

Avatar
Strefa IzakaPiotr Skowyrski
NAJLEPSZY START NOWEJ OPERACJI W CS:GO 🤯

NAJLEPSZY START NOWEJ OPERACJI W CS:GO 🤯

Gru 4th 2020 0
NIEWIDZIALNY CZITER W CS:GO - Overwatch #175

NIEWIDZIALNY CZITER W CS:GO - Overwatch #175

Wrz 28th 20200
Wydałem 3400 zł na skrzynki :O

Wydałem 3400 zł na skrzynki :O

Kwi 2nd 20201

Add IzakTV to your Homescreen!

Add