Respawn.pl

Fortnite – aktualizacja 8.40 wprowadza m.in. nowe tryby i broń!

Autor: Marcin Skrętkowicz
Fortnite

Nowy tydzień to nowa aktualizacja w Fortnite. Tym razem aktualizacja oznaczona został numerkiem 8.40, a w niej m.in. tryb jako bitwa powietrzna, nowe bronie i nowości w innych trybach.

Ogólne

Interfejs

  • Zmieniono pasek ekipy w menu głównym trybu kreatywnego i Battle Royale; teraz jest on listą graczy obecnych na wybranym kanale czatu głosowego.
    • Wybranie gracza przy pomocy myszy lub kontrolera spowoduje wyciszenie go lub przywrócenie słyszalności.
  • Ikona wybranej skórki lub zespołu bohaterów teraz widnieje w lewym górnym rogu panelu społecznościowego.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd w Battle Royale i trybie kreatywnym, czasami uniemożliwiający ponowne pojawienie się postaci z lobby na jej podium.

Społecznościowe

  • Zaktualizowano listy w panelu społecznościowym w grze, w kampanii Ratowanie Świata oraz w trybie Battle Royale, by bardziej logicznie identyfikowały członków ekipy przed rozpoczęciem gry, a po jej rozpoczęciu członków drużyny.
    • W odpowiednich sytuacjach wyświetlani są również członkowie ekipy, którzy nie grają razem z wami.

Rozgrywka

Poprawki błędów

  • Naprawiono klawisze przypisanych emotek – teraz działają one poprawnie.

Fortnite BR napis 1

Co nowego?

Tryb okresowy: Powietrzne zwycięstwo
Pilotujcie Burzolota X-4 w trybie okresowym, w którym wygrywa ostatni samolot w powietrzu! Ukończcie przy tym darmowe wyzwania i zgarnijcie nowiutkie malowania.

Fortnite 8.40 1

Karabin piechoty
Nowe klasy rzadkości tej precyzyjnej broni półautomatycznej! Znajdźcie wersję epicką lub legendarną, chwyćcie w dłoń i prowadźcie celny ostrzał.

Fortnite 8.40 2

Tryb okresowy: Powietrzne Zwycięstwo

Omówienie
Dynamiczny tryb, w którym gracze wskakują na pokład samolotu i walczą o pozostanie w powietrzu!

Więcej informacji o trybie

  • W fazie startowej Powietrzne Zwycięstwo jest trybem gry w parach.
  • Każdy samolot ma 3 życia, a zlikwidowani gracze będą odradzać się bez końca, dopóki nie stracą ostatniego samolotu.
  • Dotknięcie ziemi likwiduje graczy na miejscu.
  • Jeśli samolot będzie przebywać na ziemi dłużej, niż przez kilka sekund, wybuchnie – pozostawajcie w powietrzu!
  • Przejęcie samolotu należącego do innej drużyny doda go do liczby żyć waszego samolotu (a drużyna, która straciła samolot, straci również jedno życie).
  • Burza wymusza maksymalny pułap, który stopniowo obniża się w miarę trwania meczu. Pamiętajcie, żeby nie latać za wysoko pod koniec rozgrywki!
  • Z nieba będą spadać skrzynie o pięciu klasach rzadkości, co pozwoli graczom na ulepszenie broni osobistej, a także chwilowo wzmocni broń pokładową ich samolotów.
    • Aby otrzymać zawartość skrzyni, wystarczy w nią wlecieć.
  • Gracze otrzymają dodatkową amunicję, jeśli w skrzyni znajdą łup z bronią o takiej samej lub gorszej klasie rzadkości, jaką już posiadają. Złupienie skrzyni z bronią o wyższej klasie rzadkości automatycznie zastąpi niesioną broń niższej jakości.
  • W powietrzu możecie również znaleźć zestawy naprawcze – przywrócą one wytrzymałość uszkodzonych samolotów, oraz zdrowie i osłony graczy.

Tryb okresowy: Starcie na żarcie – Na głębokim

Omówienie

  • Dwie drużyny po przeciwnych stronach mapy. Wielka bariera pośrodku. Stopniowo podnosi się poziom lawy. Zbudujcie fort, który ochroni maskotkę waszej restauracji. Gdy bariera opadnie, zniszczcie maskotkę przeciwników i zlikwidujcie pozostałych przeciwników, by wygrać mecz!

Więcej informacji o trybie

  • Przez pierwsze kilka minut przez środek mapy będzie przebiegać nieprzekraczalna bariera. Kilka minut po rozpoczęciu gry spod ziemi zaczyna wypływać lawa.
  • Każda drużyna ma niedokończoną restaurację w pobliżu środka mapy. W jej budynku znajduje się głowa maskotki reprezentującej tę drużynę.
  • Jeśli głowa maskotki ulegnie zniszczeniu, jej drużyna traci możliwość odradzania się po likwidacji.
  • Dopóki bariera stoi, gracze powinni jak najszybciej zbudować umocnienia wokół swojej restauracji.
  • Gdy tylko bariera opadnie, zaatakujcie maskotkę i rozwalcie ją, zanim oni zniszczą waszą!
  • Na początku meczu pojawiają się specjalne, czerwone zrzuty zaopatrzenia. Zawierają one trochę broni, amunicji, przedmiotów jednorazowych oraz kilkaset jednostek metalu.
  • Gracze odradzają się po likwidacji. Zachowują swój ekwipunek, lecz upuszczają część amunicji i zasobów.
  • Zbieranie surowców zapewnia ich o 100% więcej niż normalnie.
  • Zwiększono ilość zasobów na ziemi z 30 do 50 w każdym przypadku.
  • W tym trybie nie ma wybuchowych broni ani przedmiotów.
  • Każdy gracz otrzymuje co sekundę niewielką ilość materiałów budowlanych.
  • Restauracje znajdują się dużo wyżej, co wymaga od graczy zbudowania podejść.
  • Niech wygra najsmaczniejszy!

Bronie i przedmioty

  • Wyrzutnia Jaj
    • Powraca wasza ulubiona jajeczna skórka granatnika!
    • Ta zmiana granatnika jest wyłącznie kosmetyczna.
  • Karabin piechoty
    • Dodano epicki i legendarny wariant karabinu piechoty.
    • Zadaje 42/44 pkt. obrażeń.
    • Można go znaleźć w łupach luzem, skrzyniach, zrzutach zaopatrzenia i automatach do sprzedaży przedmiotów.
    • Korzysta ze średnich nabojów.

Rozgrywka

  • Możesz pogłaskać psa… i inne pupile!
  • Ulepszono wzmocnienie PD z karnetu bojowego za grę ze znajomymi!
    • Zamiast otrzymywać niewielkie wzmocnienie PD za każdego znajomego w ekipie, otrzymacie silniejsze wzmocnienie za granie w ekipie z co najmniej jednym znajomym.
    • Wzmocnienie PD zachowa tę samą łączną wartość (120%), lecz będzie łatwiej utrzymać jego pełną sprawność!
    • Innymi słowy, możecie grać z dowolną liczbą znajomych i otrzymacie tyle samo PD, ile wcześniej otrzymywał gracz z ekipą pełną znajomych z karnetami bojowymi.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie zwiastuna sezonu 8 w pewnych sytuacjach.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że żar z ognisk pozostawał w miejscu po zniszczeniu podłogi pod nimi.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający wskazywanie kokosów.
  • Naprawiono błąd powodujący zatrzymanie turbo-budowania, jeśli wyczerpał się używany rodzaj materiału.
  • Naprawiono błąd pozwalający na ustawienie pułapek wewnątrz ścian, przez co trudno było je zauważyć.
  • Naprawiono błąd powodujący nieregularne umieszczanie pułapek po włączeniu autoumieszczania.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie emotek przypisanych do konkretnych klawiszy.
  • Naprawiono błąd, gdy gracz skorzystał z funkcji „Odtwórz ostatnią emotkę”, zanim użył emotki. Teraz odtwarzana jest emotka z domyślnego pola.

Rywalizacja w Fortnite

  • Nowy turniej – 20 i 21 kwietnia: otwarty turniej online Fortnite World Cup, tydzień 2 (z pulą nagród w wysokości 1 000 000 USD!)
    • Najlepsi uczestnicy z każdego regionu serwerów zakwalifikują się do finałów Fortnite World Cup w Nowym Jorku. Więcej informacji na temat Fortnite World Cup oraz regulamin turnieju znajdziecie tutaj: https://www.epicgames.com/fortnite/competitive/events/world-cup
    • Tryb gry w parach
    • Udział w tym wydarzeniu mogą wziąć tylko pary, których obaj gracze awansowali już do ligi mistrzowskiej w trybie Areny.
    • Obowiązuje blokada regionalna – w danym tygodniu otwartego turnieju online gracze mogą uczestniczyć w turnieju kwalifikacyjnym tylko w jednym regionie serwerów. Region wybrany przez gracza przy okazji pierwszego meczu turnieju weekendowego zostanie przypisany do tego gracza na resztę weekendu.
    • Format:
      • 20 marca – runda 1: wszyscy uprawnieni gracze.
      • 21 marca – runda 2: 1500 najlepszych drużyn rundy pierwszej.
  • Dodano pola eliminacji Fortnite World Cup do rozdziału nagród w otwartym turnieju online.
  • Dokonano graficznych poprawek panelu lobby w otwartym turnieju online.
  • Dostosowano tryb anonimowy w turniejach, by poprawić jakość gry dla oglądających transmisje, a zarazem zapewnić ochronę streamerom.
    • Gdy gracz zostanie zlikwidowany, jego nazwa będzie podawana w komunikacie o likwidacji.
    • Gdy gracz zlikwiduje przeciwnika, jego nazwa będzie widoczna tylko dla pokonanego gracza.
  • Maksymalne proporcje ekranu nie mogą wynosić więcej niż 16:9.

Wydajność

  • Naprawiono błąd powodujący pogorszenie wydajności na komputerach PC posiadających procesory gorsze niż czterordzeniowe.
    • Jeśli nadal doświadczacie problemów z wydajnością gry na PC, dodajcie ręcznie “-norhithread” do wiersza poleceń w ustawieniach programu startowego Epic Games dla Fortnite.

Grafika i animacja

  • Zwiększono rozmiar i intensywność efektów wybuchu strzał z Łuku Bum Bum, by lepiej ukazywały zasięg eksplozji.

Dźwięk

  • Dostosowano wytłumianie zapętlonych odgłosów odnawiania furgonetki restartu oraz chipa do restartu, by nie były tak głośne.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd czasami powodujący wyciszenie odgłosów wyposażania strzelby.

Interfejs

  • Mimik! Po wyświetleniu koła emotek będziecie teraz mieć opcję powtórzenia emotki, którą wykonuje gracz, na którego właśnie patrzycie (o ile posiadacie tę emotkę).
  • Po ukryciu elementów interfejsu w opcjach gry, niektóre z tych elementów (np. minimapa) składają się teraz, by zwolnić miejsce.
  • Dodano opcję ukrycia podpowiedzi odnośnie do sterowania pojazdem w interfejsie.

Poprawki błędów

  • Ekran zwycięstwa trybów okresowych znajduje się już na odpowiednim miejscu w wersjach na urządzenia mobilne i konsolę Switch.

Powtórki

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd uniemożliwiający zapisanie szybkości drona podczas przewijania powtórki.
  • Naprawiono błąd powodujący pozostawianie za sobą kamery podczas przewijania powtórki w trybie drona podłączonego.

Wersja na urządzenia mobilne

  • Dostosowano sterowanie Kulojazdem w domyślnym i własnym układzie interfejsu.
    • Gracze z własnym układem interfejsu mogą teraz dostosować sterowanie Kulojazdem w zmieniaczu układu interfejsu.
  • Audiowizualne wskaźniki strzału nie będą już widoczne i słyszalne dla graczy w tym samym pojeździe.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie ikony aplikacji na Androida.
  • Naprawiono błąd dotyczący czatu głosowego w trybie obserwatora.
    • Przycisk aktywacji czatu głosowego nie jest już ukrywany w trybie obserwatora.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający włączenie automatycznego biegania w pojeździe.
  • Naprawiono błąd powodujący brak opisu karty restartu.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlenie panelu opisu areny.
  • Naprawiono błąd powodujący dwukrotne wyświetlanie licznika klatek/s.
  • Naprawiono błąd czasami uniemożliwiający wyświetlenie ikonki broni w pasku wyposażenia.
  • Naprawiono błąd powodujący rozciąganie tekstur na wyspie kreatywnej.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie ikony potwierdzenia na niektórych poleceniach pojazdów.
  • Naprawiono błąd powodujący pojawianie się drugiej ściany burzy na obszarze pustynnym podczas pierwszego okresu zacieśniania burzy.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający otwarcie niektórych skrzyń.
  • Naprawiono błąd powodujący zatrzymywanie gry i ryzyko rozłączenia się w warunkach kiepskiej łączności bezprzewodowej.

Fortnite napis kreatywny

Co nowego?

Urządzenie wybuchowe
Niszczenie i wyburzanie w trybie kreatywnym ułatwi wam urządzenie wybuchowe.

Fortnite 8.40 3

Ustawienia tabeli wyników
Nowe sposoby dostosowania tabeli wyników w grze! Otwórz menu “Moja wyspa”, aby odkryć nowe możliwości.

Fortnite 8.40 4

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Karabin piechoty
    • Epicki i legendarny wariant karabinu piechoty.
      • Zadaje 42/44 pkt. obrażeń.

Wyspy

  • Portale do wyróżnionych wysp w centrum mają teraz wygląd drzwi prowadzących do tych gier.
  • Uproszczono tekst nad portalami – teraz pokazuje on nazwę twórcy oraz nazwę wyspy.
    • Zbliżenie się do portalu spowoduje pojawienie się opisu danej gry.

Rozgrywka

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący ustawienie postaci gracza w niewłaściwym kierunku podczas rozpoczęcia gry.
  • Naprawiono błąd pozwalający na jednoczesne rozpoczęcie gry na różnych wyspach przez gracza na tym samym serwerze.
  • Naprawiono błąd pozwalający graczom ranić się nawzajem po wyświetleniu tablicy wyników.
  • Naprawiono błąd powodujący brak zmian w stroju progresywnego Skórka u graczy, którzy dołączyli do trwającej gry.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający niektórym graczom używanie celownika broni podczas gry.
  • Naprawiono błąd powodujący wynik „Powalony” u graczy dołączających do trwającej gry.
  • Naprawiono błąd powodujący generowanie kart restartu w grach kreatywnych.

Narzędzia kreatywne i Smartfon

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący pojawianie się jaskrawego niebieskiego światła podczas kopiowania i wklejania elementów przy użyciu Smartfona.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający przejście w tryb budowy przy użyciu kontrolera, jeśli wyjęto Smartfon.
  • Znany problem: odgłos usuwania elementu jest odtwarzany dwukrotnie.

Gotowce

  • Do galerii samochodów A dodano łódź podwodną, arktyczną łódź podwodną oraz helikopter.
  • Do galerii rekwizytów świątyni w dżungli dodano 3 różnej wielkości posągi moai.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd sprawiający, że otwory wentylacyjne na zewnętrznych ścianach behemota wojskowego wydawały się lewitować.
  • Naprawiono błąd powodujący ryzyko spadnięcia z niektórych schodów behemota wojskowego.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że niektóre elementy galerii niebieskich obiektów wojskowych B miały kolor czerwony.
  • Poprawiono zbyt duże granice kolizji niektórych elementów galerii kręgów.

Urządzenia

  • Nowe urządzenie wybuchowe
    • Jeśli zostanie uszkodzone podczas gry, wybucha, raniąc pobliskich graczy i uszkadzając elementy otoczenia.
    • Obowiązuje ograniczenie do 100 urządzeń wybuchowych na każdej wyspie.
    • Można zmienić następujące ustawienia:
      • Obrażenia graczy – określa ilość obrażeń zadawanych pobliskim graczom (2, 5, 10, 20, 25 ,25, 50, 75, 100, 150, 200, likwidacja)
      • Uszkodzenia budowli – określa ilość uszkodzeń zadawanych pobliskim budowlom (0, 5, 25, 50, 100, 500, 1000)
      • Uszkadzanie niezniszczalnych budowli – włączenie tej opcji umożliwi niszczenie budowli, nawet jeśli wyłączono opcję uszkadzania budowli podczas gry.
      • Wytrzymałość – określa wytrzymałość urządzenia wybuchowego (1, 25, 50, 75, 100, 200, 300, 400, 500, 1000, 2000, 5000)
      • Promień wybuchu – określa zasięg eksplozji w polach (0,25; 0,5; 1; 1,5; 2; 2,5; 3)
      • Siła odrzutu – określa, z jaką siłą eksplozja odrzuci graczy (zerową, niską, średnią, wysoką, bardzo wysoką, superwysoką)
      • Zignoruj drużynę przy obrażeniach – po włączeniu powoduje ignorowanie konkretnej drużyny przy zadawaniu obrażeń (brak, 1-16)
      • Wybuch po zbliżeniu – Po włączeniu powoduje eksplozję, gdy któryś z graczy zbliży się na ustaloną odległość (wył.; 0,5; 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10)
      • Zignoruj odległość drużyny – po włączeniu powoduje ignorowanie bliskości konkretnej drużyny (brak, 1-16)
      • Czas do detonacji od chwili rozpoczęcia gry – umożliwia automatyczną detonację po określonym czasie od rozpoczęcia gry (wył., 5 s, 10 s, 15 s, 30 s, 1 min, 2 min, 5 min, 10 min, 30 min lub 1 godz.)
  • Dodano wizualizację zasięgu pojawiania się stworów wokół generatora stworów.
  • Dodano opcję „Pojawiaj się przez ściany” do generatora stworów.
    • Wyłączenie tej opcji uniemożliwi tworzenie stworów po drugiej stronie ściany.
  • Dodano opcję „Preferowane miejsce startu” do generatora stworów. Możliwe ustawienia to „Maks. odległość” i „Losowe”.
    • „Maks. odległość” spowoduje generowanie stworów w maksymalnej dopuszczalnej odległości od generatora.
    • „Losowe” spowoduje generowanie stworów w losowym miejscu w okolicy generatora.
  • W przypadku następujących urządzeń wyłączenie wizualizacji ukryje je natychmiast po rozpoczęciu gry, zamiast czekać na zakończenie odliczania:
    • Bariera
    • Przestrzeń obrażeń
    • Punkt kontrolny gracza
    • Punkt startowy gracza
    • Generator przedmiotów
    • Radio
    • Sekwencer muzyczny

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowy model kolizji billboardów po ponownym wczytaniu wyspy lub skopiowaniu ich przy pomocy narzędzia kreatywnego.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający poprawne działanie opcji „czas do pierwszego pojawienia się” w generatorze przedmiotów.
  • Naprawiono błąd związany z galerią celów, uniemożliwiający uznanie trafienia w dziesiątkę w niektóre cele.
  • Naprawiono błąd związany z galerią celów, uniemożliwiający uznanie trafienia w dziesiątkę do czasu rozpoczęcia gry.
  • Naprawiono błąd związany z galerią celów, uniemożliwiający uznanie trafienia w dziesiątkę ze snajperki.
  • Uściślono jednostki czasu (sekundy, minuty itp.) w odpowiednich opcjach toru manekinów ćwiczebnych w galerii celów.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że aktywacja przy zbliżeniu działała dopiero w połowie spodziewanej odległości.
  • Naprawiono błąd dotyczący billboardów, powodujący rozciąganie tekstur na wyspach graczy podczas gry na urządzeniach mobilnych.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że głowa postaci gracza unosiła się nad armatą, gdy gracz spróbował latać w armacie.
  • Poprawiono niespójny model kolizji u podstawy urządzenia strefy punktowanej.
  • Naprawiono błąd powodujący odtwarzanie animacji zniszczenia generatora stworów nawet po wyłączeniu jego widoczności.

Interfejs, opcje społecznościowe i efekty dźwiękowe

  • Ustawienia interfejsu można znaleźć w menu „Moja wyspa”. Umożliwiają one dostosowanie różnych interfejsów gry.
    • Czas – określa, czy licznik ma odliczać w przód, czy w tył
    • Czas wyświetlania tabeli wyników – określa, jak długo tabela wyników ma być wyświetlana po meczu (Nie pokazuj, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 15, 20, 25, 30 s)
    • Czas wyświetlania ekranu zwycięzcy – określa, jak długo ekran zwycięzcy ma być wyświetlany po meczu (Nie pokazuj, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 15, 20, 25, 30 s)
    • Typ interfejsu – tu można dobrać optymalny wyświetlacz dla stworzonej gry (domyślny, likwidacja stworów, wynik)
    • Statystyki w tabeli wyników 1-5 – tu można wybrać statystyki, które będą śledzone podczas gry, a po jej zakończeniu pokazywane w 5 kolumnach (brak, likwidacje, asysty, powalenia, zebrane przedmioty, zdrowie, likwidacje stworów, wynik, cele, czas)
      • Statystyki te będą służyć do rozstrzygania remisów (w podanej kolejności) w sytuacji, gdy wynik według głównego kryterium punktacji będzie równy.
  • Przerobiono wygląd tablicy wyników wyświetlanej pod koniec gry, by pasowała ona do nowych opcji tablicy wyników, dostępnych dla twórców.
  • Zwycięzców oznajmiają teraz nowe animacje świętowania, podobnie jak na ekranie zwycięstwa w trybie Battle Royale.

Poprawki błędów

  • Teraz możecie już widzieć nazwy członków drużyny nad ich głowami, zależnie od ustawienia opcji w menu „Moja wyspa”.
  • Naprawiono błąd powodujący nakładanie się i pogłaśnianie odgłosów stawiania pułapek podczas pojawiania się pułapki.
  • Naprawiono błąd powodujący odtwarzanie głośnych efektów zniszczenia pojazdów podczas pojawiania się w grze.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający usunięcie kodów ulubionych wysp z listy kodów wyróżnionych wysp przy użyciu kontrolera.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlenie „Nieprzypisany” przy opcji lotu do góry podczas gry z użyciem kontrolera.
  • Naprawiono błąd powodujący brak zaznaczenia nieskończonej ilości amunicji w broni po włączeniu tej opcji.

Wydajność

Poprawki błędów

  • Naprawiono kilka błędów powodujących pogorszenie wydajności lub stabilności gry.

fortnite RS napis

 

Co nowego?

Pięściarka Królikatorka Luna
Z jajem wkroczcie do akcji z nową Żołnierką!

Fortnite 8.40 5

Misje i systemy

  • Powraca burza beta: Sprawdź swoje granice!
    • Zwiększono liczbę bramek wyścigu z 4 do 6.
    • Nowy filmik wyraźniej określi moment rozpoczęcia wyścigu.
    • Uważajcie na pustaki! Nie dajcie im zniszczyć bramek, bo nie będziecie mogli zdobyć platynowej odznaki za wyścig.
      • Ataki następują po zdobyciu złotego medalu.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie błędnych nazw syfonów Bluglutu w misjach uzupełniania paliwa.

Interfejs

  • Dodano etykietę przycisku „Anuluj” do panelu wyboru zespołu bohaterów.
  • Przycisk „Wyczyść wszystko” w zespole bohaterów jest teraz dostępny, gdy wybrano tylko gadżet lub profit drużynowy.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie opisów dotyczących ocaleńców przy nagrodach bohaterów na pasku PD w zakładce dowodzenia.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie niewłaściwego sztandaru i poziomu mocy w panelu zarządzania graczem w lobby.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że panel szczegółów przedmiotu podawał nieprawidłowe informacje przy szybkim przełączaniu między ekranami ekwipunku.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający prawidłową aktualizację ekranów ikony nagrody oraz zdobytych nagród po pominięciu animacji.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający ponowne skupienie na polach ekranu wyboru misji po awansie członków ekipy lub ewolucji bohaterów lub ocaleńców.
  • Naprawiono błąd powodujący migotanie nazw bohaterów na ekranie wyboru zespołu bohaterów przy sterowaniu kontrolerem.
  • Naprawiono błąd powodujący utratę funkcjonalności menu resetowania po przełączeniu na innego bohatera przy otwartym menu resetowania.
  • Naprawiono błąd powodujący brak powiadomienia o poziomie mocy po dołączeniu nowego gracza do ekipy.
  • Naprawiono błąd powodujący brak przycisku odrodzenia się po wypadnięciu gracza poza obręb świata gry.
  • Naprawiono błąd powodujący występowanie dużych odstępów w tekście powiadomienia o łupach.

Wydajność

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący zacinanie się graczy podczas używania menu wzmocnień w trakcie gry.
  • Naprawiono błąd powodujący zacinanie się graczy podczas otwierania zakładki zbrojowni.

Bohaterowie

  • Pięściarka Królikatorka Luna, nowa legendarna Żołnierka!
    • Profit standardowy: Wejście z Jajem
      • Fala Uderzeniowa generuje 3 jajo-bomby. Każda z nich zadaje 54 pkt. bazowych obrażeń pobliskim wrogom.
    • Profit dowódcy: Wejście z Jajem +
      • Fala Uderzeniowa generuje 3 jajo-bomby. Każda z nich zadaje 162 pkt. bazowych obrażeń pobliskim wrogom.
    • Znajdziecie ją w sklepie okolicznościowym od 18 kwietnia, godz. 2:00 czasu polskiego.
  • Dziarski Króliczek Ken, nowy legendarny Ninja!
    • Profit standardowy: Jajobójstwo
      • Burza Kunai wyrzuca 3 jajo-bomby. Każda z nich zadaje 37 pkt. bazowych obrażeń pobliskim wrogom.
    • Profit dowódcy: Jajobójstwo +
      • Burza Kunai wyrzuca 3 jajo-bomby. Każda z nich zadaje 111 pkt. bazowych obrażeń pobliskim wrogom.
    • Znajdziecie go w sklepie okolicznościowym od 18 kwietnia, godz. 2:00 czasu polskiego.
  • Powraca legendarny Żołnierz, Króliczy Najeźdźca Jonesy!
    • Profit standardowy: Pewny Strzał
      • Zwiększa obrażenia krytyczne snajperek o 75%.
    • Profit dowódcy: Pewny Strzał +
      • Zwiększa obrażenia krytyczne snajperek o 225%.
    • Znajdziecie go w sklepie okolicznościowym od 18 kwietnia, godz. 2:00 czasu polskiego.

Poprawki błędów
Naprawiono błąd uniemożliwiający naliczanie czasu odnowienia MISIA, jeśli zdolność ta została przerwana podczas rzutu.

Bronie i przedmioty

  • Wyrzutnia Pisanek
    • Wystrzeliwuje po łuku jajeczne miny wybuchające w kontakcie z wrogami. W danej chwili może być aktywnych do 6 jaj.
    • Dostępna w sklepie tygodniowym od 18 kwietnia, godz. 2:00 czasu polskiego, do 25 kwietnia, godz. 2:00 czasu polskiego.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd uniemożliwiający osłonie super-osłaniacza niszczenie kul armatnich pułapki Salwa Burtowa.

Rozgrywka

  • Opcja automatycznego wyposażania lepszej broni bierze teraz pod uwagę wskaźnik mocy, a nie wartość obrażeń/s.

Poprawki błędów

  • Wyrzutnia Kanonada została sklasyfikowana jako armata, dzięki czemu może korzystać ze wzmocnienia, jakie daje profit „Baczcie, Piraci”.

Grafika i animacja

  • Ekrany wczytywania misji oraz burzowej tarczy zależą teraz od rodzaju obszaru, a nie od misji.

Poprawki błędów

  • Usunięto dużą szczelinę, którą można było znaleźć w niektórych jesiennych miastach.

Dźwięk

  • Zaktualizowano odgłos ożywiania przez medbota powalonego gracza.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący odtwarzanie tła muzycznego gry po pominięciu filmiku zwycięstwa lub porażki.
  • Ściszono odgłosy Gwoździownicy, by lepiej pasowały do reszty broni.