Respawn.pl

BETA Update 17.05.2018 – Koniec wentylacji i toxicu na Nuke’u!

Autor: Paweł Wilk
aktualizacja cs:go

Wczoraj na oficjalnym blogu Counter-Strike: Global Offensive pojawiła się lista zmian dotycząca mapy de_Nuke na testowej wersji gry. Tym razem projektanci wzięli za cel bombsite B, gdzie wprowadzono kilka ważnych zmian. 

Rozgrywka:

– Ogólne ustawienia:

  • zwiększona rozdzielczość i charakter efektów pogłosu w celu lepszego odzwierciedlenia geometrii mapy
  • małe poprawki dotyczące ogólnego dźwięku

– Poprawiono dźwięk zniszczenia wentylacji i zwiększono jego słyszalną odległość.
– Pojawił się nowy hitbox szyi, który został dodany do istniejących już wersji. Od teraz strzały przez tą część ciała liczone będą jako strzały w głowę. To pozwoli intuicyjnie ocenić kiedy atak od tyłu skończy się trafieniem w czaszkę.
– Naprawiono przycisk “używaj”, aby pewniej chwytać broń znajdującą się na ziemi i nie rzucać posiadanej broni, jeśli nie można zabrać broni zastępczej.

de_Nuke:

– Optymalizowano niskie ustawienia graficzne
– Zablokowano prześwit między silosami na BSie A
– Dodane zmiany z ShortNuke:

  • usunięto toxic
  • wentylatory nie są już połączone bezpośrednio z BSem B, ale pojawiło się dodatkowe wejście obok double doorsów
  • poprawiono skrzynki na BSie B
  • dodano jednolity kolor dźwigu na BSie B
  • ulepszono ogólne poruszanie się postaci

de_Overpass:

– Zmniejszono głośność efektów dźwiękowych na mapie
– Dodane możliwość kolizji gracza i granatu przy konstrukcji
– Usunięto cień blaknący przy zbliżaniu się do głównego wejścia strony terrorystów na BSie B