Destiny jest projektem dwóch potężnych producentów – Activision, znanego między innymi z serii Call of Duty, jak i również Bungie realizatora świetnego cyklu Halo. Po pierwszej akcji reklamowej wiadome już było, że popyt na futurystycznego FPS’a będzie wysoki, aktualne rezultaty nas zaskoczyły.
Według wyników opublikowanych przez firmę Chart-Track, Destiny pobiło rekord sprzedaży nowej marki – w ciągu zaledwie tygodnia sprzedano 4 miliony egzemplarzy, bijąc tym samym na głowę dotychczasowego zwycięzcę, a mianowicie Watch Dogs.
Opublikowano jedynie procentowe rozłożenie względem platform, które prezentuje się następująco:
- PlayStation 4 – 46%
- Xbox One – 36%
- Xbox 360 – 14%
- PlayStation 3 – 4%
Przewaga Sony nie powinna budzić zastrzeżeń, ponieważ promocja niniejszego produktu skupiała się głównie na tej konsoli. O ile konsola nowej generacji japońskiego giganta wzięła górę, tak poprzednik odnotował mizerne zyski.