Mały głód, znany z reklamy Danio wkracza do świata gamingu w nowej kampanii reklamowej, która opiera się na sztucznej inteligencji i przebiegu aktualnej rozgrywki Fortnite.
Na pewno każdy z Was kojarzy Małego Głoda z reklamy Danio. Wraz z nową kampanią Mały Głód wkroczył na Twitcha, gdzie wraz z polskimi streamerami ma wzbudzić ssanie w brzuchach oglądających. Jednak nową kampanię charakteryzuje jedna rzecz.
Na potrzeby kampanii agencja VMLY&R stworzyła pierwszy format reklamowy, który bazuje na sztucznej inteligencji, analizuje rozgrywkę i uruchamia reklamę dokładnie w momencie, gdy przykładowo energia postaci spada. Za emisję kampanii odpowiada startup inSTREAMLY.
Mały Głód widzi co się dzieje w rozgrywce prowadzonej przez streamera i jest gotowy na wiele scenariuszy, bowiem w każdej chwili może wyskoczyć z ciętą riposty, kiedy przykładowo postaci Fortnite spada poziom energii. Zastosowany algorytm bazujący na AI umożliwia startupowi inSTREAMLY właśnie w takich momentach podczas streamu na platformie Twitch wyświetlać komunikat Małego Głoda typu – Brakuje mocy bambiku? Przykładowe działanie zobaczycie w poniższym filmie.