Respawn.pl

Fortnite – Aktualizacja 3.4.0 z naprowadzaną rakietą, nowym trybem oraz..

Autor: Marcin Skrętkowicz
fortnite

Jak w każdy czwartek Fortnite otrzymał kolejną aktualizację oznaczoną numerkiem 3.4. Tym razem otrzymaliśmy trochę nowości oraz poprawek. W trybie Battle Royale ujrzymy naprowadzaną rakietę, nowy tryb okresowy oraz…

Rakieta Kierowana (Battle Royale)

Starcie snajperów (Battle Royale)
Dodano sztucer oraz kuszę, usunięto zaś rewolwer Magnum.

‘Wątek fabularny Trzej Pustakierowie (Ratowanie Świata)
Co było pierwsze: pustak czy burza? Tego nie wiemy, wiemy za to, że wątek „Wiosno przybywaj!” zakończy się ekstremalną bitwą z minibossami.

Ogólne

  • Kolejna faza ulepszeń rozgrywki międzyplatformowej na konsolach
    • Umożliwiono dodawanie, usuwanie i zarządzanie epickimi znajomymi z poziomu menu głównego.
    • Wysyłanie, otrzymywanie i odpowiadanie na międzyplatformowe zaproszenia do oddziału jest już możliwe.
    • Wyszukiwarka ekip uwzględnia od teraz epickich znajomych z innych platform.
  • Włączono możliwość przełączania trybu pełnoekranowego przy pomocy skrótu Alt + Enter na PC i kombinacji przycisków Opcje + Enter na komputerach Mac.
  • Zwiększono jasność i widoczność skrzynek z amunicją.

Poprawki błędów

  • Naprawiono rzadki błąd, powodujący, że gracze mogli być wystrzeliwani w powietrze po zetknięciu się z otoczeniem w ciasnych przestrzeniach.
  • Naprawiono błąd, powodujący sporadyczne wyświetlanie się menu trybu edycji nad strukturami nie wzniesionymi przez graczy.
  • Naprawiono błąd, sprawiający, że podczas wykonywania skoku przez gracza inni gracze wydawali się nie poruszać płynnie.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że po restarcie niektóre przypisane na klawiaturze QWERTY klawisze stawały się na powrót nieprzypisane.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że widok ekranu ustawień grafiki nie aktualizował się po przełączeniu opcji trybu pełnoekranowego.

Fortnite BR napis 1

Bronie i przedmioty

  • Dodano Rakietę Kierowaną.
    • Statystyki:
      • Obrażenia zadawane graczom: klasa Epicka – 105, klasa Legendarna – 110
      • Obrażenia zadawane otoczeniu: 1000
      • Czas trwania: 18 sekund
      • Odstęp pomiędzy wystrzałami: 3,13 sekund
      • Prędkość rakiety: 1300 jednostek/sekundę
      • Punkty zdrowia rakiety: 100
    • Osobiście steruj swoją rakietą po wystrzale.
    • Na czas przejęcia kontroli nad rakietą poruszanie się postacią nie będzie możliwe.
    • W każdej chwili można wyłączyć widok rakiety, a ona będzie kontynuowała swój lot po stałej trajektorii.
    • Maksymalny czas lotu rakiety to 18 sekund.
    • Porusza się z nieco mniejszą prędkością niż zwykła rakieta, ale zadaje takie same obrażenia.
    • Rzadkość epicka i legendarna.
    • Wykorzystywany rodzaj amunicji: rakiety.
    • Można ją znaleźć w skrzyniach skarbów i zrzutach zaopatrzenia.
  • Poprawiono kolory odzwierciedlające klasę rzadkości strzelb, by lepiej informowały o ich efektywności.
    UWAGA: Cechy broni (takie, jak zadawane obrażenia czy częstotliwość występowania) nie zostały zmienione.

    • Strzelby taktyczne są teraz Zwykłe/Niepospolite/Rzadkie (były Niepospolite/Rzadkie/Epickie)
    • Strzelby-pompki są teraz Niepospolite/Rzadkie (były Zwykłe/Niepospolite)
  • Wyrzutnia Jaj to przedmiot okresowy, który zastąpi Granatnik (jest to zmiana wyłącznie kosmetyczna).
  • O 25% zwiększono częstotliwość występowania panelu skokowego.

Poprawki błędów

  • Naprawiono problemy występujące w związku z Bombą Taneczną, dzięki czemu przedmiot znowu jest dostępny..
  • Naprawiono błąd, powodujący, że pułapki z kolcami aktywują się, kiedy gracz staje na szczycie ściany, do której została przymocowana pułapka.
  • Naprawiono błąd, uniemożliwiający graczom włączenie trybu celowania po wylądowaniu na ziemi, jeżeli przytrzymywali przycisk celowania w trakcie skakania.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że wystrzały ze sztucera były niecelne na krótkich dystansach lub jeżeli gracz kucał.
  • Detonator do zdalnego odpalania ładunków będzie odtąd poprawnie usuwany z ekwipunku gracza, jeżeli jego przeciwnik zniszczy umieszczony w świecie gry ładunek, a w ekwipunku gracza nie będzie już innych.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że gracze mogli kontynuować sprint w trakcie korzystania z detonatora do zdalnego odpalania ładunków, a animacja detonatora nie odtwarzała się.

Rozgrywka

  • Tryb okresowy: Starcie snajperów
    • Dodano sztucer oraz kuszę.
    • Usunięto rewolwer.
    • Możliwość przejścia w stan powalenia została wyłączona. Powaleni gracze są automatycznie eliminowani.
    • Bronie legendarne można znaleźć wyłącznie w zrzutach zaopatrzenia.
    • Bronie epickie można znaleźć wyłącznie w skrzyniach skarbów.
    • Częstotliwość występowania ciężkiej amunicji:
      • Podłoga: 6
      • Skrzynia: 6
      • Skrzynki z amunicją: 12
      • Zrzuty zaopatrzenia: 18
      • Lamy: 90
  • Zmieniono kolejność, w której kawałki budowli odpadają z umocnień gracza w miarę zadawania obrażeń.
  • Zwiększono ilość łupów generowanych na wyspie początkowej.
  • Usunięto tryb 30 FPS z konsol Xbox One i PS4.
    • W aktualizacji 3.4 znacząco zoptymalizowaliśmy sposób, w jaki Fortnite wykorzystuje procesor graficzny, co poprawiło ogólny wygląd gry, włączywszy w to rozdzielczość w trybie 60 FPS. Po wprowadzeniu tych zmian nie widzimy powodu, dla którego ktokolwiek miałby nadal korzystać z trybu 30 FPS. (Komentarz twórców)

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, powodujący, że otwarte już skrzynie skarbów oglądane z dużych odległości wyglądały na zamknięte.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że reanimowani gracze blokowali się w nieprawidłowym stanie, jeżeli w trakcie trwania reanimacji między jednym graczem a drugim postawiono fragment budowli.
  • Znaczniki środka tarczy nie będą się już wyświetlać po ukończeniu wyzwania.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że nakrycia głów innych graczy wyświetlały się tak, jakby unosiły się nad ich postaciami.
  • Naprawiono rzadki błąd, powodujący, że gracze tracili możliwość sterowania swoją postacią po wyskoczeniu z busa bojowego.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że krzaki i inne elementy otoczenia pojawiały się i znikały z pola widzenia na średnich dystansach.

Wersja na urządzenia mobilne

  • Dodano informację o tym, że dane urządzenie nie jest wspierane w przypadku konkretnych urządzeń. Brzmi ona następująco:
    „Niestety, do uruchomienia Fortnite wymagane jest urządzenie z 2 GB pamięci RAM. Fortnite działa na: telefonach iPhone SE, 6S, 6S Plus, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus, X; tabletach iPad Mini 4, Air 2, 2017, Pro”.
  • Antyaliasing (4x MSAA) jest teraz dostępny na wszystkich wspieranych urządzeniach.
  • Możliwość szeptania oraz czat dla ekipy są już dostępne w wersji na urządzenia mobilne.
  • Dodano krótki instruktaż dla „Dotknij, aby zrobić zamach”, który wyświetla się przy okazji pierwszego uruchomienia gry.
  • Dodano wiadomość informującą o tym, że urządzenia po jailbreaku nie są wspierane.
  • Automatyczne otwieranie drzwi bazuje odtąd na interakcji gracza z aplikacją, nie zaś na prędkości, z jaką porusza się postać.

Poprawki błędów

  • Nieprzerwane ataki wykonywane za pomocą zbieraka są obecnie płynniejsze, jeżeli gracz dwukrotnie dotknie i przytrzyma prawą część ekranu.
  • Lewy przycisk ataku jest odtąd bardziej niezawodny i ma większą czułość.
  • Poprawiono ogólne odczucie reakcji sterowania podczas otwierania skrzyń skarbów.
  • Naprawiono różnego rodzaju błędy i niespójności związane z funkcją „Dotknij, aby strzelać”, co sprawiło, że działa dokładniej.
  • Naprawiono błąd minimapy, który sprawiał, że uniemożliwiała ona poruszanie się i rozglądanie.
  • Naprawiono błąd powodujący, że broń nie strzelała, kiedy interfejs gry na ekranie został raz dotknięty.
  • Naprawiono błędy, powodujące, że akcje „Dotknij”, a także „Dotknij i przytrzymaj” nie były rejestrowane przez grę.
  • Naprawiono problemy związane ze zbyt długim czasem ładowania gry na telefonie iPhone X.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że gra mogła się zawiesić przez wykonywanie szybkich dotknięć listy epickich znajomych.
  • Poprawiono błąd, powodujący, że efekty użycia granatów impulsowych nie były wystarczająco widoczne w trakcie gry na niskich ustawieniach.
  • Ustawienia turbo-budowania oraz automatycznej zamiany materiałów będą odtąd zapisywać się poprawnie.
  • Bronie i przedmioty jednorazowe, które zostały upuszczone, nie będą już podnoszone automatycznie przez gracza, który je wyrzucił.

Wydajność

  • Dokonaliśmy zaawansowanej optymalizacji kodu, w celu zredukowania lagów.
    • Poprawiono reakcje gry dzięki umożliwieniu grze aktualizowania statusu wszystkich graczy w świecie gry na klatkę. Uprzednio gra mogła aktualizować status 50 graczy na klatkę.
    • Zredukowano lag na początku rozgrywki dzięki optymalizacji łączności sieciowej w celu poprawy ogólnej wydajności serwera.
  • Znacząco poprawiono jakość wyświetlania gry na konsolach, włączając w to poprawę rozdzielczości oraz wyrazistości tekstur.
    • Poprawiono ostrość filtrowania tekstur na konsolach PS4 oraz Xbox One.
    • Zwiększono rozdzielczość tekstur na konsoli Xbox One.
  • Poprawiono liczbę klatek wyświetlanych na sekundę, gdy w pobliżu jest wielu graczy.
  • Naprawiono błąd, powodujący zacinanie się gry w przypadku natykania się po raz pierwszy na pewne przedmioty kosmetyczne.

Interfejs

  • W trakcie gry na konsoli ekipy wyświetlające się jako sugerowane epickim znajomym pojawiają się w lobby.
  • Dodano opcję zbliżenia mapy.
    • Mapę można przybliżyć i oddalić przy pomocy kółka myszy.
    • W wypadku gry na kontrolerze prawy spust przybliża, a lewy oddala mapę.
    • Aby powiększyć mapę, należy uszczypnąć ekran dotykowy. Przesunięcie palcem oddali ją.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, powodujący, że powaleni towarzysze wyświetlali się w ramach interfejsu jako zlikwidowani.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał umieszczenie znacznika na mapie, jeżeli pozostawała ona włączona w trakcie przemieszczania się z wyspy początkowej na pokład busa bojowego.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom umieszczanie znaczników na minimapie, jeżeli znalazłyby się one blisko krawędzi wyspy.
  • Wskaźnik wyboru trybu gry nie będzie się już zerował do „Oddziałów”, jeżeli nowy gracz dołączy do ekipy, gdy wybrano już inny tryb.
  • Usunięto błąd powodujący wyświetlanie nieprawidłowych wartości pingu po włączeniu opcji „Pokaż statystyki sieciowe”.
  • W przypadku korzystania z opcji odwróconego sterowania, kursor nie będzie już odwracany, jeżeli mapa będzie otwarta.

Grafika i animacja

  • Dopracowano system wyświetlania efektu cząsteczkowego broni, by poprawić jego adekwatność:
    • Zwiększono szczegółowość śladów przelotu kul dla karabinów i pistoletów, sprawiając, że określenie kierunku, z którego nadleciały jest łatwiejsze.
    • Efekty uderzenia pocisków snajperskich w elementy otoczenia są obecnie bardziej widoczne.
    • Ślady śrutu wystrzeliwanego ze strzelby i efekty graficzne w razie uderzenia w któregoś z graczy zostały poprawione tak, by wyraźniej pokazywać rozprysk każdego strzału i by łatwiej było ocenić, jaka jego część trafiła w przeciwnika.
    • Bronie z zamontowanym tłumikiem mają subtelniejszy rozbłysk lufy, a pociski z nich wystrzelone nie pozostawiają za sobą smug.
    • Animacje wystrzału ze strzelby-pompki i rękodziała zostały dopracowane tak, by były bardziej czytelne i gwałtowne.

Poprawki błędów

  • Poprawiono efekt poświaty w przypadku niektórych skrzyń, które świeciły się na biało.
  • Usunięto błąd, powodujący, że animacja przeładowania kuszy odtwarzała się w sytuacjach, gdy broń nie była przeładowywana.

Dźwięk

  • Usunięto ćwierkanie wydobywające się z lądujących zrzutów zaopatrzenia.
  • Dodano dźwięk trafienia, gdy gracz, którego rozgrywka jest obserwowana, trafi kogoś w tarczę, ciało lub głowę.

Poprawki błędów

  • Dodano dźwięk sprężynowania stosu opon w trybie obserwowania graczy.
  • Wyłączono walentynkowe efekty dźwiękowe dla wystrzelonych z kuszy bełtów, które trafiły przeciwnika.
  • Efekty dźwiękowe przeszukiwania odtwarzają się teraz w pełnej długości podczas przeszukiwania łupolam.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że odgłosy lądowania gracza były trudno słyszalne, jeżeli jednocześnie odtwarzane były odgłosy kroków.

fortnite RS napis

Rozgrywka

  • Bojowy Pro to nowy dostępny schemat kontrolera.
  • Sprint nie zużywa już energii.
  • Umieranie i reanimacja nie wpływają już na trwałość broni.
  • Zwiększono prędkość przeszukiwania pojemników.
  • Gracze nie będą już odnosili obrażeń od upadku z deskolotki, jeżeli wylądują na przyśpieszaczu.
  • Maksymalna ilość składników w stosie została zwiększona z 99 do 200.
    • Posiadane już przedmioty nie będą się automatycznie łączyć w stosy.
    • Możesz kumulować stosy upuszczając i podnosząc przedmioty lub przenosząc je pomiędzy plecakiem i magazynem.
  • Zwiększono limit stosu pułapek z 20 do 200.

Misje i systemy

  • Nowy element w ramach wątku fabularnego Wiosno przybywaj! – Trzej Pustakierowie
    • Finał Wiosno przybywaj! zbliża się wielkimi krokami! Przygotujcie się na eksplozje, epickie walki z minibossami, i legendarną nagrodę za ukończenie zadań budowniczego: Penny z Ogonkiem!
    • Specjalna wiosenna misja z króliczkiem trojańskim.
    • Stocz bitwę z trzema minibossami podczas jednej walki – znajdź zwycięską strategię, by pokonać diabelskie trio!
  • Pierwszy zakup ulepszlamy jest odtąd darmowy. Wszyscy gracze, którzy ukończyli samouczek łupolam również otrzymają darmową ulepszlamę.
    • Wprowadziliśmy tę zmianę, ponieważ niektórzy z graczy nie mieli możliwości zrobienia postępów w samouczku łupolam jeżeli wydali V-dolce na zakupy w Battle Royale przed jego ukończeniem.
  • Ulepszone lamy i inne wydarzenia w grze mogą obecnie wymagać od gracza podejmowania trudnych decyzji.
    UWAGA: Dotyczy to tylko zwykłych lam, nie lam specjalnych.

    • Wydarzenie związane z podjęciem trudnej decyzji pozwoli graczowi na dokonanie dodatkowego wyboru po wyborze jednej z kart.
    • Karty o epickiej i legendarnej klasie rzadkości w ramach tych typów będą regularnie wymagały od graczy dokonywania trudnych wyborów:
      • Schemat broni dystansowej, schemat broni białej, schemat pułapki, bohater.
  • Podwojono częstotliwość występowania lamy ze skrytki trolla.
    • Skrytka trolla gwarantuje obecnie co najmniej jeden schemat epicki, jeden legendarny, jednego epickiego lub legendarnego ocaleńca (dowolnego typu).
  • Zwiększono ilość materiałów do ewolucji, przyznawanych po ukończeniu misji:
    • Lokacja, w której materiały się pojawiają: +10%
      • Przykładowo, czysta kropla deszczu w Kamiennym Lesie.
    • Po jednej lokacji: +25%
    • Po dwóch lokacjach: +50%
    • Po trzech lokacjach: +100%
      • Czysta kropla deszczu w Twine Peaks
    • Misje alarmowe zostały dostosowane do nowych wartości
  • Wszystkie misje w grze będą od teraz wynagradzać graczy pewną ilością PD na wszystkich poziomach dowódcy.
    • Misje nie będą się już wyświetlać na szaro.
    • Misje, które uprzednio wyświetlałyby się na szaro, teraz będą widoczne jako zielone.
      • Co za tym idzie, gracze już nigdy nie natkną się na misję, która nie przyzna im żadnych PD, nawet jeżeli będą grali poniżej poziomu postaci.
    • Podwyższono ilość PD, którymi gracze są wynagradzani za grę poniżej poziomu swojej postaci.
      • W najgorszym przypadku gracze otrzymają 30% PD, które są przyznawane za daną misję.
  • Misje alarmowe
    • Z 60-150 do 100-240 zwiększono ilość talonów petard otrzymywanych za grupowe misje alarmowe (skalowane w zależności od poziomu trudności strefy).
      • Wydarzenia zawierające zmutowaną burzę i misje alarmowe z minibossami także będą przynosiły graczom 100-240 talonów.
    • Misje alarmowe z minibossami skupiają się teraz na wynagradzaniu graczy kluczami transformacyjnymi i przedmiotami o wysokim stopniu rzadkości.
      • Znacząco zwiększono częstotliwość występowania kluczy transformacyjnych.
      • Drastycznie zwiększono częstotliwość występowania rzadkich przedmiotów.
        • Przykładowo, w Twine Peaks legendarne klucze transformacyjne mają 15% szans na pojawienie się jako nagroda za misję alarmową, przed wprowadzeniem zmian był to 1%.
      • Zwiększono liczbę V-dolców pojawiających się w trakcie misji alarmowych z minibossami.
      • Z 1 do 2 zwiększono liczbę minilam przyznawanych jako nagrody w Deskogrodzie i trudniejszych lokacjach.
      • Zredukowano nieco szansę na to, by materiały do ewolucji były dodatkową nagrodą po wykonaniu misji alarmowej z minibossem. (Została ona jednak zwiększona dla misji zmutowanej burzy)
      • Zredukowano szansę na to, by PD były dodatkową nagrodą po wykonaniu misji alarmowej z minibossem.
      • Usunięto składniki niezbędne do tworzenia przedmiotów z listy nagród.
      • Usunięto rozmaite przedmioty, których klasa rzadkości nie odpowiadała obszarowi, w którym można było je znaleźć.
        • Przykładowo, w Twine Peaks nie będzie można znaleźć rzadkich ocaleńców.
  • Gracze otrzymują lepsze nagrody za wykonanie misji w Dolinie Samowitości i Twine Peaks.
    • Ocaleńcy / Bohaterowie / PD schematu
      • Dolina Samowitości: Zaczyna się na poziomie +8.4% i zwiększa wraz z poziomem trudności do maksymalnej wartości +25%.
      • Twine Peaks: Zaczyna się na poziomie +25% i zwiększa wraz z poziomem trudności do maksymalnej wartości +39%.
  • Stosy zasobów przetworzonych, jak stosy drewna, metalowych belek itd. skalują odtąd poprawnie ilości drewna/kamienia/metalu, które z nich wypadają, a które zależne są od wielkości stosów.

Poprawki błędów

  • Poprawiono błąd, mogący powodować, że gracze mogli używać trójkątnych ścian, które zostały odwrócone podczas korzystania ze wzoru służącego do zbudowania radaru.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre pułapki nie przyznawały graczom punktów po tym, gdy zostały aktywowane.
  • Panele skokowe, punkty strażnicze i przyspieszacze pojawiają się od teraz w dalszych strefach.
  • Naprawiono błąd, sprawiający, że wyrzutnia ścienna nie aktywowała się, jeżeli umieszczono koło niej drewnianą podłogę trzeciego stopnia.
  • Poprawiono literówkę w opisie zadania „Z kamerą wśród pustaków”.
  • Ocaleniec stojący na dachu pojazdu jest bezpieczny do momentu, w którym pojazd zostanie zniszczony.
  • Naprawiono błąd powodujący, że misje bramy w razie przegranej dwa razy nagradzały graczy odznaką.

Bronie i przedmioty

  • Dodano zdalnie odpalane ładunki! Idźcie i wysadzajcie, co popadnie… z bezpiecznej odległości.
    • Aby umieścić ładunek w świecie gry, należy użyć przycisku strzelania. Alternatywny przycisk ognia wysadzi wszystkie podłożone ładunki.
    • Mogą one być wykorzystywane do wysadzania struktur (pomijając te, które zostały wzniesione przez drużynę), a także wrogów.
      UWAGA: Nie mogą one zadawać obrażeń celom.
    • Ponadto mogą eksplodować wskutek ostrzału z broni.
    • Można znaleźć je w świecie gry, a ich maksymalna żywotność do koniec danej misji.
  • Do ok. 30% wartości początkowej zmniejszono szansę wylosowania następujących profitów:
    • Obrażenia zadawane celom pod wpływem bólu
    • Obrażenia zadawane celom spowolnionym lub spętanym
    • Obrażenia zadawane celom ogłuszonym/odrzuconym/wytrąconym z równowagi
    • Obrażenia krytyczne zadawane celom pod wpływem bólu
  • Koszt stworzenia przyśpieszacza jest teraz porównywalny z kosztami zbudowania innych paneli modyfikujących ruch.
  • Współczynniki obrońców zostały nieco zrównoważone:
    • Wartości profitów trafień krytycznych broni białej i dystansowej zostały zwiększone z 9% do 15%.
    • Wartości profitów obrażeń krytycznych broni białej i dystansowej zostały zwiększone z 24% do 54%.
    • Wartość profitu pojemność magazynka broni dystansowych została zwiększona z 20% do 30%.
    • Wartość profitu ilość przechowywanej amunicji została zwiększona z 12% do 23%.
    • Zdrowie, tarcza oraz regeneracja tarczy obrońcy zostały zwiększone z 20% do 24%.
    • Wartość profitu obrażeń broni białej została zwiększona z 10% do 12%.
    • Wartość profitów obrażeń rozmaitych broni została zwiększona z 12% do 15%, włączając w to:
      • Bronie szturmowe, pistolety, strzelby, snajperki, topory, młoty, pałki, kosy, włócznie, miecze.
  • Znacząco zwiększono celność obrońców, a także ich standardową szybkostrzelność w przypadku wszystkich broni dystansowych.

Poprawki błędów

  • Poprawiono błąd, który powodował, że ogniowa pułapka podłogowa zadawała przy wyższych ewolucjach mniejsze obrażenia, niż powinna.
  • Dodano potencjalną poprawkę błędu z unoszącymi się w powietrzu sufitowymi pułapkami elektrycznymi.
    • Pułapka znajdzie się nieco poniżej powierzchni sufitu, na którym zostanie podłożona i będzie uwzględniana w systemie kolizji z kamerą.

Bohaterowie

  • Do sklepu okresowego dodano legendarną skórkę podklasy Żołnierza, Najeźdźcy: Króliczego Najeźdźcę Jonesy’ego.
  • Za ukończenie wątku fabularnego Wiosno przybywaj!, można otrzymać legendarną skórkę podklasy Budowniczego, Specjalisty od plazmy: Penny z Ogonkiem.
  • Koszt energii Skoku Modliszki zmniejszono z 50 do 20.
  • W ramach zmiany polegającej na usunięciu wymogu energii do sprintu, usunęliśmy także profit Energia Fazowa. Rubieżnicy, który go mieli, otrzymają w zmian profit Przesunięcie Fazowe.
    • Profit Zwiadowczyni fazowej Jess na 12 poziomie: Energia Fazowa, został zastąpiony Tarczą Fazową.
      • Tarcza Fazowa: Tarcza Fazowa sprawia, że osłona będzie się odnawiać przez 4 sekundy. Osłona będzie odnawiać się nawet jeśli będziesz otrzymywał obrażenia, ale tempo odnawiania wynosić będzie 20% standardowego.
    • Profit Rubieżnika-Odzyskiwacza na 15 poziomie, Energia Fazowa, został zastąpiony profitem Goniec Fazowy.
      • Goniec Fazowy zwiększa prędkość ruchu o 25% na 4 sekundy po użyciu Przesunięcia Fazowego.
  • Zwiększono skuteczność profitu Recykling:
    • Recykling będzie teraz uwzględniać poziom budynków znajdujących się w pobliżu BAZY.
    • Budynki 1 poziomu mają wartość 1 fragmentu budynku.
    • Budynki 2 poziomu mają wartość 3 fragmentów budynku.
    • Budynki 3 poziomu mają wartość 6 fragmentów budynku.
    • Recykling wymaga obecnie 3 fragmentów budowli z tego samego materiału (zamiast 5), do wygenerowania 1 sztuki danego materiału.
    • Wielowątkowość ulepsza Recykling tak, by wymagał jedynie 2 fragmentów budowli z tego samego materiału (zamiast 3), do wygenerowania 1 sztuki danego materiału.
  • Do Wyspiarskiego Odzyskiwacza dodano plecak i nakrycie głowy.
    • Nakrycie głowy pojawia się wraz z drugim poziomem gwiazdy.
    • Plecak pojawia się wraz z trzecim poziomem gwiazdy.

Poprawki błędów

  • Rozwiązano problem, który powodował, że maksymalne obrażenia od Żrącego Ostrza wynosiły 10 000. Teraz będą się poprawnie skalować.
  • Rozwiązano problem, który powodował, że maksymalne obrażenia profitu taktycznego Korozja wynosiły 10 000. Teraz będą się poprawnie skalować.
  • Naprawiono błąd, który mógł sprawić, że profit Pukawka z Naparzania działałby błędnie. Efekty związane z energią powinny odtąd obejmować broń tak, jak to zaplanowano.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że profit ninjy Shurikeny używany z bliskiej odległości nie zadawał żadnych obrażeń.
  • Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry podczas przeglądania pięciogwiazdkowych epickich oraz legendarnych wersji następujących bohaterów:
    • Komandos Ramirez.
    • Stróż Penny.
    • Błękitny Skrytobójca Ken.
    • Przecieracz szlaków Faza.
    • Przecieraczka szlaków Jess.
  • Naprawiono błąd powodujący, że rzadkie wersje Księżycowego Budowniczego i Rubieżnika otrzymywały 25 poziom i 30 profitów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ikona wrażliwości profitu Strzały Osłabiające pojawiała się ponownie przy wrogach, którzy nie byli już pod jego wpływem.
  • Naprawiono błąd powodujący, że profit Szansa na Trafienie Krytyczne Młotem w przypadku klasy budowniczych nie działał w połączeniu z młotem Pięść Smoka.
  • Epicka wersja Świątecznej Sary na poziomie 12 posiada obecnie właściwy profit Lecznicze Opary zamiast Smoczego Oszołomienia.
  • Naprawiono błąd powodujący, że profit Ogon Smoka za pierwszym uderzeniem zadawał mniejsze obrażenia.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że profit Recykling generował drewno w obrębie BAZY Budowniczego, nawet jeżeli w pobliżu bazy nie było żadnych drewnianych elementów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że maksymalna ilość zasobów zbieranych na minutę nie wyświetlała się w oknie profitu Recykling.
  • Naprawiono następujące problemy, które występowały przy okazji korzystania z bomby dymnej:
    • Bomba dymna poprawnie pojawia się w miejscu, w którym ma eksplodować, a nie w miejscu, w którym przebywa używający jej gracz.
    • Rzucane przez graczy pociski, nie otrzymują dodatkowo prędkości równej tej, z którą gracz się w danym momencie porusza.
    • Efekt zasłony dymnej działa jedynie na tych graczy, którzy znajdują się w kręgu działania tego efektu obszarowego.
  • Usunięto przyciski z panelu ilości amunicji punktu strażniczego.
  • Zmieniono tekst zawarty w sekcji dodatkowej opisu zrzutów zaopatrzenia, który można znaleźć na drzewku zdolności. Zamiast „Zyskaj 1 dodatkowy” powinien brzmieć: „Zawiera co najmniej 1”.

Interfejs

  • Zaktualizowano animacje w głównych zakładkach.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że gra mogła się zawiesić przy dodawaniu kogoś do listy znajomych po zakończonym meczu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że na stronie z wszystkimi statystykami bohatera wszystkie wartości były wyświetlane jako 0%.
  • Poprawiono przeskakiwanie pomiędzy opisami umiejętności w drzewku zdolności za pomocą kontrolera.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że kolor klasy rzadkości wyświetlany dla profitu 15% do Obrażeń od Pułapek był złoty, zamiast niebieskiego.
  • Usunięto opcję „Więcej” z plecaka i ekranów magazynu. Nie była ona dostępna na kontrolerach i nie została opracowana z myślą o tych ekranach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre przedmioty nie były dodawane do największego niepełnego stosu.

Grafika i animacja

  • Zmieniono animacje strzelania ze Smoczej Mocy, aby odrzut nie był tak potężny.

Efekty dźwiękowe

  • Dodano nowe dźwięki interfejsu przy zakupach w obrębie Księgi Kolekcji, szafki w magazynie oraz drzewka zdolności.