Respawn.pl

HyperX sponsorem FACEIT Global Summit: PUBG Classic

Autor: Marcin Skrętkowicz
HyperX

HyperX poinformował o podpisaniu umowy sponsorskiej z FACEIT Global Summit: PUBG Classic, pierwszym globalnym, publicznym wydarzeniu PUBG esports w obecnym sezonie. HyperX został oficjalnym sponsorem, który zapewni myszy oraz podkładki, pamięci DRAM i dyski SSD podczas globalnego szczytu oraz finałów. Pula nagród podczas turnieju wynosi 400 tysięcy dolarów, a zwycięzca FACEIT Global Summit: PUBG Classic w Londynie zostanie ukoronowany, jako pierwszy czempion serii PUBG Classic.

Marka HyperX, jako sponsor, będzie widoczna podczas transmisji turnieju, w arenie ExCel w Londynie, w której odbędą się rozgrywki oraz w mediach społecznościowych. HyperX odpowiada za wyspoażenie systemów, które będą obsługiwały turniej FACEIT Global Summit: PUBG Classic.

“HyperX dostrzega wartość, jaką wnosi inauguracyjny turniej FACEIT Global Summit: PUBG Classic i to, co oznacza on dla globalnej sceny sportów elektronicznych w trybie battle royale” – mówi Florian Goetz, Strategic Marketing w HyperX w regionie EMEA. „Wierzymy, że dzięki temu turniejowi, marka HyperX zaprezentuje to, jak profesjonalne peryferia oraz komponenty dają graczom PUBG przewagę w rywalizacji – i to bez znaczenia na to, czy grają w domu ze znajomymi, czy na ogromnej, międzynarodowej scenie, jak ta w ExCel w Londynie”.

Arena ExCeL w Londynie będzie gościć łącznie 24 drużyny z Ameryki Północnej (NPL), Europy (PEL), Korei (PKL), Chin, Japonii (PJS), Tajwanu/Hong Kongu/Macao, Południowo-Wschodniej Azji, Ameryki Łacińskiej i Oceanii. Drużyny będą rywalizować w epickim turnieju, który wyznaczy koniec pierwszej fazy PUBG esports.

W trakcie szczytu odbędzie się także mecz pokazowy, podczas którego zmierzy się ze sobą sześć drużyn złożonych z zawodników wyłonionych wcześniej spośród społeczności w ramach wydarzenia FACEIT PUBG Showdown.

“Jesteśmy zaszczyceni ponownym nawiązaniem współpracy z HyperX,  na potrzeby FACEIT Global Summit. Zbudowaliśmy długą historię jeśli chodzi o współpracę przy dużych eventach, takich jak na przykład FACEIT London Major w roku 2018 i obecnie na ECS na cały 2019 rok,” mówi Michele Attisani, Chief Business Officer i współzałożyciel FACEIT. “Jesteśmy nieustannie zachwyceni jakością produktów, które oferują oraz wartością jaką wnoszą do naszych wydarzeń i nie możemy doczekać się wspólnych działań podczas tego prestiżowego, globalnego turnieju w Londynie.”