Respawn.pl

Inferno już w akcji – Update 14.10.2016

Autor: Sergiusz Lelakowski

Po licznych poprawkach do zaprezentowanego niedawno Inferno, Valve oficjalnie umieściło odnowioną wersję mapy w Rezerwach.

 

Nowa wersja Inferno jest już dostępna dla każdego gracza CS:GO w grupie Rezerw, ale nie należy wykluczać opcji, że w przeciągu najbliższych tygodni zastąpi jedną z map Czynnej Służby.

[INFERNO]

  • Nowa wersja mapy została oficjalnie dodana do Rezerw. Dziękujemy społeczności CS:GO za przesyłane opinie i zgłaszane błędy.
  • Więcej informacji dostępne na http://www.counter-strike.net/inferno/

[GAMEPLAY]

  • Dodano 0,4 sekundowe opóźnienie do przycisku kucania. Spamowanie kucaniem w locie powinno teraz nie powodować wizualnych błędów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz kucał po przejęciu bota.
  • Nieznacznie poprawiono animację podkładania bomby w przypadku, gdy gracz już wcześniej kucał.
  • Poprawiono błąd, który powodował, że granaty zapalające i zaczepne nie zadawały obrażeń, gdy znajdowały się w rogu danej krawędzi.

[XBOX GAME DVR]

  • Dodano informację dla użytkowników Windows 10 jak wyłączyć DVR w ustawieniach Xbox, co ma znaczący wpływ na wydajność gry.

[UI]

  • Rozmazywanie celownika w snajperskich będzie teraz dokładniej oddawało aktualną celność.
  • Dodano zmienną cl_crosshair_sniper_show_normal_inaccuracy, którą można przywrócić stan celownika do poprzedniego stanu.

[RÓŻNE]

  • Dodano komendy umożliwiające automatyczny bunnyhop na serwerach społeczności:
    • weapon_air_spread_scal (domyślnie 1)
    • sv_enablebunnyhopping (domyślnie 0)
    • sv_autobunnyhopping (domyślnie 0)