Respawn.pl

Aldi nawiązuje współpracę z francuskim gigantem esportowym!

Autor: Marcin Kapusta

W ostatnim czasie wiele znanych marek napływa do świata esportu. Był Adidas, był Lidl, a teraz czas na Aldi, które nawiązało współpracę z Teamem Vitality!

Francuska organizacja esportowa i niemiecka sieć dyskontów spożywczych podpisały trzyletnią umowę za pośrednictwem agencji Seven by You First Sports. Poprawa codziennego życia profesjonalnych graczy to główna korzyść płynąca z tej współpracy. Partnerstwo ma zostać rozszerzone poza jego początkowe ramy, by dzielić się wiedzą z jak największą liczbą osób. Ponadto logo Aldi będzie widniało na koszulkach zawodników Fortnite, FIFY oraz akademii League of Legends.

Imponujący rozwój ALDI w swoim sektorze przypomina drogą Vitality w esporcie. Dążenie sieci marketów do promowania zdrowego i zróżnicowanego odżywiania dla wszystkich odzwierciedla ciągłe poszukiwanie wydajności w naszych zespołach. Z tej współpracy wynikną wspaniałe historie i działania” – komentuje Nicolas Maurer, który w Vitality pełni funkcję dyrektora zarządzającego. “Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że ALDI zawarło trzyletnią umowę z Vitality i z niecierpliwością czekamy na uruchomienie programu aktywizacji zdrowego odżywiania graczy i kibiców” – twierdzą z kolei współzałożyciele agencji Seven by You First Sports.

Było dla nas jasne, że Vitality ma być częścią naszej esportowej współpracy. W ALDI France naprawdę chcemy pracować na rzecz wspólnego celu. Będziemy pomagać zawodnikom organizacji poprzez programy i działania mające na celu wspieranie ich w cyfrowej rywalizacji. Jest to dla nas wszystkich okazja do długoterminowego zaangażowania i promowania związku pomiędzy odżywianiem a praktykami esportowymi” – wyjaśnia dyrektor ds. marketingu i komunikacji w ALDI France, Aurelie Taude.