Respawn.pl

Lidl sponsorem wiodącej organizacji esportowej!

Autor: Marcin Kapusta

Wielkie marki coraz chętniej inwestują w rozwijającą się branże sportów elektronicznych. Jedną z nich jest Lidl, który nawiązał współpracę z SK Gaming!

Sponsorem niemieckiej organizacji esportowej została międzynarodowa sieć supermarketów Lidl, której siedziba mieści się w kraju związkowym Badenia-Wirtembergia. W ramach partnerstwa Lidl dostarczy do obiektów SK Gaming w Kolonii i Berlinie świeże jedzenie, które przyczyni się do realizacji planów żywieniowych organizacji. Logo sieci supermarketów zostanie umieszczone na koszulkach SK, ale oczywiście to nie koniec. Obie strony stworzyły także reklamę, którą wyemituje kilka niemieckich stacji telewizyjnych, w tym Sport1.

Lidl sponsoruje również niemiecką narodową drużynę piłki ręcznej w zakresie świeżego i zdrowego jedzenia. Marka idzie za trendami i swoje działania coraz chętniej opiera na świecie cyfrowym. Sugeruje to m.in. częsta aktywność na portalach społecznościowych oraz na platformach, takich jak m.in. TikTok.

Sieć supermarketów dołącza do grona innych renomowanych partnerów SK Gaming, takich jak T-Mobile, Mercedes-Benz czy też Nike. W sierpniu organizacja ogłosiła współpracę z niemieckim browarem Krombacher i jego marką napoju Vitamalz.