Ło luju, ale dowalili update. Nie do końca jestem pewien, jak się nazywam, ale postaram się opisać, co też Volvo ciekawego wykombinowało. No to jadziem:
Operacja Vanguard dobiegła końca!
Bronie z systemem StatTrak:
– Dodano możliwość wykorzystywania w kontraktach broni z systemem StatTrak oraz możliwość otrzymywania broni z tym systemem z kontraktu.
– Dodano SwapTool – przedmiot pozwalający “przerzucić” liczbę zabójstw z jednej broni z systemem StatTrak na inną broń z systemem StatTrak (muszą być to bronie identycznego rodzaju, tj. dwa kałasznikowy czy dwie snajperki).
Rozgrywka:
– Granaty dymne będą od tej pory bardziej rzetelnie trzymać się toru lotu, aby uniknąć rozbieżności między obrazem pokazywanym u gracza a obrazem przetwarzanym przez serwer.
– Usunięto bug pozwalający na podsadzenie się w smoke’u – przeciwnicy nie widzieli modeli graczy w smoke’u, ale sami byli widoczni nad smoke’iem.
– Zaktualizowano widok smoke’a – zmniejszono widoczność kształtów na brzegach dymu (szczególnie od dołu).
– Zaktualizowano widok rozwiewającego się dymu z widoku trzeciej osoby.
– Usunięto bug, w którym osoby obserwujące grę z punktu widzenia trzeciej osoby nie widziały smoke, gdy osoba obserwowana była w jego środku.
– Ulepszono spawnpoint’y – od tej pory gracze nie powinni już respić się sobie “na głowach”.
– Zwiększono tagging graczy poruszających się z lekkimi broniami; zaktualizowano także “wartości” taggingu przy wielokrotnym trafieniu (zwiększona efektywność).
– Koszt zakupu M4A1-S podniesiono do 3200$.
– Zwiększono obrażenia zadawane przez Tec-9 na dłuższych dystansach; zmniejszono także pojemność magazynka do 24 naboi.
– Zmniejszono mobilność graczy w trybie scope z karabinami: AWP, SCAR-20 oraz G3SG1.
– Zwiększono celność PMów: MP9, MP7 i Mac-10.
– Dodano wsparcie dla dźwięku przestrzennego 5.1 dla systemów Linux.
– Komendy “nav” są oznaczane od tej pory jako cheat, aby uniknąć błędów serwerów.
– Zabójstwa na kurczakach od tej pory są odnotowywane w danych gry.
– Zabójstwa przy użyciu granatów wybuchowych są od tej pory zapisywane w danych wydarzenia przed zapisaniem informacji o śmierci wysadzonego przeciwnika.
– Usunięto bug powodujący niewczytywanie się awatarów zawodników.
– Zoptymizowano proces powrotu do gry graczy, którzy zostali wyrzuceni z meczu przez update gry.
– Usunięto bug powodujący znikanie tabeli wyników w trakcie wyświetlania profilu Steam gracza.
– Dodano możliwość wcześniejszego określenia, czy tworzona poczekalnia ma być poczekalnią prywatną, czy też publiczną.
– Dodano tekst opisujący mapę de_bank.
– Usunięto bug wyszukiwarki serwerów społeczności, który powodował wyświetlanie ścieżki pliku zamiast nazwy mapy z Workshop’u.
– W wyszukiwarce serwerów społeczności dodano kolumnę, która określa czy na danym serwerze obecnie rozgrywana jest mapa oficjalna, czy też z Workshop’u.
– W wyszukiwarce serwerów społeczności dodano ikonki popularnych trybów gry.
– Wyszukiwarka serwerów społeczności od tej pory zapisuje zmiany w wyszukiwaniu stworzone między sesjami gry.
– Zaktualizowano pop-upowe wiadomości na serwerach.
Mapy:
– Z puli map turniejowych została usunięta mapa de_nuke; zastąpiono ją mapą de_train.
Dust 2:
– Otworzono skybox nad długą, galą i shortem.
– Poprawiono widoczność za niebieskim autem na długiej.
– Naprawiono “znikającą skrzynkę” na respawnie CT.
Mirage:
– Otworzono skybox nad domkiem B.
– Uproszczono boki okna snajperskiego.
– Podniesiono wysokość osłony na środku.
– Naprawiono widoczność przez skrzynki ogniowe.
Overpass:
– Poszerzono i uproszczono schemat BS’a A.
– Beczki i szpule na tyłach BS’a A zastąpiono schodami.
– Usunięto drzwiczki od strony fontanny przy wejściu do łazienek.
Cobblestone:
– Uproszczono poruszanie się po BS’ie B.
– Usunięto kolizyjny narożnik w tunelach TT.
– Siano przy długiej nie jest już rampą – trzeba wskakiwać.
Train:
– Usunięto punkty kolizyjne na szczytach drabin.
– BS A cofnięto w kierunku respawnu CT.
– Dodano trzeci pociąg na BS’ie A.
– Dodano możliwość schowania się w głównym wejściu na BS A.
– Poszerzono przestrzeń na lewo od skrajnego wagonu.
– Usunięto śmietniki przy łączniku.
– Podniesiono skrzynkę na BS’ie A.
– Zablokowano wąski kąt ostrzału między rampami CT i TT.
– Ustawiono priorytety spawnu CT.
Cache:
– Usunięto pixelwalking na BS’ie A.
– Dodano linie wyznaczające granice BS’a A.
– Zmieniono współczynniki penetracji białych plandek na skrzynkach.
– Naprawiono bugi cieni widoczne z boosta na BS’ie A.
– Polepszono widoczność pomiędzy środkiem a BS’em A.