Deweloperzy Fortnite bacznie obserwują najróżniejsze dyskusje na temat pistoletów maszynowych i budowlach. Dlatego też postanowili znerfić kilka rzeczy!
Producenci gry zgadzają się z określeniem, że broń powinna mieć określone przeznaczenie, a budowanie powinno być satysfakcjonujące i pozwalać graczom na wykazywanie się umiejętnościami taktycznymi w ogniu walki. Programiści cały czas czytają różne dyskusje w internecie i wykonują wewnętrzne testy. Wykazały one, że wprowadzone wcześniej zmiany w obrębie tych dwóch elementów nie spełniły zakładanych założeń. Nowe zmiany mają podkreślać wady i zalety pistoletów maszynowych, strzelb i budynków w walce na małe odległości.
Zmiany dotyczące budynków
Poprzez zwiększenie bazowych wartości zdrowia ścian w zależności od rodzaju materiału, podjęcie decyzji o jego użyciu powinno być bardziej intuicyjne
- Bazową wartość zdrowia ścian z drewna zwiększono z 80 do 90.
- Bazową wartość zdrowia ścian z kamienia zwiększono z 80 do 100
- Bazową wartość zdrowia ścian z metalu zwiększono z 80 do 110
Zmiany dotyczące pistoletów maszynowych
Obniżenie skuteczności pistoletów maszynowych – powinny się dobrze sprawdzać przeciwko budynkom, ale nie powinny już być najlepszym wyborem w każdej sytuacji.
Kompaktowy pistolet maszynowy
- Zmniejszono obrażenia z 22/21 do 21/20
- Zmniejszono pojemność magazynka z 50 do 40
Tommy gun
- Zmniejszono spadek obrażeń z 80% do 70% przy 3 500 jednostek
- Zmniejszono spadek obrażeń z 65% do 55% przy 5000+ jednostek
- Dodano zmniejszenie obrażeń zdawanych otoczeniu analogiczne do zmniejszenia obrażeń zadawanych graczom
- Zmniejszono celność podczas skoku o 5%
- Zmniejszono celność o 10%
- Zmniejszono częstotliwość występowania w skrzyniach i łupach luzem o 40%