Respawn.pl

KitKat pierwszym sponsorem AGO ROGUE!

Autor: Komunikat Prasowy

AGO ROGUE, drużyna League of Legends, ogłosiła rozpoczęcie swojej pierwszej współpracy, partnerem formacji występującej w regionalnych rozgrywkach została firma Nestlé, właściciel marki batonów KitKat.

Współpraca zespołu AGO ROGUE z marką KitKat obejmować będzie szereg aktywacji na profilach w mediach społecznościowych zespołu, jak i zawodników. Oblany mleczną czekoladą batonik z waflem będzie towarzyszył im podczas meczów oficjalnych, treningów oraz chwil przerwy, czyli zawsze wtedy, gdy gracz odczuwa głód i potrzebuje sięgnąć po przekąskę.

Wspólnie z ROGUE zbudowaliśmy drużynę, której zadaniem jest zdominowanie rozgrywek w Polsce i następnie walka na arenie międzynarodowej. Jak na razie cel ten realizujemy, o czym świadczy pierwsze miejsce zdobyte przez AGO ROGUE w sezonie zasadniczym Ultraligi. Oprócz tego naszą misją jako x-kom AGO jest zbudowanie community wokół zespołu oraz pozyskiwanie partnerów biznesowych. Niezwykle cieszy nas, że pierwszą współpracę nawiązaliśmy z KitKat, czyli jedną najbardziej popularnych marek z portfolio Nestle. Tym bardziej, że jest to także sponsor niezwykle popularnych rozgrywek League of Legends European Championship. Liczymy, że dzięki wsparciu KitKat uda nam się sięgnąć po mistrzostwo kraju, a następnie dobrze zaprezentować się w EU Masters.” – Maciej Opielski, Partner AGO Rogue

KitKat to bardzo popularny baton na całym świecie. Wyjątkowe połączenie kruchego wafelka i mlecznej czekolady sprawia, że KitKat to idealny towarzysz na każdą przerwę, nawet tę w grze. W stałym asortymencie jest on dostępny w pięciu ciekawych smakach, poszerzany o edycje limitowane. Czas na przerwę, czas na KitKat!

Czas na przerwę czas na KitKat” to hasło doskonale znane wśród wielbicieli batonów. Mamy nadzieję, że od teraz również wszystkim graczom podczas przerw pomiędzy rozgrywkami będzie przyświecać myśl „czas na KitKat”. Liczymy, że dzięki temu zawodnicy AGO ROGUE będą mieli mnóstwo energii by stawiać czoła przeciwnikom i wygrywać, za co trzymamy kciuki!” Julia Łysio – KitKat Brand Manager

AGO ROGUE to drużyna League of Legends, która powstała we współpracy pomiędzy organizacjami x-kom AGO i Rogue. Zespół, będący akademią drużyny występującej w League of Legends European Championship, zajął pierwsze miejsce w sezonie zasadniczym Ultraligi. AGO ROGUE może pochwalić się najszybciej rosnącymi mediami społecznościowymi w Polsce. Od stycznia tego roku, czyli od uformowania zespołu, udało im się zebrać ponad 50 000 fanów we wszystkich profilach w mediach społecznościowych. Odcinki na kanale YouTube ogląda średnio 143 000 widzów tygodniowo.

Dzięki świetnej grze zawodników i obranej strategii prowadzenia mediów społecznościowych, zespół AGO ROGUE pozyskuje tak renomowanych partnerów jak marka KitKat.