Respawn.pl

Fortnite – Aktualizacja 4.5 m.in. podwójne pistolety, plac zabaw oraz duże zmiany!

Autor: Marcin Skrętkowicz
Fortnite

Fortnite otrzymał kolejną aktualizację oznaczoną numerkiem 4.5. Znajdziemy w niej długo oczekiwany tryb placu zabaw, podwójne pistolety, finał fabularnej kwadrylogii Hit Ekranu.

Ogólne

  • Uczcijcie początek lata dzięki wyrzutni fajerwerków. Powoduje ona rozbłyski fajerwerków i na pewien czas zastąpi granatnik (zmiana jest czysto kosmetyczna).​​​​​​​
  • Bloki usunięte w trybie edycji będą odtąd nieprzezroczyste. Stan budowli będzie nadal sygnalizowany kolorami niebieskim, białym i czerwonym.
    • Poprawkę tę wprowadzono, by ograniczyć możliwość patrzenia przez ściany budowli w trybie edycji.
  • Przypisanie klawiszy będzie odtąd osobne dla kampanii Fortnite Ratowanie Świata i Fortnite trybu Battle Royale. Ustawienia w jednym nie będą już wpływać na ustawienia w drugim.
  • Zmieniono nazwę przycisku, który pozwala na zmianę jednego zadania dnia lub wyzwania, z ‘Porzuć wyzwanie’ na bardziej poprawne ‘Zmień wyzwanie’.

Fortnite BR napis 1

Tryby okresowe

Plac Zabaw 

Omówienie
Plac Zabaw to środowisko gry, które nie wywiera na graczach nadmiernej presji, dzięki czemu mogą oddać się radosnej twórczości. Wznoście gigantyczne budowle. Ćwiczcie korzystanie z broni oraz przedmiotów. Walczcie z przyjaciółmi.

Więcej informacji o trybie

  • Wraz z przyjaciółmi przenieście się na godzinę na wyspę z Fortnite: Battle Royale
  • Ogień sojuszniczy jest włączony
  • Gracze odradzają się po śmierci, dopóki nie zabije ich Burza
  • Burza nie zamyka się przez 55 min., a jedynie przez ostatnie 5 min. gry
  • Podczas każdej akcji zbierania zasobów gracze uzyskują ich 10 razy więcej niż normalnie
  • Na mapie pojawia się 100 lam
  • Skrzynie i skrzynki z amunicją pojawiają się przez cały czas

Ostateczne Starcie – Drużyny po 12 graczy

Omówienie
Dotrzyj do ostatniego kręgu i zawalcz o Królewskie Zwycięstwo.

Więcej informacji o trybie

  • Ostateczne Starcie przypomina standardową wersję Fortnite: Battle Royale, ale kręgi Burzy nie zamykają się do końca, lecz zatrzymują się w trakcie gry.
  • Kiedy kręgi przestają się zamykać, rozpoczyna się ostateczne odliczanie.
  • Drużyny walczą ze sobą, dopóki nie skończy się czas.
  • Wygrywa drużyna, która pod koniec rozgrywki ma więcej zawodników.
  • W przypadku remisu zwyciężają drużyny (dwie lub więcej), które zajmują pierwsze miejsce ex aequo!

Bronie i przedmioty

  • Dodano parę pistoletów
    • Dostępna w wariancie epickim i legendarnym.
      • Obrażenia bazowe: 41-43 pkt.
    • Korzysta ze średnich nabojów
    • Obydwa pistolety strzelają jednocześnie.
    • Można je znaleźć jako łup luzem, w skrzyniach i zrzutach zaopatrzenia.
  • Duże skoki, które kończą się lądowaniem w wózku sklepowym będą odtąd wyświetlać się w rejestrze eliminacji (wraz z danymi o wysokości, odległości i czasie).
  • Obrażenia zadawane budynkom przy pomocy broni będą się odtąd skalować do klasy rzadkości broni.
  • Obrażenia zadawane budynkom przy pomocy strzelby zostały zmniejszone: o 50% dla strzelby-pompki i 25% dla strzelby taktycznej oraz ciężkiej strzelby.
  • Eksplozje będą teraz uszkadzać wszystkie budowle w zasięgu działania, nawet jeśli nie mają bezpośredniego kontaktu z centrum eksplozji.
  • Wprowadzamy następujące zmiany, aby dodatkowo podkreślić odrębność i mocne strony taktycznych pistoletów maszynowych i tych z tłumikami.
    • Taktyczny pistolet maszynowy
      • Usunięto celność pierwszego strzału
      • Zwiększono celność o 25%
      • Zmniejszono redukcję celności w trakcie sprintu o 15%
      • Zmniejszono premię celownika o 10%
      • Zwiększono obrażenia o 2
    • Pistolet maszynowy z tłumikiem
      • Zwiększono celność o 10%
      • Zmniejszono premię celownika o 20%
      • Zwiększono obrażenia o 2
  • Naboje do strzelby pojawiają się teraz w stosach po 4 szt. (wcześniej po 5).
  • Efekty graficzne granatnika zostały tymczasowo zmienione, by strzelał fajerwerkami. To zmiana czysto kosmetyczna.

Poprawki błędów

  • Eksplozje bomby tanecznej nie będą już blokowane przez pojazdy.
  • Poprawiono celność celownika termowizyjnego.
  • Czepiaki nie będą się już przyczepiać do graczy przez sufit lub podłogę.
  • Pułapki z kolcami, które umieszczono na suficie, nie będą już zadawać obrażeń graczom piętro wyżej.
  • Karabin snajperski z celownikiem termowizyjnym nie będzie już podświetlać otwartych skrzyń.
  • Bronie nie będą już wydawać się strzelać podczas zmiany broni w szczególnych warunkach sieciowych.

Rozgrywka

  • Gra będzie rejestrować postępy w zdaniach wymagających eliminacji wrogów, jeżeli dany wróg zostanie powalony przy pomocy wymaganej broni, a nie ostatecznie wyeliminowany przy jej użyciu.
  • Jeżeli w trybie budowania w danym miejscu nie da się postawić ściany ze względu na brak podstawy, system spróbuje zbudować ją bliżej. Ta zmiana nie dotyczy schodów, podłóg i dachów.
  • Auto otwieranie drzwi nie będzie już działać, jeżeli gracz będzie powalony.
  • Kilof nie będzie już trafiać w wózek sklepowy, jeżeli podróżujesz w nim na miejscu pasażera.
  • Poprawiono działanie drzwi na poziomie klienta gry. Powinny być odtąd lepiej zsynchronizowane z serwerem.
  • Powaleni gracze nie będą już w stanie wsiadać do wózków sklepowych.
  • Poprawiono system automatycznego podnoszenia broni, by był bardziej efektywny przy podnoszeniu dużych ilości broni naraz.

Poprawki błędów

  • Przedmioty upuszczone do wody będą odtąd unosić się nad jej powierzchnią.
  • Zestrzelone i otwarte skrzynie ze zrzutem zaopatrzenia będą odtąd znikać normalnie.
  • Poprawiono lokalizację piłek nożnych i do koszykówki w szczególnych warunkach sieciowych.
  • Gracze nie będą już w stanie trafiać w słabe punkty budynków przez inne budynki.
  • Włączenie opcji „Wyłączenie sprintu podczas biegania” nie będzie już uniemożliwiać automatycznego przeładowywania broni po sprincie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że na graczy oddziaływała stała siła po trafieniu przez wózek sklepowy.
  • Gracze nie będą już odnosić zawyżonych obrażeń od upadku w szczególnych warunkach sieciowych.
  • Drzwi aktywowane kilkukrotnie w krótkim czasie nie będą się już desynchronizować z serwerem.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że jeżeli gracz korzystał z przedmiotu jednorazowego, a następnie chciał przełączyć się na inny, był przełączany na kilof.
  • W skrzyniach nie będą się już pojawiać nieprawidłowe łupy, takie jak podwójna Beczka Obfitości zamiast dwóch pojedynczych Beczek Obfitości.
  • Eliminacja będzie odtąd przyznawana, jeżeli wróg został odbity od terenu i otrzymał obrażenia od upadku.
  • Naprawiono niewielką liczbę kont, w których występowały błędne wyzwania 5. tygodnia.
  • Grzyby nie będą już pojawiać się w Mokrych Moczarach.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał otwarcie skrzyni, jeżeli gracz przytrzymywał klawisz używania przy podchodzeniu do niej.
  • Naprawiono lukę w terenie, powodowaną przez przesunięty sklep ze sprzętem sportowym w Lepkim Lasku.

Wydajność

  • Poprawiono wydajność podczas swobodnego spadku poprzez zmniejszenie sprzężenia zwrotnego procesora przy renderingu. Poprawka dotyczy wszystkich platform, a w szczególności Switcha.
  • Naprawiono błąd, który powodował zacinanie się gry na konsoli Xbox One. W rzadkich przypadkach skutkiem były nawet dwu sekundowe przerwy w płynnym działaniu gry.
  • Dzięki zmianom w fizyce gry poprawiono płynność gry w okolicach huśtawek.
  • Poprawiono wydajność dzięki zredukowaniu ilości wykonywanej pracy, gdy postacie opuszczają pole widzenia gracza.
  • Poprawiono wydajność przenoszenia amunicji i podnoszenia broni.
  • Poprawiono aktualizowanie zmian pozycji graczy w trybach z dużymi drużynami, dzięki czemu ruch graczy będzie wydawać się płynniejszy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że kręgi, przez które przelatuje się podczas swobodnego spadku „tykały” przez cały mecz.
  • Znacząco zredukowano koszt obliczeń, jakich po stronie klienta gry wymaga symulacja ruchu podnoszenia broni, amunicji itp. Poprawiono także ich lokalizację, by aktualizowanie położenia nie powodowało ich drgania.

Dźwięk

  • Zmieniono dźwięki, jakie wydają budujący wrogowie (dźwięki budujących sojuszników pozostają bez zmian).
    • Zwiększono głośność dźwięków wydawanych przez budujących wrogów.
    • Zwiększono zasięg dźwięków wydawanych przez budujących wrogów o 2 pola.
  • Dodano wariant odgłosów kroków na wodzie na urządzeniach mobilnych i Switchu.
  • Poprawiono balans basów w dźwięku przestrzennym.

Poprawki błędów

  • Jeżeli emotka została włączona w trakcie skoku, jej odgłos zostanie odtworzony w całości.
  • Odgłos zawieszenia samochodów przy skakaniu po nich lub ześlizgiwaniu się z nich, nie będą się już włączać raz za razem.
  • Odgłos kolizji wózka sklepowego nie będzie się już włączać raz za razem, jeżeli wózek jest wywrócony do góry kołami.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że otwieraniu drzwi towarzyszyły odgłosy otwierania i zamykania.
  • Naprawiono spowolnienie efektów dźwiękowych emotki „Nie oszczędzaj nóg”.

Interfejs

  • Ikona zmiany miejsca będzie niewidoczna, jeżeli gracz nie ma możliwości zmiany miejsca.
  • Podczas pobytu na wyspie startowej, na minimapie będzie widoczna całość mapy i ścieżki busa.
  • Mapa będzie czyszczona ze znaczników po wylądowaniu po skoku z busa bojowego, by zwiększyć jej czytelność.
  • Na PC będzie można wybrać własne urządzenia wyjściowe czatu głosowego.
  • Z wózków sklepowych usunięto wskaźniki obrażeń i dodano im pasek zdrowia.
  • Czułość obrotu w szafce w interfejsie dotykowym została zresetowana.

Poprawki błędów

  • Wskaźniki obrażeń nie będą się już na siebie nakładać, gdy obrażenia zadawane są jednocześnie tarczy i postaci.
  • Przedmioty ze stosów nie będą się już wyświetlać jako 0 amunicji.
  • Znaczniki na mapie będą się odtąd wyświetlać poprawnie nawet na wyspie startowej.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że znaczniki na mapie nie były usuwane po wciśnięciu prawego przycisku i lekkim poruszeniu myszy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz nie był w stanie upuścić ani rozdzielić stosu po upuszczeniu pełnego stosu przedmiotów.

Grafika i animacja

  • Peleryna, będąca elementem stroju Ogara Wojny*, będzie odtąd dostępna jako sprzęt na plecy.
  • Dodano peleryny do ubiorów Ventura* i Venturion*.
  • *Każdy, kto zakupił te ubiory, otrzyma w prezencie sprzęt na plecy do wykorzystania z dowolnym ubiorem.

Poprawki błędów

  • Efekty graficzne Kilofa Wyroczni będą się odtąd wyświetlać poprawnie na konsolach.
  • Podczas obserwowania graczy przedmioty z kategorii sprzęt na plecy nie będą się już wyświetlać w niskiej jakości.

System powtórek

  • Powtórki meczu Pro-Am zostały usunięte z przeglądarki powtórek.
  • Zbyt długie opisy powtórek w przeglądarce będą się odtąd przewijać.

Poprawki błędów

  • Przeglądarka powtórek nie będzie już powodować problemów z kontrolerem przy otwartym oknie czatu.
  • Ustawienia czułości nie będą się już resetować w powtórkach.

Tryb obserwatora

Poprawki błędów

  • Pasek tarczy nie będzie się już błędnie wypełniał i opróżniał przy przełączaniu między graczami w trybie obserwatora.
  • Efekty Burzy nie będą już zacinać się na graczach, którzy byli obserwowani w czasie, gdy przebywali na obszarze Burzy, nawet jeżeli opuścili obszar działania Burzy lub po przełączeniu się na innego gracza.

Wersja na urządzenia mobilne

  • Dodano ustawienia dla trybu oszczędzania energii i opcje skalowania.
  • Poprawiono reakcję na dotyk tak, by była bardziej przewidywalna i niezawodna.

Poprawki błędów

  • Ustawienia wibracji na urządzeniach mobilnych nie będą się już resetować do błędnej wartości.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że podczas przelotu busem bojowym na początku rozgrywki na mniej wydajnych urządzeniach, wyspa nie wyświetlała się w całości.
  • Dźwięk nie będzie się już sporadycznie wyciszać.

fortnite RS napis

Misje i systemy

  • 4. część wydarzenia Fortnite Hit Ekranu – Zakończenie jest już dostępna!
    • Ukończcie wątek fabularny i wybierzcie bohatera z Komanda Cieni.
  • Bohaterów oraz schematy pułapek i broni można odtąd pozyskiwać bezpośrednio z Księgi Kolekcji, dzięki opcji „Rekrutacja i badania”.
    • Wybierzcie z Księgi Kolekcji przedmiot, który chcielibyście stworzyć. Może być to coś, czego jeszcze nie zdobyliście, albo rzecz, którą już macie.
    • Jeżeli dany element można stworzyć, pojawi się przycisk z napisem „Rekrutuj” lub „Zbadaj”.
    • Przedmioty okolicznościowe, ocaleńcy i obrońcy NIE MOGĄ być tworzeni z wykorzystaniem tej opcji.
    • Proces ten zużywa fluks i podręczniki szkoleniowe, projekty broni albo projekty pułapek.
    • Przedmiot, który pojawi się w grze wskutek skorzystania z tej opcji, będzie miał poziom 1, a schematy będą zawierały komplet losowych profitów.
  • Za 20 V-dolców można odzyskać przedmiot z Księgi Kolekcji.
    • Odzyskacie w ten sposób dokładnie ten sam przedmiot, który został przypisany do Księgi, na tym samym poziomie i z zestawem tych samych profitów.
    • PD, które przedmiot dodawał do Księgi, zostaną odliczone. Poziom Księgi Kolekcji nie zmieni się, nie zniknie także żadna z nagród, które zdobyliście.
    • Ten dług w liczbie PD będzie trzeba spłacić, zanim Księga Kolekcji ponownie zacznie awansować na wyższe poziomy.
  • Dodano nowe zadanie, zatytułowane Dzień Niepodległości. Pozwoli ono graczom zdobyć dwóch żołnierzy z motywem 4 lipca. Zadanie to wchodzi w skład 4. części wątku Hit Ekranu.
    • Amerykański Jonesy*.
    • Amerykańska Kiler*.
  • *Kapelusze i plecaki nie znajdą się w tej aktualizacji, pojawią się jednak w następnej. Gracze, którzy będą posiadać tych bohaterów, otrzymają odpowiednie kapelusze i plecaki na odpowiednim, zwyczajowym poziomie ewolucji.
  • Zmieniono sposób, w jaki losowane są nagrody po ukończeniu misji grupowych, by gracze mogli otrzymać dużą ilość pojedynczego zasobu:
    • Misje te wynagradzały graczy złotem, a także standardową ilością zasobów 4 różnych typów.
    • Odtąd wynagradzać będą graczy złotem oraz czterokrotnością zwykłej ilości jednego zasobu.
    • Pozwoli to graczom sprawniej zdobywać zasoby, na których szczególnie im zależy.
    • W przypadku misji, które wynagradzają graczy RE-Profitem i Profitem+, nagrody mogą być podzielone na zasoby niezbędne do korzystania z Przerzutnika Profitów.
  • Zwiększono szansę na ulepszenie minilam.

Poprawki błędów

  • Poprawiono błąd, który powodował, że do ulepszenia klasy rzadkości schematu niezbędne były wszystkie 2-gwiazdkowe ewolucje węzłów drzewka zdolności. Odtąd niezbędny będzie tylko ten węzeł, który odpowiada typowi przedmiotu.

Bohaterowie

  • Amerykańscy żołnierze
    • Amerykański Jonesy – legendarny surwiwalista
    • Amerykańska Kiler – legendarna surwiwalistka
    • Zdobędziecie ich po ukończeniu zadania pobocznego Dzień Niepodległości.

Poprawki błędów

  • Gracze nie będą już zatrzymywać się w powietrzu po użyciu Księżycowego Kopa po skorzystaniu z panelu skokowego zbudowanego przez graczy.
  • Szarża nie będzie się już kończyć raptownie po upadku.

Bronie i przedmioty

  • Karabin Szturmowy Kocur został dodany do tygodniowej oferty sklepu.
    • Będzie dostępny od czwartku, 28 czerwca, godz. 2:00 czasu polskiego, do czwartku, 5 lipca, godz. 2:00 czasu polskiego.
    • Szybkostrzelna broń o znakomitej sile rażenia i pojemności magazynka, lecz zasięgu krótszym od większości broni szturmowych.
    • W dużym stopniu zachowuje celność podczas ruchu i strzelania z biodra, dzięki czemu świetnie sprawdza się w dynamicznych starciach na bliski zasięg.
  • Przytulne ognisko będzie odtąd leczyć przez ściany, jeśli tylko gracz pozostaje w zasięgu działania.
  • Zwiększono maksymalny limit na lekkie i średnie pociski, a także na naboje do strzelby oraz breneki.
    • Limit lekkich nabojów zwiększono z 5000 do 6000
    • Limit średnich nabojów zwiększono z 3000 do 4000
    • Limit nabojów do strzelby zwiększono z 1000 do 1200
  • Dodano kilka profitów do schematów, co pozwala na bardziej kreatywne łączenie pewnych profitów:
    • Do broni białej dodaliśmy Wysysanie Życia i Szybkostrzelność w przypadku odpowiednio pierwszego i trzeciego pola na profity, do drugiego zaś Redukcję Kosztu Energii Ciężkiego Ataku.
    • Do broni dystansowej dodaliśmy Szybkość Przeładowywania i Pojemność Magazynka do odpowiednio pierwszego i trzeciego pola.
  • Zwiększono skuteczność profitu Kradzież Życia o 50%.
  • Zwiększono skuteczność pistoletów, które strzelają eksplodującymi pociskami:
    • Petarda, Wyzwoliciel i Zwiastun Wolności
      • +52% do obrażeń, +79% do obrażeń zadawanych otoczeniu, +50% do siły uderzenia.
    • Instrumencik śmierci
      • +44% obrażeń, +126% do siły uderzenia.
    • Porażacze
      • +90% do obrażeń, +433% do obrażeń zadawanych otoczeniu, +310% do siły uderzenia.
  • Skrócono czas zapłonu w locie pocisków z granatnika z 8 do 2,75 sek.

Poprawki błędów

  • Zwiększono obrażenia zadawane otoczeniu przez zdalnie odpalane ładunki, by mogły skutecznie niszczyć ściany na wyższych poziomach trudności.
  • Kolce i pułapki ogniowe nie będą już zadawać obrażeń przez elementy podłogi, które zostały zbudowane nad pułapką.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że lód z pułapki zamrażającej, blokował obrażenia zadawane wrogom.
  • Kolce, które gracze otrzymują w ramach samouczka, będą mogły być odtąd ustawiane na pochylniach.
  • Naprawiono błąd powodujący, że celownik powiększał się podczas celowania z wyrzutni rakiet.
  • Przewidziane dla Porażacza profity odnoszące się do trafień w głowę zastąpiono stosowniejszymi dla tego typu broni profitami wpływającymi na zadawane obrażenia.
    • Obrażenia od trafienia w głowę zostały zastąpione przez Obrażenia.
    • Trafienie w głowę z eksplozją zostało zastąpione przez Uderzenie ze spętaniem.
    • Premia do obrażeń za trafianie w głowę pod rząd została zastąpiona przez Ból.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po upuszczeniu Szeptu kaliber .45 nie wyświetlała się ikona na minimapie.

Rozgrywka

  • W grze pojawił się nowy wróg – super-osłaniacz.
    • Super-osłaniacz przyczepia się do wrogów jak zwykły osłaniacz, ale jego osłona ma o wiele większy zasięg i chroni wszystkich wrogów wewnątrz niej.
    • Osłona osłania także samego super-osłaniacza.
    • Jeżeli chcesz atakować wrogów chronionych przez super-osłaniacza bez kary, musisz znajdować się wewnątrz jego osłony.
  • Schemat kontrolera Budowniczy Pro jest już dostępny w kampanii Fortnite Ratowanie Świata.
    • Schemat ten odpowiada Budowniczemu Pro znanemu z Fortnite Battle Royale.
    • Korzystanie z gadżetów i umiejętności działa na takiej samej zasadzie, jak podczas używania schematu Bojowy Pro (który w trybie walki pokrywa się z Budowniczym Pro).
  • Opcja automatycznego otwierania drzwi będzie odtąd działać także w kampanii Ratowanie Świata.
  • Zmieniono tabelę losowań specjalnych rodzajów granatów (Granatu impulsowego, Fortu Kieszonkowego itp.), by nowi gracze nie napotykali ich w misjach samouczka.
    • Większość z tych przedmiotów będzie pojawiać się dopiero po ukończeniu połowy misji w Kamiennym Lesie.
    • Fort Kieszonkowy będzie dostępny pod koniec wykonywania zadań w Kamiennym Lecie.
    • M80 i raca z butelki pozostają bez zmian i nadal mogą pojawiać się na samym początku gry.

Poprawki błędów

  • Pasek szybkiego budowania będzie pozostawał wyostrzony po przejściu do menu i ponownym przypisaniu broni.
  • Nie będzie już można ustawić Teleportera pod furgonetką Larsa w misji Lot na błyskawicy.
  • Naprawiono błąd, który powodował anulowanie gadżetu lub zdolności bohatera po naciśnięciu przycisku „Przełączanie zbieraka” lub „Następna/Poprzednia broń”.
    • Dotychczas za każdym razem przycisk zachowywał się, jakby dany gadżet lub zdolność nie były w ogóle wybrane. Na przykład, jeżeli gracz korzystał z kilofu, a przełączył się na narzędzie służące do rozstawienia MISIA, wciśnięcie przycisku „Przełączanie zbieraka” przełączało na ostatnią używaną broń, a nie na kilof. Teraz funkcja przełączy na kilof.

Interfejs

  • Opcja skalowania interfejsu będzie odtąd wpływać na wygląd interfejsu w kampanii Fortnite Ratowanie Świata.
  • Gracze mogą kliknąć każdy z węzłów na mapie zadań, by sprawdzić szczegóły i nagrody.
  • Usunięto przycisk(i) „Kopiuj do schowka” w menu opcji na konsolach.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że ekran mapowania przycisków kontrolera w schemacie Bojowy Pro pokazywał błędne mapowanie niektórych przycisków po lewej stronie kontrolera.
  • Wskaźniki obrażeń zadawanych obiektom, które mogą zostać zniszczone, będą znowu widoczne.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wskutek błędu związanego z M80 i racami z butelki przenoszone przedmioty nie zajmowały wolnych miejsc.
  • Zmiana niektórych opcji w grze nie będzie już powodować opuszczania i ponownego dołączania do czatu globalnego.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że nie tylko lider grupy był w stanie wybierać misje podczas gry na PC.
  • Naprawiono błąd związany z menu wyboru misji, który występował przy przełączaniu się między klawiaturą i myszką lub kontrolerami.
  • Obrażenia od trafienia w głowę będą się odtąd poprawnie aktualizować po ulepszeniu profitu przy pomocy Przerzutnika.
  • Naprawiono komunikaty dotyczące zadań, by po aktualizacji statusu zadania znikał poprzedni status.
  • Przycisk „Graj teraz” powiązany z zadaniem Jack Złota Rączka został wyłączony, ponieważ kierował graczy do stref, w których szansa na pojawienie się elementu niezbędnego do ukończenia zadania była bardzo niewielka.

Grafika i animacja

  • Ubrania należące do klasy przedmiotów kosmetycznych będą się odtąd wyświetlać poprawnie w podglądzie w lobby.

Wydajność

  • Zoptymalizowano opóźnienie Latającej Wieżyczki podczas walki.

Dźwięk

Poprawki błędów

  • Zaktualizowano dźwięki animacji uruchamiania okobota.
  • Efekty dźwiękowe trafień pustaków żywiołów będą się odtąd odtwarzać poprawnie.