Respawn.pl

Kia France nowym sponsorem Teamu Vitality!

Autor: Marcin Kapusta

Team Vitality, czyli największa organizacja esportowa znad Sekwany, nawiązała współpracę z francuskim oddziałem południowokoreańskiej marki samochodowej Kia!

Na inauguracje współpracy obie strony rozpoczęły ogólnoeuropejską kampanię cyfrową o nazwie “Voyage to Inspiration” (podróż ku inspiracji). W ramach tej kampanii Kia France przedstawi innowacyjną wizję orientacji swojej marki, jej tożsamości i produktów. Z kolei Team Vitality podkreśli swoje doświadczenie w dziedzinie esportu i technologii cyfrowej. Warto wspomnieć, że wystąpią w niej znani esportowcy oraz ambasadorzy lokalnego oddziału Kia, którzy zaprezentują nowy elektryczny crossover EV6.

Jesteśmy zachwyceni, że nawiązaliśmy partnerstwo z Kia France, wiodącą marką na rynku elektryfikacji i innowacyjną w swoim podejściu. Wspaniale mieć za sponsora tak wielką markę i nie umiemy się doczekać, aby przygotować coś wyjątkowego dla naszych fanów.” – przyznał prezes Teamu Vitality, Fabian Devide. “Innowacyjność i wiedza to słowa kluczowe naszych branż, dlatego też nawiązanie tej współpracy było oczywiste ze względu na naszą wspólną wizję. Esport jest obecnie znaczącą dyscypliną, więc dla nas istotne jest, aby czerpać z niej inspirację i dotrzeć do sportowców nowego świata.” – powiedział z kolei Olivier Bouelharrag, szef ds. komunikacji w Kia France.

Południowokoreański gigant motoryzacyjny po raz pierwszy zainwestował w esport w 2019 roku, gdy stał się sponsorem najbardziej prestiżowych europejskich rozgrywek  League of Legends – LEC (League of Legends European Championship). Warto napomknąć, że w cyfrowym świecie działają także inne znamienite marki samochodowe, takie jak BMW, Seat czy Audi.