1,2K
W dniu 21 kwietnia do gry trafiła łatka, głównie dotycząca dwóch najczęściej granych agentów. Po kilku skargach na Raze, deweloperzy pokusili się o zmiany, które zahaczyły również o Sage.
ROZGRYWKA I BALANS
OBRAŻENIA WRĘCZ
- Ataki bronią wręcz zadają teraz dwukrotnie więcej obrażeń obiektom, w tym:
- Bariera Sage
- Metalowe podwójne drzwi na mapie Haven
- Czemu?
- Podczas rund o niskiej ekonomii nie było wystarczających opcji – takich jak pierwsza runda i zaraz po zmianie stron – do walki z Barierą Sage. Naszym celem jest dodanie metody wysokie-ryzyko, wysoka-nagroda dla graczy, którzy będą mogli wchodzić w interakcje z jej ścianą, a jednocześnie będą w stanie ją zniszczyć, niezależnie od wyposażenia.
RAZE
- Zmniejszono liczbę Pocisków Farbujących z 2 do 1
- Pociski Farbujące mają teraz reset zabijania, wymagający od graczy zdobycia 2 zabójstw w celu odświeżenia czasu odnowienia
- Dostrojone i dostosowane audio dla Pocisków Farbujących, Bombowej Paki i Gwoździa Specjalnego, aby były łatwiejsze do usłyszenia w intensywnych sytuacjach.
- Naprawiono przypadek, w którym drugi wybuch pocisków następował szybciej niż zamierzono. Teraz mają minimalny czas trwania przed wybuchem.
- O co chodzi?
- Celem Raze jest bycie groźnym zawodnikiem, który karze wrogów rozmieszczonych w przewidywalnych pozycjach, ale czuliśmy, jakby granaty i ich liczba tworzyły zbyt opresyjne scenariusze. Ponadto gracze powinni otrzymać odpowiednie informacje o grze, a sygnały dźwiękowe dotyczące wszystkich umiejętności Raze nie pasowały do ich zagrożenia, dlatego zmieniliśmy dźwięk każdego z nich. Na przykład, gdy umiejętność specjalna jest wyposażona lub wystrzelona z dystansu, gracze powinni być w stanie wyraźnie zidentyfikować i zinterpretować zagrożenie.
- O co chodzi?
SAGE
- Kula Spowalniająca zmniejsza teraz także prędkość powietrzną graczy w strefie
- Gracze mogą teraz przechodzić przez spowolniony obszar bez hałasowania
- Dlaczego?
- Gracze byli w stanie ominąć zbyt wiele w obszarze Kuli Spowalniającej, skacząc przez strefę(bunnyhop). Chcemy, aby minimalna wolna ilość była nieco bardziej spójna ze wszystkimi ruchami w strefie, a jednocześnie pozwalała na skakanie i bunnyhopping, aby zapewnić niewielką korzyść przemierzania w tym obszarze. Ponadto czujemy, że dodanie ukradkowego, ale powolnego sposobu poruszania się po polu, wprowadza więcej niuansów do gry przeciwko strefie i nieco więcej niepewności dla Sage, ponieważ niekoniecznie słyszy ludzi, którzy się poruszają.
AKTUALIZACJE MAP
- Kilka exploitów naprawionych na Bind, Haven i Split
- Split: Kula przeniesiona z B Mid do B Main
- Ma to na celu złagodzenie presji od środka i zapewnienie większej motywacji dla graczy do kontrolowania B Main.
JAKOŚĆ ROZGRYWEK
- Zmniejszony wychodzący ruch sieciowy od klienta dla graczy z wysoką liczbą klatek na sekundę
- Niektórzy dostawcy usług internetowych i konfiguracje sieciowe spowalniały ruch w grze, wpływając na rozgrywkę, powodując duże skoki opóźnienia sieci wraz ze wzrostem liczby klatek na sekundę.
- Brak wpływu na rozgrywkę / szybkość reakcji
USUNIĘTE BŁĘDY
- Naprawiono rzadką awarię serwera powodowaną przez pakiety uszkodzone przez sieci niektórych graczy
- Kamera szpiegowska Cyphera nie może już używać broni
- Naprawiono błąd, w którym słyszalny zasięg kroków czasami nie pojawiał się na minimapie