Respawn.pl

Fortnite z aktualizacją 8.20 – m.in. podłoga to lawa, pułapki i przekąski

Autor: Marcin Skrętkowicz

Do fortnite zawitała nowa aktualizacja oznaczona numerkiem 8.20. Do gry wprowadzono nowy tryb podłoga to lawa, dodano nowe pułapki oraz dużo innych poprawek!

Ogólne

Interfejs

  • Suwak wyboru ilości oraz suwak ustawień będą przyspieszać z czasem po przytrzymaniu kierunku na kontrolerze.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd umożliwiający wybór odpowiedzi ankiety innymi przyciskami myszy niż głównym (lewym).
  • Naprawiono błąd powodujący brak lub zasłonięcie dolnego paska na ekranie zgłaszania graczy.
  • Zaktualizowano ekran ustawień kontrolera – teraz tekst nagłówka schematów kontrolera powiększa się wzwyż zamiast wszerz. To zapobiegnie ukrywaniu części tekstu za kolejną kolumną.

Społecznościowe

  • Do panelu społecznościowego dodano nową sekcję „Ekipy o wolnych miejscach”, która wyświetla szybką listę drużyn o co najmniej dwóch członkach, do których należą wasi znajomi.
    • Lista zaproszeń do ekipy została włączona do tej listy. W razie nadejścia zaproszenia nazwa nadawcy zostanie podświetlona we wpisie ekipy, a sam wpis będzie miał tło innego koloru.
  • Dodano kanał „gry” w czacie głosowym, który umożliwia rozmowę wyłącznie z osobami w:
    • Waszym oddziale Battle Royale
    • Waszej drużynie w kampanii Ratowanie Świata
    • Czacie głosowym waszej wyspy kreatywnej
  • Dodano nowe opcje do panelu społecznościowego, widoczne po kliknięciu na siebie samego. Oprócz ustawienia stanu obecności, możecie teraz również:
    • Dostosować ustawienia prywatności swojej ekipy
    • Zmienić kanał głosowy, którego chcecie używać podczas aktywnej gry.
      • Wybrać opcję „Ekipa”, by rozmawiać ze wszystkimi członkami ekipy, lub „Gra”, aby rozmawiać na kanale danej rozgrywki.

Rozgrywka

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd umożliwiający ukrywanie pułapek pod elementami terenu.
  • Naprawiono błąd powodujący przełączanie na kampanię Ratowanie Świata podczas dołączania do znajomego, który jest w ekipie Battle Royale
  • Naprawiono błąd powodujący nieprawidłową aktywację animacji odłożenia wyrzutni, jeśli gracz od razu chwycił za tyrolkę
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający aktywację pułapek, gdy gracz jest w ich zasięgu, lecz za elementem budowli, który właśnie został zniszczony

Wydajność

  • Zwiększyliśmy maksymalną przepustowość we wszystkich trybach gry.
    • Powinno to pomóc w rozwiązaniu problemów z połączeniem na wszystkich platformach.

Fortnite BR napis 1

Co nowego?

Tryb okresowy – Podłoga to lawa
fortnite 8.20 1

Pułapka z zatrutymi strzałkami
To trucizna! Zaskoczcie nieostrożnych przeciwników tym nowym dodatkiem. Uważajcie jednak, gdzie sami chodzicie…

Fortnite 8.20 2

Nowe przekąski
Czyste szaleństwo! Regenerujcie zdrowie i biegajcie szybciej po ugryzieniu papryki, uleczcie się smacznymi bananami lub rozkoszujcie się smakiem kokosów, odzyskując zdrowie i osłony.

Fortnite 8.20 3

Tryb okresowy: Podłoga to lawa

Omówienie
Gorąca lawa stopniowo zalewa coraz wyższe partie mapy! Szybko lądujcie i zgarniajcie łupy, żeby jako pierwsi dotrzeć na wyżej położone obszary.

Więcej informacji o trybie

  • Po kilku minutach meczu zaczyna przybierać poziom lawy.
  • Lawa podnosi się ze stałą prędkością, dopóki nie zakryje całej mapy.
  • Dotknięcie lawy odbiera zdrowie z pominięciem osłon i wyrzuca gracza w powietrze.
  • Na lawie można budować.
  • Gracze co sekundę będą otrzymywać niewielkie ilości materiałów, co pomoże w sytuacji, gdy cała mapa się pali.

Bronie i przedmioty

  • Po zderzeniu z Kulojazdem gracze nie będą już otrzymywać obrażeń.
    • Efekt odrzucenia/odbicia pozostanie niezmieniony.
  • Przyszłe wersje Kulojazdu
    • Zauważyliśmy wiele dyskusji kręcących się wokół Kulojazdu, więc zamieszczamy aktualizację!
    • Nie jesteśmy zadowoleni ze sposobu używania Kulojazdów, konkretnie w końcowej partii rozgrywki. W aktualizacji 8.30 wprowadzimy zmianę, która pozwoli kulom przechodzić przez szklaną osłonę Kulojazdu.
    • Cześci z innych materiałów nadal będą blokowały obrażenia od kul.
  • Syfon/zmiany w zasobach
    • W aktualizacji 7.40 na próbę wprowadziliśmy kilka ustawień z Turniejów do zwykłych trybów. Po przeanalizowaniu stylów gry, danych i opinii graczy, zgromadziliśmy wystarczająco informacji, aby zakończyć ten test. Uważamy, że wprowadzenie tych opcji spowodowało zbyt dużą koncentrację na agresywnej grze, pomnijeszając udział innych strategii. Z podstawowych trybów gry usunięto następujące zmiany:
      • 50 zdrowia (lub osłony) po likwidacji, w zależności od posiadanego zdrowia.
      • 50/50/50 zasobów po likwidacji
      • Limit zasobów na poziomie 500/500/500
      • Prędkość zbierania zasobów zwiększona o 40%
      • W rywalizacji te mechaniki się sprawdzają, dlatego wszystkie te zmiany pozostają w nowym trybie Areny.
  • Karabin piechoty
    • Zmieniono typ broni na „hitscan” – nie wystrzeliwuje już ona pocisków jak snajperki, lecz działa podobnie do innych karabinów szturmowych.
    • Zmniejszono bazowe obrażenia z 45/42 do 42/40.
    • Pociski tracą moc wraz z odległością tak samo, jak w istniejących karabinach szturmowych.
  • Pułapka z zatrutymi strzałkami
    • Dostępna w wariancie niepospolitym.
    • Można ją umieścić na podłodze, ścianie lub suficie.
    • Można ją znaleźć w łupach luzem.
    • Można ją aktywować z odległości do 3 kratek siatki.
    • Wystrzeliwuje zatrute strzałki na odległość do 3 kratek siatki w poziomie lub do 4 w pionie.
    • Cele trafione strzałkami otrzymują stopniowe obrażenia, zmniejszające zdrowie z pominięciem osłon.
      • 10 pkt. obrażeń na impuls.
      • Łącznie 8 impulsów w ciągu 7 s (w sumie 80 pkt. obrażeń).
      • Kolejne trafienia naliczają czas trwania efektu od początku, lecz ilość obrażeń na impuls pozostaje niezmienna.
  • Nowe przekąski
    • Banany
      • Przywracają 5 pkt. zdrowia od razu po zjedzeniu.
      • Można je znaleźć na obszarach tropikalnych.
    • Kokosy
      • Można je zebrać, uszkadzając drzewa palmowe.
      • Po zjedzeniu w krótkim czasie przywracają 5 pkt. zdrowia (lub osłon, jeśli poziom zdrowia wynosi maksimum).
      • Można je znaleźć na obszarach tropikalnych i pustynnych.
    • Papryka
      • Po zjedzeniu papryka od razu przywraca 5 pkt. zdrowia, a także zwiększa prędkość ruchu o 20% na 10 s.
      • Można je znaleźć na obszarach pustynnych.
  • Wskaźnik zakopanego skarbu jest teraz przypisany do gracza i emanuje z obszaru z mapy skarbu w celu poprawy widoczności, szczególnie podczas ruchu.
    • Wskaźnik pulsuje co 3 sekundy, dopóki przedmiot jest wyposażony.
  • Zmiany pirackiej armaty
    • Dostosowano model kolizji pirackiej armaty tak, by zawsze można było do niej wsiąść bez potrzeby jej przesuwania.
    • Przesunięto położenie komunikatu o możliwości zajęcia miejsca, by ułatwić wejście do pirackiej armaty.
    • Zwiększono promień wybuchu kul armatnich i wystrzelonych graczy z 200 do 250 jedn.
    • Zmniejszono siłę odrzutu armaty przy wystrzeliwaniu kuli armatniej podczas jazdy lub wystrzeliwania gracza. Zmiana ta nie obowiązuje podczas przesuwania armaty.
  • Dostosowano czas wyposażania epickiej/legendarnej pompki, by odpowiadał on wersji niepospolitej/rzadkiej.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd sprawiający, że Czepiaki przyczepione do innego gracza raniły graczy przez ściany.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlenie liczby aktywatorów lotni w stosie.
  • Wygładzono trajektorię ruchu rzucanych granatów, wcześniej opóźniony o jeden impuls.
  • Poprawki balonów
    • Po wejściu do pojazdu nie rozlega się już odgłos wypuszczania balonów, jeśli gracz ich nie ma.
    • Sznurek balonu nie pozostaje już na plecach postaci po zużyciu wszystkich balonów.
  • Poprawki pirackiej armaty
    • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze wylatywali z pirackiej armaty w niespodziewanym kierunku.
    • Naprawiono błąd uniemożliwiający wejście do pirackiej armaty w pobliżu innych obiektów.
    • Poprawiono opcję dokładnego celowania na boki z pirackiej armaty.
  • Naprawiono błąd pozwalający na umieszczanie łupów z zakopanego skarbu na wyspie startowej.

Rozgrywka

  • Pingu znacznika można teraz używać w stanie powalenia.
  • Dodano unikatowy komunikat likwidacji po likwidacji przez lawę.
  • Zwiększono odległość stosowności graczy zdolnych do zauważenia eksplozji.
  • To nie wszystko! Zwiększono czas trwania nieustającego dabowania w lobby z 13 do 14 godzin.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący trwałe utrzymywanie się efektu oblodzonych stóp podczas wykonywania emotek.
  • Pułapki uszkadzają teraz Kulojazd, zamiast ranić jego kierowcę.
  • Naprawiono błąd powodujący umieszczanie niektórych pułapek w grubszych budowlach, przez co trudno było je zauważyć.
  • Usunięto rzadki błąd, powodujący nieśmiertelność gracza po powaleniu.
  • Naprawiono błąd powodujący czasem nadmierny ruch kamery podczas przechodzenia do kolejnego gracza.

Wydarzenia

  • Nowy tryb gry: Arena (solo i pary)
    • Weźcie udział w dowolnej chwili i zbierzcie „Rozgłos”, dzięki któremu awansujecie do wyższych lig i odblokujecie wyjątkowe turnieje, np. Fortnite World Cup.
    • Każda liga składa się z kilku dywizji, a gracze przechodzą kolejno z dywizji otwartej do profesjonalnej, a potem do mistrzowskiej.
    • Punktacja zmienia się z dywizji na dywizję, a w wyższych dywizjach opłata za bus w każdym kolejnym meczu kosztuje coraz więcej.
    • Uwaga: Dobieranie graczy w trybie Areny bazuje na wskaźniku Rozgłosu. Z tego powodu gracze w wyższych dywizjach mogą być zmuszeni do dłuższego oczekiwania na znalezienie odpowiedniej gry.
  • Nowość: Puchar Luxe (30-31 marca) z pulą nagród w wysokości 100 000 USD!
    • Tryb gry w parach
    • Udział w tym wydarzeniu mogą wziąć tylko gracze, którzy jeszcze przed rozpoczęciem wydarzenia awansowali do ligi profesjonalnej w trybie Areny.
    • Pula nagród zostanie rozdzielona między wszystkie regiony. Więcej informacji i oficjalne zasady ogłosimy jeszcze w tym tygodniu.
    • Format:
      • 30 marca – runda 1.: wszyscy uprawnieni gracze
      • 31 marca – runda 2.: 3000 najlepszych graczy rundy pierwszej

Wydajność

  • Naprawiono błąd powodujący w warunkach pogorszonej wydajności serwera niepożądane efekty u klienta gry, np. niepotrzebne poprawki ruchu.
  • Naprawiono rzadki błąd powodujący zawieszanie się serwera.
  • Dokonano drobnych poprawek wydajności serwerów dotyczących Kulojazdu.
  • Zaktualizowano budżety animacji w celu poprawienia wydajności przy wyższych poziomach skalowania.
  • Poprawiono wydajność przesyłu danych na konsoli PS4. Zmniejszy to częstotliwość opóźnionego wczytywania budowli.
  • Na wszystkich platformach poprawiono wydajność przesyłu danych podczas swobodnego spadku poprzez zmianę priorytetów wczytywanych danych.

Grafika i animacja

  • Poprawiono oświetlenie w Battle Royale.
    • Zwiększono kontrasty oświetlenia w zacienionych obszarach.
    • Poprawiono soczystość kolorów.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie efektów zniszczenia po zniszczeniu Kulojazdu.

Dźwięk

  • Przeskalowano ustawienia głośności dźwięku, by uniknąć przycięć.Przeskalowano ustawienia głośności dźwięku, by uniknąć przycięć.
    • Wcześniejsze ustawienie 0.5 jest teraz mapowane jako 1 (głośność maksymalna)
    • Jeśli wcześniejsza głośność wynosiła ponad 0.5, osiągnięcie tego samego poziomu głośności wymagać będzie dostosowania głośności telewizora lub urządzenia, na których grasz.
  • Odgłosy kroków towarzyszy obserwowanych graczy będą teraz przyciszone.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie odpowiednich odgłosów przy wyrzucaniu niektórych przedmiotów z ekwipunku.

Interfejs

  • Zmieniono wykres pingu w interfejsie usuwania błędów w sieci.
    • Dodano czerwone linie pionowe, oznaczające raport o utracie pakietów w danej klatce.
  • Dodano możliwość ustalenia, czy postawienie pingu podczas celowania ma od razu stawiać znacznik zagrożenia.
  • Na stronie karnetu bojowego przewijanie kółkiem myszki w dół przesunie zawartość w prawo, a przewijanie kółkiem do góry przesunie obrazki w lewo.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący przesunięcie na bok ikon głównego menu.
  • Naprawiono błąd powodujący włączanie opcji autouzupełniania oddziału.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlanie kresek celownika lunety na niskim poziomie szczegółów.

Tryb obserwatora

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd czasami powodujący dziwne ruchy kamery podczas zmiany obserwowanego celu w trybie obserwatora.

Wersja na urządzenia mobilne

  • Dedykowane przyciski użycia obsługują teraz zmianę przez przytrzymanie.
  • Uruchomiono ponownie czat głosowy na iOS.
  • Przycisk emotki teraz można przytrzymać, co powtórzy ostatnią emotkę.
  • Zaktualizowano ikony przycisków Kulojazdu.
  • Zaktualizowano ikonę baterii – teraz pokazuje ona, czy urządzenie jest ładowane. Ikona odświeża się co 2 sekundy.
  • Dodano przycisk przewijania w lewo do zmieniacza układu interfejsu.
  • Dodano interfejs komunikatów podnoszenia łupów.
    • Jest to część interfejsu monitorująca ilość podnoszonych zasobów i amunicji.
  • Statystyki połączenia sieciowego można teraz przesuwać za pomocą zmieniacza rozkładu interfejsu.
  • Włączono łączność oddziału i przyciski emotki w stanie powalenia.

Poprawki błędów

  • Poprawiono pole widzenia na ekranach o proporcjach 21:9.
  • Naprawiono błąd dotyczący paska szybkiego dostępu i dodatkowych przycisków. Umożliwiał on trwałe zapętlenie się w stanie strzelania.
  • Naprawiono błąd powodujący „skakanie” kamery przy rozpoczynaniu sterowania dotykiem.
    • Ta poprawka usuwa również błąd powodujący znikanie przycisków sterujących z interfejsu w grze podczas rozpoczynania meczu na niektórych urządzeniach z Androidem.
  • Naprawiono błąd powodujący koncentrowanie się kamery na niewłaściwych elementach budowli podczas edycji.
  • Przywrócono brakujące obrysy członków oddziału.
  • Naprawiono błąd powodujący pozostawanie minimapy na ekranie podczas sekwencji Królewskiego Zwycięstwa.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający pasażerowi pojazdu wybór materiału do budowy.

Fortnite napis kreatywny

Co nowego?

Generator stworów
Jesteście gotowi stworzyć poważne wyzwania w stylu PvE? Dzięki generatorom stworów możecie postawić przed znajomymi iście diabelskie wyzwania.

Fortnite 8.20 4

Strzelnica
Ustawcie cele i trenujcie umiejętności strzeleckie dzięki nowej galerii dostępnej w trybie kreatywnym!
Fortnite 8.20 5

Wyspy

  • Do centrum kreatywnego dodano portale prowadzące na wyspę Battle Royale.
  • Dodano wodospad na krawędziach centrum placu zabaw.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze obserwujący grę byli uznawani za obecnych na wyspie nawet po jej opuszczeniu.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający pokazywanie właściwej pory dnia w powtórkach trybu kreatywnego.
  • Naprawiono błąd powodujący lewitowanie niektórych drzew i skał na wyspie wulkanicznej.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie odgłosów wodospadów na wyspie wulkanicznej.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że skały na wyspie wulkanicznej traciły swój materiał i wracały do domyślnego, ciemnoniebieskiego tworzywa.
  • Znane problemy:
    • Jeśli nie ma możliwości budowania na wyspie wulkanicznej, należy włączyć opcję „Nielimitowane materiały” w jej ustawieniach.

Rozgrywka

  • Dodano ustawienia syfonu do ustawień trybu kreatywnego.
    • Zdrowie przyznawane za likwidacje – szereg wartości, od 0 do 1000 pkt.
    • Drewno/kamień/metal przyznawane za likwidacje – szereg wartości, od 0 do 999.
  • Dodano nową tablicę rankingową do warunku likwidacji stworów, pokazującą liczbę zlikwidowanych stworów.
  • Dodano nowy warunek zwycięstwa – likwidację stworów (wartości od 1 do 1000).
  • Przeniesiono galerię wyzwań oraz galerię skrzyń/amunicji z zakładki galerii do zakładki urządzeń w ekwipunku kreatywnym.
    • Naszym celem jest umieszczenie każdego używalnego obiektu w zakładce urządzeń.
  • Zorganizowano zakładkę urządzeń w następującej kolejności: galerie, pułapki, generatory pojazdów, generatory.
  • Zorganizowano zakładkę przedmiotów jednorazowych w następującej kolejności: zasoby, amunicja, zdrowie, osłony, granaty, przedmioty miotane fortu i pozostałe.

Poprawki błędów

  • Przyśpieszono odtwarzanie pierwotnego stanu wysp po zakończeniu gry.
  • Rozpoczęcie gry wymaga teraz, by wszyscy gracze pobrali kluczowe dane gry. Zapobiegnie to problemom podczas rozpoczynania gry u graczy o słabszym połączeniu sieciowym.
  • Tekstury powinny być już widoczne na wszystkich budowlach, na których ich wcześniej brakowało. Tor przeszkód w stylu griptape już działa!
  • Naprawiono błąd powodujący utratę większości opcji sterowania po likwidacji i jednoczesnym wejściu do pojazdu.
  • Naprawiono błąd powodujący zresetowanie ustawień gry, jeśli otwarto menu „Moja wyspa” zanim wyspa była gotowa do rozpoczęcia gry.
  • Naprawiono błąd powodujący czasem dziwne zachowanie kamery podczas rozpoczynania i kończenia gry.
  • Naprawiono błąd powodujący dziwne zachowanie kamery po odrodzeniu się.
  • Naprawiono błąd powodujący czasem zacinanie się kamery obserwatora na niebie podczas odradzania się obserwowanego gracza.
  • Naprawiono błąd czasami powodujący chwilowe odwrócenie kamery po odrodzeniu się na niebie.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze czasami zacinali się w nietypowym stanie, jeśli odrodzili się podczas kończenia gry.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze rozpoczynali grę w trybie budowy, zamiast trzymać kilof w ręku.
  • Naprawiono błąd umożliwiający pojawianie się mapy skarbu w skrzyniach w trybie kreatywnym.

Bronie i przedmioty

  • Infinity Blade
    • Tę mityczną broń białą można znaleźć w zakładce broni ekwipunku kreatywnego.
    • Atak podstawowy powoduje silne cięcie mieczem. Zadaje poważne obrażenia przeciwnikom i może niszczyć budowle jednym trafieniem.
    • Atak dodatkowy pozwala graczowi pokonać skokiem duże odległości, niszcząc przeszkody po drodze. W momencie lądowania gracz rani i odrzuca pobliskich graczy.
    • Posiadacz miecza otrzymuje również dodatkowe zdolności:
      • Wyższy maksymalny poziom zdrowia i osłon (200 pkt. zdrowia/200 pkt. osłony)
      • Nieustanna regeneracja kolejno zdrowia i osłon, aż do osiągnięcia maksimum zdrowia i osłon (1 pkt. na sekundę).
      • Natychmiastowa regeneracja kolejno zdrowia i osłon przy likwidacji przeciwnika (50 pkt.).
      • Zwiększona prędkość ruchu (130%).
    • Jeśli gracz podniesie Infinity Blade, jednocześnie upuści wszystkie posiadane przedmioty oprócz materiałów budowlanych.
    • Jeśli posiadacz Infinity Blade podniesie jakikolwiek przedmiot (oprócz materiałów budowlanych), upuści Infinity Blade.
    • Posiadacz Infinity Blade upuści je, jeżeli zostanie powalony lub zlikwidowany.
    • Miecz w Kamieniu zostanie wprowadzony w kolejnej dużej aktualizacji.

Narzędzia kreatywne i Smartfon

  • W przyszłej aktualizacji planujemy wprowadzić… wybór wielu obiektów naraz. Jednym naciśnięciem przycisku będziecie mogli zaznaczyć Smartfonem wiele przedmiotów i skopiować/umieścić je. Niestety musimy jeszcze usunąć kilka usterek w tej funkcji.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd dotyczący Smartfonu, utrudniający dostrzeżenie podświetlenia obiektu w wypadku bardzo jasnych obiektów.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że bloczki muzyczne uniemożliwiały wybranie innych rekwizytów za nimi, nawet jeśli gracz wycelował powyżej bloczku.

Gotowce i galerie

  • Dodano nowe galerie podłóg ziemnych, trawiastych i brukowanych.
    • Trawa na razie jest płaską, trawiastą teksturą.
      • Wprowadzenie trójwymiarowego trawiastego podłoża przewidzieliśmy na kolejną dużą aktualizację!
  • Dodano nową galerię skał tropikalnych.
  • Dodano więcej skał do galerii skał wulkanicznych.
  • Dodano więcej promieni światła oraz oświetlone palenisko do galerii kręgów.
  • Dodano nowe Rekwizyty ogólne – galeria A oraz galeria B.

Znane problemy

  • Duża skała w galerii skał tropikalnych ma teksturę wulkaniczną. Poprawimy to w przyszłej aktualizacji.
  • Elementy galerii lodowego zbocza pojawiają się wysoko w powietrzu po wybraniu ich przy pomocy Smartfonu, co utrudnia ich ustawianie. Już pracujemy nad rozwiązaniem w przyszłej aktualizacji.
  • Usunięto problemy dotyczące kolizji elementów z galerii lodowego zbocza.

Poprawki błędów

  • Rekwizyty z efektami cząsteczkowymi będą teraz usuwane podczas resetowania wyspy.
  • Elementy galerii lodowego zbocza nie będą już niszczone, gdy nowo wybudowany element je przenika.
  • Naprawiono błąd powodujący migotanie niektórych efektów cząsteczkowych po umieszczeniu dużej liczby cząsteczek. Efekt graficzny pozostawał widoczny nawet po usunięciu obiektu lub restarcie wyspy.
  • Naprawiono błąd powodujący kolizję z niewidocznymi częściami obiektów z galerii pól lawy.
  • Naprawiono błąd powodujący migotanie efektu cząsteczkowego iskier, gdy gracz przechodził przez nie.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że granice kolizji obiektów galerii wizualizatora były położone dużo wyżej od samych obiektów.
  • Usunięto jabłka z gotowca Przytulna chata, gdyż nie działały one prawidłowo w trybie kreatywnym. Dodamy je z powrotem, gdy rozwiążemy ten problem.
  • Naprawiono błąd powodujący brak zieleni w wewnętrznych rogach elementów galerii świątyni w dżungli.
  • Naprawiono błąd powodujący przenikanie trawy przez rekwizyty lub obiekty galerii wagoników kopalnianych, przemysłowej A, rekwizytów chat i ogólnej A.
  • Naprawiono błąd powodujący kolizję z niewidzialnymi obiektami galerii rekwizytów chat, jeśli ustawiono tę galerię ponad ziemią.

Urządzenia

  • Generator stworów
    • Stwórzcie do 20 stworów naraz na swojej wyspie.
    • Wybierzcie stwory spośród 6 rodzajów – od zwykłego biesa, aż po megabrutala.
    • Ustalcie liczbę stworów w fali – od 1 do 20.
    • Ustalcie łączną liczbę stworów – od 1 do nieskończonej.
    • Ustalcie częstotliwość tworzenia fal – od 1 s do 5 min.
    • Ustalcie odległość od graczy, w której aktywuje się generator – od 1 do 15 pól.
    • Ustalcie maksymalną odległość od graczy, po przekroczeniu której stwory znikną – od 1 do 15 pól.
    • Ustalcie właściwości generatora: widoczność, niezniszczalność, niszczenie elementów podczas tworzenia oraz efekty tworzenia.
    • Ustalcie odległość od generatora, w jakiej mogą się pojawić stwory – od 2 do 6 pól. Aktualnie oznacza to, że stwory będą się pojawiać w dokładnie takiej odległości od generatora. Planujemy umożliwić tworzenie stworów w bardziej zamkniętych przestrzeniach.
    • Obowiązuje ograniczenie do 32 generatorów na wyspie.
  • Znane problemy
    • Stwory czasami potrafią utknąć na niezniszczalnych elementach terenu.
    • Wygenerowanie mapy nawigacji SI może potrwać dość długo. Gracze na skomplikowanych wyspach mogą doświadczyć długich czasów wczytywania.
    • Sekwencer muzyczny nie zawsze likwiduje stwory.
  • Galeria celów
    • Wybierzcie cel spośród 14 różnych rodzajów, z 12 opcjami, które urozmaicą rozgrywkę.
    • Cele mogą być nieruchome lub przesuwać się po szynie. W celu zachowania wydajności liczba ruchomych celów jest ograniczona do 200.
    • Do gier w stylu strzelnicy wykorzystujcie tablice rankingowe pokazujące sumę punktów.
    • Ustalcie punktację za strącenie celu – od -20 do 20 pkt.
    • Ustalcie mnożnik punktów za strącenie celu trafieniem w dziesiątkę.
    • Ustalcie, która drużyna otrzyma punkty za zniszczenie celu.
    • Ustalcie wytrzymałość celu, którą należy zredukować do 0, by go strącić – od 1 do 5000 pkt.
    • Ustalcie czas potrzebny do zresetowania strąconego celu – bez resetowania lub od 2 do 600 s.
    • Ustalcie łączną liczbę podniesień celu – od 1 do 10 lub nieograniczoną.
    • Ustalcie czas do schowania celu: brak chowania celu lub od 1 s do 20 min.
    • Ustalcie pozycję początkową: schowany lub wysunięty.
    • Ustalcie odległość, w której cel reaguje podniesieniem na obecność gracza. Raz podniesiony cel pozostanie aktywny, chyba że ustawicie schowanie celu po określonym czasie.
    • Ustalcie punkt obrotu – przy podstawie lub pośrodku.
    • Ustalcie, czy cel ma być natychmiast strącany przy trafieniu w dziesiątkę.
    • Chowajcie i wysuwajcie cele ustalając czas wystawienia: od 0,5 do 20 s.
    • Znane problemy
      • Cele stworzone za pomocą galerii będą domyślnie postawione, jeśli nie zostaną zmienione lub skopiowane za pomocą Smartfona, gdy gracz opuści swoją wyspę i wejdzie na nią ponownie.
      • Strzał w dziesiątkę nie spowoduje użycia modyfikatora krytycznych obrażeń zadawanych celom stojącym lub okrągłym.
      • Jeśli zostanie osiągnięta maksymalna liczba rzuconych granatów dla celów ruchomych, pojawiające się cele zastąpią te umieszczone najwcześniej.
  • Dodano nowe opcje urządzenia „Ekwipunek i ustawienia drużyny”.
    • Miejsce pojawiania się – niebo, panele
    • Pojawianie się – nieskończone, od 1 do 10
    • Po ostatnim odrodzeniu udaj się do – obserwator, drużyny od 1 do 16
    • Upuść przedmioty po śmierci – wł., wył.
    • Zdrowie przyznawane za likwidację – szereg wartości, od 0 do 1000 pkt.
    • Drewno/kamień/metal przyznawane za likwidację – szereg wartości, od 0 do 999
    • Likwidacje stworów do zwycięstwa – wył., szereg wartości od 1 do 1000
    • Błyskawiczne Przeładowanie – opróżnienie magazynków broni nie będzie wymagać wyświetlenia animacji przeładowania.
  • Pułapka z zatrutymi strzałkami
    • Dostępna w wariancie niepospolitym.
    • Można ją umieścić na podłodze, ścianie lub suficie.
    • Można ją aktywować z odległości do 3 kratek siatki.
    • Wystrzeliwuje zatrute strzałki na odległość do 3 kratek siatki w poziomie lub do 4 w pionie.
    • Cele trafione strzałkami otrzymują stopniowe obrażenia, zmniejszające zdrowie z pominięciem osłon.
      • 10 pkt. obrażeń na impuls
      • Łącznie 8 impulsów w ciągu 7 s (w sumie 80 pkt. obrażeń).
      • Kolejne trafienia naliczają czas trwania efektu od początku, lecz ilość obrażeń na impuls pozostaje niezmienna.
  • Dodano nowe materiały bariery: czarny kosmiczny, czarny błyszczący, lazurowy, czerwone pole siłowe i niebieskie pole siłowe.
  • Przeniesiono galerie wyzwań i skarbów do zakładki urządzeń.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący aktywację pułapek raniących (kolców) przez graczy i pojazdy nawet wtedy, gdy gra nie była aktywna.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że niezajęte pojazdy mogły wydawać odgłosy likwidacji, gdy znajdowały się w Strefie Likwidacji lub sekwencerze muzycznym.
  • Naprawiono błąd powodujący wydawanie odgłosów likwidacji przez graczy, na których nie zadziałało urządzenie przestrzeni raniącej.
  • Naprawiono błąd powodujący wydawanie bardzo głośnych odgłosów podczas zranienia kogoś przez sekwencer muzyczny.
  • Naprawiono błąd powodujący wydawanie odgłosu uszkodzenia sekwencera muzycznego, gdy gracz stał blisko niego.
  • Naprawiono błąd powodujący wydawanie kilku odgłosów sekwencera muzycznego naraz przez Wartownika, jeśli włączono obrażenia.
  • Naprawiono błąd umożliwiający zniszczenie urządzenia celu własnej drużyny podczas jazdy Taranem z dopalaczem.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że zbudowane przez graczy drewniane podłogi przenikały przez panele startowe graczy i punkty kontrolne graczy.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający prawidłowe uwzględnianie nielimitowanej liczebności drużyny w urządzeniu ekwipunku i ustawień drużyny.

Interfejs i opcje społecznościowe

  • Usprawniono wczytywanie gry podczas dołączania do gier i opuszczania ich.
    • Grę można rozpocząć dopiero po wczytaniu wyspy do końca.
    • Wygładzono rozjaśnianie/ściemnianie ekranów wczytywania.
  • Zmieniono nazwę przycisku „Opuść rozgrywkę” na „Opuść plac zabaw” w trybie placu zabaw
  • Wskaźniki umieszczanych na wyspach urządzeń/pułapek są teraz ukrywane.
  • Elementy interfejsu są teraz ukrywane podczas wchodzenia do gier i opuszczania ich.
  • Usprawniono przejście w tryb obserwowania w sytuacji, gdy wyłączono opcję dołączania do trwającej gry.

Poprawki błędów

  • W strefach raniących zastąpiono znak ostrzegawczy błyskawicy znakiem wykrzyknika.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie interfejsu w wersji mobilnej podczas zmiany scen gry.
  • Zmieniono nazwę mutatora w trybie kreatywnym z „Wróć do centrum kreatywnego” na „Wróć do centrum”, zgodnie ze zmianą nazwy tej opcji.
  • Naprawiono błąd czasami powodujący nieprawidłowe wyświetlanie elementów interfejsu w grze.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze po dołączeniu do gry w trybie obserwacji nie byli informowani o tym fakcie.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie opisów urządzeń podczas gry na placu zabaw.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że informacja o bieżącej aktywności nie informowała podczas wyboru serwera, czy gracz jest na placu zabaw, czy też w trybie kreatywnym.
  • Usunięto odniesienia do Centrum jako do „centrum trybu kreatywnego”.
  • Naprawiono błąd ortograficzny w menu „Moja wyspa” (dotyczy jęz. angielskiego).
  • Naprawiono błąd powodujący nazwanie odradzania się na niebie „odradzaniem się w powietrzu”.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze po zakończeniu gry czasami zacinali się na ekranie przywracania wyspy.
  • Naprawiono błąd powodujący przywrócenie domyślnych ustawień gry po wejściu na wyspę, a następnie otwarciu i zamknięciu menu „Moja wyspa kreatywna”.

Wydajność i stabilność

Poprawki błędów

  • Usunięto kilka błędów powodujących pogorszenie stabilności gry.

fortnite RS napis

Co nowego?

Wątek fabularny Arr!
Piraci opanowali bazę główną! Załóżcie przepaskę na oko i przygotujcie się na przygodę pełną grabieży, awanturnictwa i morskiego rozboju.

fortnite 8.20 6

Burza Beta: Uzupełnij zapasy
Czas ucieka! Zbierzcie przedmioty z listy i napełnijcie plecaki, zanim nadciągnie Burza!

Fortnite 8.20 7

Misje i systemy

  • Zadania wątku Arr!
    • Ahoj, wilki morskie! Razem z naszymi bohaterami ukończcie wątek fabularny Arr! i zgarnijcie nagrody okolicznościowe.
    • Nagrody: więcej informacji w dziale Bronie i przedmioty
      • Mieciobrody o Czarnym Sercu
      • Miecz Korsarz
      • Pistolet Zemsta Jacka
  • X oznacza cel!
    • Po przybyciu do strefy gracze mogą znaleźć w skrzyniach i sejfach mapę, która doprowadzi ich do skarbu.
  • Pirackie lamy są już dostępne
    • Może zawierać bohaterów-piratów, schematy broni steampunkowych oraz schemat pułapki Salwa Burtowa
    • Koszt: 500 wiosennych talonów
  • Burza Beta: Uzupełnij zapasy
    • Czas ucieka! Biegajcie po mapie, niszcząc otoczenie i szukając przedmiotów z listy.
    • Burza szybko nadciąga! Strefa bezpieczna nie pozostaje długo w jednym miejscu, lecz przemieszcza się dokoła mapy.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący desynchronizację bomby w misjach dostarczenia bomby

Interfejs

  • Skalowanie interfejsu dotyczy teraz również komunikatów interfejsu.
  • Opcja zespołu bohaterów wyświetla teraz ostrzeżenie, jeśli profit nie będzie zastosowany (podobnie jak w interfejsie gry)

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd czasami powodujący utratę sterowania kontrolerem Xbox po użyciu sztandaru okolicznościowego.
  • Usunięto błędy dotyczące interfejsu pułapek obrońców, związane z wyborem obrońcy z innego stanowiska.
  • Gracze nie będą już doznawać częściowej utraty możliwości sterowania po powrocie z dziennika zadań do zakładki zadań.
  • Przedmioty jednorazowego użytku w menu zasobów, na które najechano kursorem, nie będą już zużywane podczas wyboru opcji z menu „Więcej”.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że okno transformacji przedmiotu nie było wyświetlane poprawnie podczas sprawdzania tego przedmiotu.
  • Naprawiono błąd powodujący przesunięcie przedmiotów i ludzi względem kamery po ich awansowaniu lub ewolucji.
  • Naprawiono błąd powodujący przycinanie tekstu opisu zdolności w panelu szczegółów bohatera.
  • Naprawiono błąd powodujący podawanie liczby mnogiej Punktów Badawczych w sytuacji, gdy zdobyto tylko jeden punkt.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający poprawne wyświetlanie wskaźnika głosowania po wyłączeniu informacji o przedmiotach.
  • Poprawiono opcję wczytywania/zapisu przypiętych schematów w interfejsie w grze
  • Sztandar w menu zarządzania profilami powinien teraz wyświetlać się prawidłowo u graczy z bardzo długą nazwą konta.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom wyjście z menu zmiany profitów.
  • Naprawiono błąd powodujący nakładanie się na siebie komunikatów o podniesieniu przedmiotu.
  • Zaktualizowano panel potwierdzenia recyklingu – teraz pola recyklingu przedmiotów pokazują ilość przeznaczoną do recyklingu, a nie całkowitą ilość w ekwipunku
  • Naprawiono błąd sprawiający, że przedmioty umieszczone w księdze kolekcji wyświetlały komunikat „Musisz usunąć przedmiot przed jego zresetowaniem”.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający poprawną aktualizację stref podczas zmiany ustawień prywatności na mapie.
  • Zaktualizowano ekran ekspedycji, by prawidłowo aktualizował listę ekspedycji podczas przejścia na ten ekran po raz pierwszy.
  • Zmieniono odstępy w nagłówku nazwy strefy, aby uniknąć przycinania tekstu w języku koreańskim na ekranie celów misji w strefie.
  • Podczas sprawdzania lam rentgenowskich nie będzie już wyświetlany tekst zastępczy.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że ikona zdolności bohatera na pasku szybkiego dostępu była wygaszona, jeśli w chwili, gdy kończył się jej czas odnowienia, użyto innej zdolności.
  • Odblokowane zespoły bohaterów pojawiają się teraz na ekranie odblokowanych funkcji, a nie na ekranie nagród za zadanie.

Wydajność

  • Poprawiono reaktywność umieszczania przedmiotów na pasku szybkiego dostępu.

Poprawki błędów

  • Pełnoekranowa minimapa jest teraz przygotowywana z wyprzedzeniem, aby uniknąć zacinania się gry przy pierwszym wyświetleniu mapy.
  • Usunięto przyczynę zacinania się gry podczas dołączania do trwającej rozgrywki.
  • Usunięto przyczynę zacinania się gry podczas wchodzenia w Postawę Cienia.
  • Zaktualizowano ekran ekspedycji w celu poprawy wydajności po najechaniu kursorem na przyciski.

Bohaterowie

  • Do sklepu okolicznościowego dodaliśmy nowego bohatera!
    • Hybryda, nowy legendarny Ninja!
      • Profit standardowy: Smoczy Ogień
        • Wydłuża czas trwania bólu o 34%.
      • Profit dowódcy: Smoczy Ogień +
        • Wydłuża czas trwania bólu o 67%. Smocze Cięcie powoduje ból, który zadaje 15 pkt. bazowych obrażeń od ognia na sekundę przez 3 s.
      • Znajdziecie go w sklepie okolicznościowym od 28 marca, godz. 1:00 czasu polskiego.
  • Wprowadzamy nowego bohatera w ramach wątku fabularnego Arr!
    • Mieciobrody o Czarnym Sercu, nowy mityczny pirat-Budowniczy
      • Profit standardowy: Baczcie, Piraci!
        • Zwiększa obrażenia kul armatnich o 20%.
      • Profit dowódcy: Baczcie, Piraci! +
        • Zwiększa obrażenia kul armatnich o 40%. EWKA wystrzeliwuje 25 kul armatnich.
      • Mityczna klasa rzadkości
      • Można go zdobyć w ramach wątku fabularnego Arr!
  • Dodaliśmy 4 nowych bohaterów-piratów, których możecie wyciągnąć z pirackiej lamy.
    • Barret z Piszczelami, nowy pirat-Rubieżnik!
      • Profit standardowy: Kokosowy Interes
        • 20% szansy na znalezienie kokosów w pojemnikach. Kokosy przywracają od razu część zdrowia, a z upływem czasu przywracają jeszcze więcej. Zwiększa obrażenia o 16%, dopóki postać jest pod wpływem kokosów.
      • Profit dowódcy: Kokosowy Interes +
        • 30% szansy na znalezienie kokosów w pojemnikach. Kokosy przywracają od razu część zdrowia, a z upływem czasu przywracają jeszcze więcej. Zwiększa obrażenia o 36%, dopóki postać jest pod wpływem kokosów.
      • Można ją zdobyć z pirackich lam
    • Bukanier Jonesy, nowy pirat-Żołnierz!
      • Profit standardowy: Spina
        • Zranienie wroga mieczem zwiększa obrażenia pistoletów o 22% na 6 s.
      • Profit dowódcy: Spina +
        • Zranienie wroga mieczem zwiększa obrażenia pistoletów o 65% na 6 s.
      • Można ją zdobyć z pirackich lam
    • Zawiadiaczka Zęza, nowa piratka-Ninja!
      • Profit standardowy: Zawijas
        • Zranienie wroga z pistoletu zwiększa obrażenia mieczy o 22% na 6 s.
      • Profit dowódcy: Zawijas +
        • Zranienie wroga z pistoletu zwiększa obrażenia mieczy o 65% na 6 s.
      • Można ją zdobyć z pirackich lam
    • Piratka Podjarka, nowy pirat-Budowniczy!
      • Profit standardowy: Wyszoruj Pokład
        • Zwiększa obrażenia pałki o 17%.
      • Profit dowódcy: Wyszoruj Pokład +
        • Zwiększa obrażenia pałki o 50%.
      • Można ją zdobyć z pirackich lam
  • Zdobycie Mieciobrodego odblokuje nowe zadanie, dzięki któremu możecie zdobyć nowy profit drużynowy!
    • Skrytka Mieciobrodego
      • Każda likwidacja wroga ma 5% szansy, że odkryje jedną ze skrytek Mieciobrodego, które mogą zawierać następujące przedmioty:
        • Drewniana Noga
          • Pałka, która zadaje wyjątkowo wysokie obrażenia, lecz szybko się łamie
        • Kokosy
          • Odnawia natychmiast część zdrowia, a następnie w miarę upływu czasu przywraca kolejną część.
        • Kule armatnie:
          • Można rzucać nimi jak granatami – przy uderzeniu rozpryskują się na odłamki, wybuchając kilkakrotnie
        • Wymagania
          • Wymaga 3 bohaterów-piratów w zespole.
  • EWKĘ Budowniczego można teraz stawiać automatycznie, podobnie jak pułapki.
  • Wirtuoz Wyprzedzania Hiro może zostać zresetowany z powodu zmiany jego głowy w wersji 8.11.

Poprawki błędów

  • Darmowe przedmioty usunięte z księgi kolekcji nie będą mogły zostać zresetowane, jeśli nie zostały ulepszone.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający prawidłowe skrócenie czasu odnowienia Wieży Elektrycznej przez Matrycę Niemożliwości.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający aktywację Surwiwalisty, jeśli gracz posiadał również profit dowódcy Awaryjne Przełamanie +.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Solówka Na Basie wydłużała Okrzyk Bojowy o 1 lub 2 s na likwidację, zamiast poprawnej długości 0,4/0,9 s na likwidację.
  • Można teraz zresetować Carlosa z Wäty Staløwej.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Skrytobójstwo + stosowało nieprawidłowy mnożnik obrażeń
  • Wcześniej stosowało 13,5% zamiast 18%

Bronie i przedmioty

  • Zestaw broni steampunkowych – można je wyciągnąć z pirackich lam
    • Baron
      • Ciężki młot o powolnym, szerokim zamachu oraz potężnym silnym ataku.
    • Łomotacz parowy
      • Średniej wielkości kosa o szerokim, zamaszystym ataku i nowym, ciągłym silnym atakiem wirującym.
    • Tłok parowy
      • Wszechstronny samopowtarzalny karabin, zadający stabilne obrażenia.
    • Walec
      • Rewolwer o silnym odrzucie, strzelający kulami muszkietowymi o dużej sile trafienia.
    • Bon Voyage
      • Szybki i mocny samopowtarzalny karabin snajperski
  • Nowe bronie skałkowe – można je zdobyć w ramach wątku fabularnego Arr!
    • Korsarz
      • Zabójczy tasak, który łączy wysokie obrażenia i siłę trafienia z wyjątkową siłą trafień krytycznych.
      • Poczwórne Cięcie: seria silnych ataków o zwiększonych obrażeniach i większej sile odrzutu.
    • Zemsta Jacka
      • Powolny rewolwer o dużej sile odrzutu, który zadaje duże obrażenia przy trafieniu w głowę i odrzuca cele.
      • Najskuteczniejszy na bliski lub średni dystans w połączeniu z mieczem.
  • Zwiększono szybkość ataku Poczwórnego Cięcia o 35%. Zwiększono obrażenia na sekundę o 4,6%. Zwiększono siłę trafienia na sekundę o 7%.
  • Kręglarz i Dżabbersmok mają teraz status dział i co za tym idzie, otrzymują premie z profitów zwiększających obrażenia kul armatnich, np. Baczcie, Piraci!
  • Zwiększono obszar trafienia Hydraulicznego Ciosu, by lepiej odpowiadał efektowi graficznemu
  • Po zakupie losowego schematu w sklepie okolicznościowym zostanie on od razu przeniesiony do waszego ekwipunku, zamiast wymagać otwarcia lamy.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący lewitowanie teleportera po zniszczeniu podłogi, na której stał
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie teleportera trzymanego przez gracza na ekranie zwycięstwa
  • Dodano opis silnego ataku włócznią lampową
  • Naprawiono błąd czasami powodujący tworzenie nadmiarowych cząsteczek efektu trafienia ze snajperki Yeoman.
  • Zmieniono mitycznych ocaleńców Joela i Karolinę – teraz w ekwipunku można mieć tylko po jednym egzemplarzu każdego z nich.

Rozgrywka

  • Usunięto skate park, który powodował problemy w budowie w Jesiennych Miastach.
  • Dokonano zmian w wymaganiach kilku zadań w Deskogrodzie i Dolinie Samowitości.
    • Zmniejszono liczbę wymaganych celów w niektórych zadaniach w Deskogrodzie.
    • Zwiększono częstotliwość występowania przedmiotów z zadań w Dolinie Samowitości
  • Aktualizacje usprawnionego niszczenia
    • Ponownie włączono usprawnione niszczenie!
    • Jeśli włączono usprawnione niszczenie, a właściciel pułapki jest obecny, zasoby zużyte na pułapkę wracają do niego.
    • Zwiększono ilość zasobów otrzymywanych za zniszczenie elementów budowli 2. i 3. stopnia.
    • Gracze będą teraz otrzymywać 100% ilości zasobów (faktyczna ilość zależy od wytrzymałości elementu budowli)
  • Kiedy materiały budowlane zostaną zwrócone graczowi z powodu demontażu pułapki w misji obrony burzowej tarczy, pokazuje się odpowiedni komunikat w interfejsie

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze pojawiali się w postaci jednego bohatera, lecz z aktywnymi zdolnościami innego.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze pojawiali się na wyspie bez bohatera i musieli odczekać ustalone opóźnienie, a następnie się odrodzić.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że obrońcy zachowali wcześniej wyposażoną broń po pojawieniu się na drugim panelu obrońcy.
  • Naprawiono błąd powodujący zamianę zbrojowni i wyrzutni w misjach dostarczenia bomby w strefie Grzmiącej Drogi 99.
  • Ogniska nie leczą już powalonych graczy.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom budowanie pułapek na podłogach zbudowanych na innych równych podłogach, np. na chodnikach.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze wchodzili do strefy z kilofem 1 poziomu.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlanie broni, gadżetów i zdolności na pasku szybkiego dostępu.
  • Ocaleńcy nie mogą już korzystać z premii syfonów Bluglutu.

Wrogowie

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd pozwalający zamrożonym pustakom poruszać się w polu spowalniającym.

Dźwięk

  • Dodano efekty dźwiękowe nowych profitów, odgłosów środowiskowych i przedmiotów.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie muzyki na niektórych obszarach.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie dźwięku w filmiku wprowadzającym.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie dźwięku podczas stawiania sztandaru.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie odgłosów fali Uderzenia Sejsmicznego.
  • Zaktualizowano muzykę zagrożenia – teraz rozbrzmiewa ona tylko podczas walki z naprawdę niebezpiecznym wrogiem.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie prawidłowych odgłosów podczas podnoszenia kilku przedmiotów naraz
  • Naprawiono błąd powodujący dalsze odtwarzanie muzyki stanu powalenia po ożywieniu gracza.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie muzyki u graczy, którzy dołączyli do trwającego zadania „Sprawdź swoje granice”.