Amerykańska organizacja Cloud9 ogłosiła niedawno swojego najnowszego sponsora. Mowa tutaj o BMW, słynnym niemieckim koncernie motoryzacyjnym.
Jednocześnie BMW dołącza jako kolejny znaczący sponsor, do marek takich jak Puma i AT & T. Wczoraj Cloud9 ogłosiło partnerstwo za pośrednictwem Twittera używając przy okazji grafiki przedstawiającej wielu najbardziej znanych graczy oraz pracowników organizacji.
We at Cloud9 are thrilled to announce that @BMWUSA has joined the #C9FAM!
Character drives our performance, ready to get behind the wheel? #socalbmw pic.twitter.com/fW8emURXIF
— Cloud9 (@Cloud9) March 9, 2019
CEO Cloud9, Jack Etienne wspomniał, iż planowane są również reklamy z udziałem znanych graczy z organizacji. Warto wspomnieć, że jest to pierwszy sponsoring BMW dla organizacji esportowej, pomijając partnerstwo z EU LEC (LoL) w Paryżu w 2017 roku. Jeśli chodzi o sam esport, zauważyć można było ostatnio wzrost sponsoringów od firm, które nie koniecznie związane są z esportem. Przykładem jest Team Liquid, gdy nawiązał współpracę z Hondą, czy partnerstwo Pumy z C9. Wniosek płynie z tego taki, że spodziewać się możemy jeszcze więcej takich sponsoringów w przyszłości.