Respawn.pl

Fortnite – Kierunek rozwoju Ratowania Świata

Autor: Marcin Skrętkowicz

Mamy dla was kolejne informacje o kierunku rozwoju gry! Oto kilka z najważniejszych zmian, które zobaczycie w najbliższych miesiącach w trybie ratowania świata w Fortnite!

Aktualizacja 11 (15.10 i reszta tygodnia)

  • Nowy żołnierz-przebieraniec
    • PROSZĘ O CISZĘ!
  • Powrót Doktora Zarazy Igora!
    • Doktor już czeka…
  • Poprawki dotyczące bezczynności/wyzyskiwania innych!
    • System wykrywający bezczynność w grze został wzmocniony!
      • Znacznie skróciliśmy czas usuwania bezczynnych graczy z meczów.
      • Na ekranach graczy, którzy nie pomagają w meczach publicznych, pojawi się ostrzeżenie. Ich drużyna również otrzyma powiadomienie i jeśli bezczynny gracz nie weźmie się do roboty, zostanie automatycznie usunięty z sesji.
      • Gracze, którzy nie pomagają w osiąganiu celów, będą otrzymywać mniej nagród niż biorący aktywny udział w rozgrywce.
  • Lama z Dzikiego Zachodu
  • Przeprojektowana i dostępna przez ograniczony czas! Kosztuje 500 talonów okolicznościowych.

Aktualizacja 11.01 (22.10 i reszta tygodnia)

  • Wątek fabularny „Nawiedzony Hotel”
    • Hotelowych snów, Dowódcy!
  • Nowy upiorny Rubieżnik
    • Nie mówcie nikomu…
  • Powrót Grabarza!
    • Posyłaj pustaki do piachu!

Aktualizacja 11.10 (29.10 i reszta tygodnia) – początek Fortnite: Koszmarów Czar!

  • Wątek fabularny Fortnite: Koszmarów Czar – „Wilkotułak”
  • Król Burzy wyrywa się z Doliny Samowitości!
    • Wrócił… i jest w formie.
  • Powrót Straszliwca
    • Przywódca stada powrócił!
  • Powrót widmowego pistoletu
    • Nie dość, że widmowy, to jeszcze wzmocniony!
  • Koszmarlama
    • Zawiera dawnych ulubieńców graczy i nowy zestaw broni! Kosztuje 500 talonów okolicznościowych. (Uwaga: zastępuje Lamę z Dzikiego Zachodu)
  • Powrót Dynietnicy!
    • Zbierz wszystkich ocaleńców z balu przebierańców, by odblokować tę wyrzutnię rakiet!

Aktualizacja 11.10 (5.11 i reszta tygodnia)

  • Wątek fabularny Fortnite: Koszmarów Czar – „Letnie kolonie”
  • Blackmetalowa Kosa
    • Machaj do woli! Ale uważaj na zdrowie!
  • Powrót Pani Mroku
    • Czas upuścić małe co nieco!
  • Powrót LKM-u Cukierek Kukurydziany

Aktualizacja 11.10 aktualizacja 2 (12.11 i reszta tygodnia)

  • Wątek fabularny Fortnite: Koszmarów Czar – „Potworna panna młoda”
  • Potworniczy
    • Ależ to była miazga!
  • Blackmetalowy Miecz
    • Miecz jak miecz… ale jednak blackmetalowy!
  • Pakiet muzyczny
    • Odblokuj pakiet muzyczny do swojej szafki!
  • Powrót Kruka
    • Nadal czyha gdzieś na zewnątrz…

Aktualizacja 11.20 i kolejne!

Fortnite kierunek rozwoju 2

  • Mityczny Król Burzy
    • Przygotujcie się do bitwy, Dowódcy! Czas zmierzyć się z Królem Burzy w najtrudniejszej bitwie w kampanii Ratowanie Świata. Ta walka zawiera nowe mechaniki, nowe wyzwania i ciasny limit czasowy. To będzie sprawdzian umiejętności nawet dla najmocniejszych graczy. Na tych, którym uda się zwyciężyć, czekają…
  • Mityczne bronie
  • Władaj mocą Króla Burzy! Te unikalne bronie odzwierciedlają nie tylko wygląd, ale i potęgę Króla Burzy. Każda z nich posiada indywidualny profit odblokowujący specjalne zachowania już od 1 poziomu. Strzelaj kierowanymi pociskami i zdobywaj niesamowite serie trafień w głowę, ładuj broń, by odpalać niszczycielskie kombinacje wiązek laserowych i przywołuj deszcz meteorytów, które obrócą pustaki w pył!
    • Te bronie pojawiają się wyłącznie po pokonaniu mitycznego Króla Burzy. Jeśli chcesz ich używać, musisz na nie zasłużyć, nie da się ich znaleźć ani wyrzucić z plecaka.

Fortnite kierunek rozwoju 3

  • Zmiany w rozgrywce
    • Dostrzegamy wątpliwości i spostrzeżenia społeczności na temat najpopularniejszych strategii gry na średnim i wysokim poziomie. Zdecydowaliśmy się wprowadzić pewne zmiany, by poprawić wrażenia z codziennej gry dla wszystkich fanów Ratowania Świata.
    • Chcemy również zamieszać w rozgrywce, by nadal zapewniała odpowiednie emocje, a jednocześnie pragniemy skupić się nad jej zróżnicowaniem. Oto kilka przykładów, czego można się spodziewać:
      • Zmodyfikujemy część pułapek, by były skuteczniejsze w niektórych sytuacjach, jednocześnie ograniczając ich nadużywanie. Przynajmniej w jednym wypadku całkowicie przeprojektujemy pułapkę, by mieć pewność, że będzie odpowiednio wykorzystywana, zapewniając graczom świetną zabawę.
        • Przykład: pułapki gazowe będą rozpraszać roje pszczół, jednak wrogowie będą musieli pozostawać w obłoku gazu, by otrzymywać obrażenia stopniowe.
      • Wprowadzimy modyfikacje algorytmów SI, by były mniej irytujące w niektórych przypadkach i nie prowadziły do nadużyć w innych.
        • Przykład: butle z gazem nie będą już upuszczane przez pustaki wysadzacze po ich wyeliminowaniu przed rzuceniem butli lub samozniszczeniem.
      • Obrażenia zdolności bohatera zostaną zmienione, by skalowały się równie efektywnie jak obecnie broń.
  • Koniec prac nad szafką
    • Z radością ogłaszamy, że wkrótce sfinalizujemy prace nad elementami kosmetycznymi! Wprowadzimy wszystkie elementy szafki oraz dodatkowe usprawnienia jeszcze w tym rozdziale. Oto kilka funkcji, których możecie się spodziewać:
      • Zmiana wyglądu dowódcy przy użyciu dowolnego posiadanego stroju i plecaka.
      • Malowania będzie można nakładać na każdą broń dystansową oraz białą, a także na deskolotkę!
      • Wszystkich reaktywnych strojów, plecaków i kilofów będzie można używać w Ratowaniu Świata (jeśli trzeba i można z zastosowaniem odmiennych kryteriów, niż w Battle Royale).
      • Sztandar pojawi się w szafce i będzie działać ze strojami, plecakami oraz kilofami, jeśli tylko stanowi część ich wyglądu.