600
Po licznych poprawkach do zaprezentowanego niedawno Inferno, Valve oficjalnie umieściło odnowioną wersję mapy w Rezerwach.
Nowa wersja Inferno jest już dostępna dla każdego gracza CS:GO w grupie Rezerw, ale nie należy wykluczać opcji, że w przeciągu najbliższych tygodni zastąpi jedną z map Czynnej Służby.
[INFERNO]
- Nowa wersja mapy została oficjalnie dodana do Rezerw. Dziękujemy społeczności CS:GO za przesyłane opinie i zgłaszane błędy.
- Więcej informacji dostępne na http://www.counter-strike.net/inferno/
[GAMEPLAY]
- Dodano 0,4 sekundowe opóźnienie do przycisku kucania. Spamowanie kucaniem w locie powinno teraz nie powodować wizualnych błędów.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracz kucał po przejęciu bota.
- Nieznacznie poprawiono animację podkładania bomby w przypadku, gdy gracz już wcześniej kucał.
- Poprawiono błąd, który powodował, że granaty zapalające i zaczepne nie zadawały obrażeń, gdy znajdowały się w rogu danej krawędzi.
[XBOX GAME DVR]
- Dodano informację dla użytkowników Windows 10 jak wyłączyć DVR w ustawieniach Xbox, co ma znaczący wpływ na wydajność gry.
[UI]
- Rozmazywanie celownika w snajperskich będzie teraz dokładniej oddawało aktualną celność.
- Dodano zmienną cl_crosshair_sniper_show_normal_inaccuracy, którą można przywrócić stan celownika do poprzedniego stanu.
[RÓŻNE]
- Dodano komendy umożliwiające automatyczny bunnyhop na serwerach społeczności:
- weapon_air_spread_scal (domyślnie 1)
- sv_enablebunnyhopping (domyślnie 0)
- sv_autobunnyhopping (domyślnie 0)