Respawn.pl

Dzień w Biurze – Przegląd Operacji Shattered Web – Tydzień #3

Autor: Jan Miękina
Operacja Shattered Web

Rozpoczął się trzeci tydzień Operacji Shattered Web. Przed nami kolejne sześć misji oraz możliwość odblokowania sześciu poziomów przepustki. Kolekcja misji Dzień w Biurze jak sama nazwa wskazuje, zachęca nas do rozgrywania meczów na mapie cs_office. Za wykonanie wszystkich misji czeka na nas nagroda w postaci skórki z kolekcji St. Marc.

Nie będę ukrywał swojego zawodu misjami w tym tygodniu. W zasadzie otrzymujemy 5 odgrzewanych kotletów na zmienionych mapach i jedno ciekawsze wyzwanie w trybie Latający Skaut. W zasadzie poza szansą na całkiem ciekawe skórki miałem mało motywacji na wykonanie tych misji.

Misje w trzecim tygodniu Operacji Shattered Web

  1. Odbicie na wejściu | 1 ★
    • Na dobrą sprawę jedyna interesująca misja tego tygodnia. Naszym zadaniem będzie zdobycie 10 eliminacji w trybie Latający Skaut. Jak nie pamiętacie, czym jest Latający Skaut, to już przypominam. Jest to jedna z Gier Wojennych dodanych w trakcie Operacji Hydra. W jej trakcie trafiamy na serwer z niską grawitacją i poczciwym Scoutem w łapie. Nie martwcie się skakaniem, nasz karabin snajperski ma dalej pełną celność. Spotkania rozgrywają się na mapach Dizzy, Lake, Safehouse, Shoots oraz Lunacy.
  2. Ciężko zarobione | 1 ★
    • Subiektywnie chyba najcięższe zadanie w kolekcji Dzień w Biurze. Tak jak w poprzednich tygodniach jedno z wyzwań zabiera nas na pochłoniętą wirusem wyspę w trybie Strefy Zagrożenia. Tym razem naszym zadaniem będzie wydanie 5000 dolarów w ciągu jednego meczu. Muszę przyznać, że nawet doświadczonemu zawodnikowi może to sprawić nieco problemów. Zdobycie takiej ilości pieniędzy wymagać będzie od nas przeżycie praktycznie całego meczu i kupowania drogich zabawek w sklepie. Powodzenia!
  3. Błąd pisarski | 2 ★
    • Tryb obrońca to stały bywalec kolekcji misji w Operacji Shattered Web. Tym razem nie musimy korzystać z żadnych specjalnych broni, ale naszym celem jest powstrzymanie aż 6 fal przeciwników. Miejscem spotkania jest główny bohater tego tygodnia, tytułowe Biuro, de_office.
  4. Wrogie Przejęcie | 2 ★
    • Misje na wygranie 10 rund w trybie Turniejowym to także nic nowego w trakcie Operacji Shattered Web. Jak można się domyśleć, w tym tygodniu robimy to na mapie de_office.
  5. Dzień jak co dzień | 3 ★
    • Trzeba przyznać, że tryb skrzydłowy jest całkiem popularny w trakcie tej operacji. W trakcie naszego typowego dnia w pracy musimy wygrać ze swoim towarzyszem 16 rund na mapie de_vertigo.
  6. Odbicie na wyjściu | 3 ★
    • W tym tygodniu nie mogło zabraknąć zadania do wykonania w trybie uproszczonym. Odbicie na wyjściu uczy nas jak postępować z zakładnikami i wymaga od nas uratowania 5 przetrzymywanych przez terrorystów biedaków lub eliminację 5 eskortujących ich antyterrorystów. Łatwiejsze powinno być to drugie, na całe szczęście te dwa zadania się sumują, więc możemy uratować jednego zakładnika i wyeliminować 4 eskortujących antyterrorystów.

Podsumowanie

Jak widzicie, w tym tygodniu nie dostajemy żadnych nowych wyzwań, w zasadzie to same odgrzewane kotlety. Na domiar złego zdobycie maksymalnych 6 poziomów przepustki jest w zasadzie możliwe do wykonania w pół godziny, wykonując dwie ostatnie misje z listy. Pierwszy tydzień Operacji Shattered Web sugerował swego rodzaju rewolucję i niespotykane w zwykłej rozgrywce emocje. Na ten moment jednak te misje wyglądają tak, jakby były tylko po to, żeby być.