Respawn.pl

Devils.one ze wsparciem STS

Autor: Sergiusz Lelakowski
devils.one

STS – największy bukmacher w Polsce – nawiązał współpracę z Devils.one, organizacją esportową, ze składem dawnego Team Kinguin. Devils.one jako jedyny polski zespół CS:GO zaprezentuje się podczas 9. sezonu rozgrywek ESL Pro League – najbardziej prestiżowej ligi CS:GO na świecie. Umowa obowiązuje do lutego, 2020 roku. Jest ona elementem strategii STS, zakładającej regularne wzmacnianie obecności w segmencie esportu.

STS od lat wyznacza trendy na polskim rynku gier wzajemnych. Stąd jako pierwszy bukmacher w kraju zdecydowaliśmy się wprowadzić do oferty zakłady esportowe oraz transmisje tych wydarzeń w STS TV. Wiedzieliśmy, że to perspektywiczny segment dla naszej działalności. Umocniło to naszą wiodącą pozycję na tym rynku, gdyż obecnie STS jest najbardziej rozpoznawalną firmą bukmacherską wśród odbiorców esportowych w Polsce – z przeszło 75% wskazań badanych, co znacząco dystansuje pozostałe podmioty[i]. Ponadto z roku na rok esport odpowiada za coraz większą część naszych przychodów, znajdując się wśród najpopularniejszych dyscyplin wśród naszych graczy. W 2018 roku odnotowaliśmy w tym segmencie blisko trzycyfrowy wzrost obrotów rok do roku mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Umowa sponsorska daje STS status oficjalnego bukmachera Devils.one. Logotyp bukmachera zostanie umieszczony na strojach drużynowych. Ponadto branding STS znajdzie się na koszulkach zawodników w czasie transmisji rozgrywek, a także w kanałach komunikacji devils.one – w tym na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.

To, że już w dniu startu nowej organizacji podpisujemy umowę sponsorską z STS to duży sukces. Chcemy działać nieszablonowo, inaczej niż konkurencja i wierzymy, że pierwszą firmą, która na tym zyska będzie właśnie STS. Ta umowa to potwierdzenie, że nasza wizja jest atrakcyjna i wiarygodna dla partnerów biznesowych mówi Maciej Sawicki, CEO devils.one.

Devils.one to jedna z najlepszych polskich drużyn CS:GO, która powstała w miejsce dawnego Team Kinguin. W obecnym sezonie zespół rywalizować będzie na międzynarodowej arenie z najlepszymi teamami CS:GO m.in. podczas ESL Pro League najbardziej prestiżowych rozgrywek ligowych w CS:GO na świecie.

W obszarze gamingu STS nieustannie zwiększa skalę działalności i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom graczy. Od czterech lat aktywnie wspieramy zawodników indywidualnych, drużyny i organizacje esportowe. Sponsoring Devils.one, topowej drużyny CS:GO, której poczynania śledzi ogromna rzesza kibiców, jest dla nas ważnym elementem obecności w świecie sportów elektronicznych. Jednocześnie jest to także realizacja wcześniejszych deklaracji wsparcia dalszej profesjonalizacji rodzimego esportu dodaje Mateusz Juroszek.

Wiktor “TaZ” Wojtas – zawodnik i jednocześnie współwłaściciel Devils.one, legenda polskiego esportu, zwycięzca Majora w 2014 r. – są wraz z Karolem “RalleNem” Rodowiczem twarzą organizowanej przez bukmachera outdoorowej kampanii #wspiEramypolskiSPORT przygotowanej na tegoroczny IEM. Założeniem kampanii jest wzmocnienie świadomości STS jako firmy zaangażowanej w rozwój polskiego esportu.

Celem bukmachera jest wsparcie dalszego rozwoju i profesjonalizacji rodzimego esportu. Dlatego STS został sponsorem Pawła ‘innocenta’ Mocka – zawodnika CS:GO, który gra na scenie międzynarodowej. Ten kontrakt był pierwszym w Polsce przypadkiem, gdy bukmacher wsparł indywidualnego zawodnika esportowego, grającego w Counter-Strike’a. Bukmacher zdecydował się także na wsparcie Damiana „Nervariena” Ziaji, jednego z najpopularniejszych influencerów polskiej sceny League of Legends. Podpisana z nim umowa to pierwszy w Polsce przypadek zaangażowania bukmachera w działania promocyjne skierowane do społeczności League of Legends. W minionych sezonach firma wspierała Polską Ligę Esportową – topowe rozgrywki CS:GO w kraju – oraz drużynę esportową Izako Boars. STS włączył się również w inicjatywę dobroczynnego meczu rozegranego pomiędzy czołowymi polskim drużynami CS:GO. Ponadto w grudniu 2018 r. bukmacher zorganizował – wraz z ‘innocentem’ i ‘Nervarienem’ – plebiscyt na esportową inicjatywę, który, głosami kibiców, wygrał kobiecy turniej lanowy CS:GO.

Więcej informacji znajdą Państwo na www.sts.pl

[i] Profil odbiorcy esportu w Polsce. Rozpoznawalność marek zaangażowanych w esport. [Sport Analitycs, 2018]