Respawn.pl

Idzie nowe, czyli rebranding Ninjas in Pyjamas

Autor: Krzysztof Sarna

Organizacji Ninjas in Pyjamas nie trzeba nikomu przedstawiać. Większość zapewne też pamięta dotychczasowe logo NiP-u. No właśnie, dotychczasowe, ponieważ organizacja ze Szwecji przeszła rebranding. 

Organizacja Ninjas in Pyjamas założona w 2000 roku jest uważana za jedną z najbardziej wpływowych profesjonalnych podmiotów esportowych. Szczególne uznanie zyskała sobie dzięki bogatej historii sekcji Counter-Strike’a.

Spoglądając na nowy logotyp, dawna już złota barwa Shurikena została zastąpiona przez limonkowy. Co więcej, sam atrybut został unowocześniony. 

Dla nas, czyli osób pracujących i grających dla Ninjas in Pyjamas, bycie Ninją jest czymś wyjątkowym. To zdecydowanie coś więcej niż tylko marka. Pamiętaliśmy o tych ideach podczas tworzenia nowej narracji. Wszystko po to, by zapewnić niezapomniane wrażenia naszym fanom i partnerom na całym świecie. Ninje są jednością, które cechują się dyscypliną i spokojem. Ninją może być każdy. Uważamy, że ważne jest tworzenie historii, pod którą będzie można się podpisać – stwierdził Hicham Chahine, CEO NiP-u.

Chahine zdradził także, że NiP pracował od ponad roku nad rebrandingiem. Szwedzka firma włożyła wiele poświęcenia, angażując kilka agencji do badań i spostrzeżeń, handlu elektronicznego oraz stworzenia projektu wizualnego i fabuły, która ma teraz trwać wiele lat.

Jesteśmy bardzo dumni z naszej “nowej” marki, a zwłaszcza z nowego logotypu, ponieważ jest to ogromny krok naprzód w zakresie identyfikacji wizualnej. W środku nowego Shurikena znajduje się japońskie słowo Nin, które jest początkiem Ninja i oznacza przyłożenie ego i serca do krawędzi miecza. Jesteśmy zdania, że takie zawiłe szczegóły mają kluczowe znaczenie dla naszych fanów – oznajmił William Bui, Brand Manager Ninjas in Pyjamas.

Co więcej, rebranding ten obejmuje nowe kolekcje ubrań oraz innych przedmiotów, które zapewne wkrótce ujrzą światło dzienne. Aby sprostać potrzebom kibiców, powstawała nowa platforma cyfrowa, która naśladuje szybkość, precyzję oraz elokwencję marki.