IzakTV

Strona główna » Koniec ze skanami drzwi na Duście 2 i murku na Inferno! Co zmieniła aktualizacja z operacją Riptide na mapach?

Koniec ze skanami drzwi na Duście 2 i murku na Inferno! Co zmieniła aktualizacja z operacją Riptide na mapach?

Autor: Michał Maćkowski
Riptide

Szereg zmian wprowadziła najnowsza aktualizacja do CS:GO, która przyniosła nam między innymi nową operację Riptide! Co jednak ważne, aktualizacja dotknęła także mapy, na których podziało się kilka istotnych zmian! 

Nowe skiny, zmiany w broniach oraz na mapach. Tak w skrócie można opisać, co wprowadziła najnowsza aktualizacja, która na Inferno, Duście 2 oraz Ancient nieco namieszała. W tym artykule przedstawiamy, co Valve uczyniło za zmiany!

Dust2

Zacznijmy od najbardziej szokującej zmiany na mapach wraz z najnowszą aktualizacją. Kultowe drzwi na Duście 2 i skanowanie ich znali wszyscy gracze. Możliwość zestrzelenia wroga lub obicia na samym początku było na tej mapie wręcz kultowe. Teraz jednak  wraz z nową aktualizacją sytuacja mocno się zmieniła i na niekorzyść terrorystów, bowiem deweloperzy postanowili powiększyć sufit, który uniemożliwia skanowanie drzwi i nawet sprawdzenie ilu wrogów przebiegło na bombsite B.

Inferno

Mała, ale bardzo istotna zmiana pojawiła się także na bananie. Od teraz gracze posiadający AWP nie będą mogli przeskanować przez betonowy murek stojącego za nim wroga. Co ciekawe problem pojawia się także, kiedy staniemy na drewnie i lekko muśniemy murek przy strzale, bo liczba zadanych obrażeń jeszcze bardziej zmaleje.

Ancient

Najmłodsza mapa w puli map trybu turniejowego także otrzymała ważne zmiany. Od teraz gracze otrzymali większą ilość miejsca na podkładanie bomby, dzięki czemu możemy umieścić ładunek w różnych miejscach i z innych miejsc, dotąd niemożliwych pilnować jej do czasu wybuchu.

Wszystkie najważniejsze i najnowsze informacje o operacji Riptide znajdziecie w naszej specjalnej zakładce.