Respawn.pl

CS:GO Update z 16.07 – nowy/stary celownik

Autor: Sergiusz Lelakowski

Ostatnio Valve mocno wzięło się do roboty! W lipcu wypuściło już 4 update’y do CS:GO!

Tym razem już bez większych zmian w gameplay’u, a twórcy skupili się przede wszystkim na poprawie map. Na pewno chcą poprawić balans na zapowiedzianych na ESL One mapach – cobblestone i overpass i tu zmian widać najwięcej. Z jednej strony to dobrze, że wprowadzają takie ulepszenia, ale z drugiej gracze nie będą zadowoleni ze zmian na miesiąc przed wielkim turniejem! To jest pole, na którym Valve musi mocno popracować, czyli na komunikacji z organizatorami imprez i pro-graczami. W tej aktualizacji dodano również stary dynamiczny celownik znany z CSa 1.6 i Source! Więcej informacji poniżej.


[GAMEPLAY]

  • Poprawiono system penetracji obiektów. Teraz wszelkiego rodzaju płoty, drabiny będą możliwe do przestrzelenia.

[MIRAGE]

  • Naprawiono górne żaluzje w kuchni, które zapobiegały penetracji z jednej strony.
  • Przycięto fragment przy białym samochodzie, który uniemożliwiał podniesienie bomby.
  • Ławkę na B zrobiono teraz cieńszą, by umożliwić lepszą penetrację obiektu.
  • Przycięto okna w pałacu, by nie można było na nie wskoczyć.

[OVERPASS]

  • Stworzono nowe przejście na Bombsite A, poprzez boczne drzwi w Banku.
  • Tylnie schody przy BSie A nieco zmieniono, by wyjście było bliżej miejsca podkładania bomby.
  • Bombsite A został nieco przerobiony, by było więcej wolnej przestrzeni.
  • Dodano palety szybkiego schodzenia na dolną część drabiny w tunelach po stronie terrorystów, by umożliwić szybsze zejście (jak na de_nuke)
  • Skrzynka z kwiatami, na snajperskim spocie jest teraz wyższa.
  • Tunele są teraz bardziej przestronne.
  • Jedno z okien w tunelach zostało otwarte (dla nowych możliwości krycia)
  • Usunięto półkę przy gnieździe snajperskim nad A, by umożliwić granatom zadawanie obrażeń.
  • Wgnieciono kilka kwiatków to doniczek obok łazienek prowadzących do A, bo przeszkadzały w widoczności.
  • Dodano oświetlenie do łazienkowego łącznika do długiej na A. Poprawia to widoczność graczom patrzących ze środkowego łączika.
  • Poprawiono kilka rur przy łączniku i już nie wydobywa się z nich para.
  • Przycięto kilka obszarów, by łatwiej był się poruszać.
  • Zaktualizowano obrazek na radarze.
  • Podziękowania dla iBP steel’a i c0tt0n’a.

[COBBLESTONE]

  • Usunięto doniczkę na tyłach B.
  • Dodano krawędź na górze głównego wejścia na B, by zapewnić terrorystom więcej osłony.
  • Zmieniono nieco wejście na BS B, by usunąć widoczność z tyłów B na boczne drzwi.
  • Zeskok do drugiego wejścia na B został poszerzony, by umożliwić lepszą widoczność na pokój poniżej.
  • Belki dachowe pokoju przy zeskoku przesunięto dalej od schodów.
  • Dach drugiego wejścia na BS B został otwarty by umożliwić dodatkowe spoty do rzucania granatów.
  • Wszystkie lokacje gdzie bomba mogła wypaść poza zasięg graczy zostały usunięte.
  • Poprawiono oświetlenie w kilku miejscach zapewniające lepszą widoczność.
  • Przesunięto w górę gobelin w pokoju dla snajpera po stronie CT i rozjaśniono go by modele były bardziej widoczne na jego tle.

[BLACK GOLD]

  • Usunięto kolizje na czerwonym świetle nad przejściem przy B (na długiej).
  • Uproszczono podstawy wież wiertniczych i rury, przystając na prośby społeczności.
  • Poprawiono problemy ze światłem na belkach w magazynie.

 [UI]

zdjęcie z fb neogear

zdjęcie z fb neogear

  • Przystając na prośbę społeczności, dodano 6 rodzaj celownika (cl_crosshairstyle 5), który symuluje dynamiczne zachowanie celownika z CSa 1.6 i Source?a. Pamiętajcie, że nie pokazuje on celności karabinu czy rozrzutu, ale rozszerza się nieco podczas strzelania. Dla początkujących graczy polecany jest jednak celownik 0,2 lub 3, który pokazuje rozrzut i celność broni podczas strzelania.

[MISC]

  • Wszystkie skrzynki, klucze, przepustki i naklejki są teraz dostępne jako towar na rynku społeczności steam.
  • Zmieniono naklejkę “Death Comes”.

 A Wy co myślicie o nowej aktualizacji? Czy to dobry pomysł ze zmianami na miesiąc przed wielkim turniejem?