Respawn.pl

Metro, bronie, operatorzy i nowy tryb! Sezon 6 WarZone w pigułce

Autor: Mateusz Lechowicz

Od początku wydania WarZone dzieli nas już ponad 6 miesięcy, mimo to deweloperzy nie zwalniają tempa. Prawdopodobnie będzie to jednak przedostatni sezon w Call of Duty: Modern Warfare, który zakończy się 24.11.2020. Kolejne będą czekać nas już w nowej produkcji od firmy Treayrch, czyli Call of Duty: Black Ops – Cold War.

Sezon dopiero się rozpoczyna, jednak już w jego połowie będzie czekać na nas event halloweenowy z Verdanskiem pod osłoną nocy, a także nowe tryby multiplayer w Modern Warfare. Dodatkowo twórcy przygotowali kilka innych nowości, których postanowili jeszcze nie zdradzać.

 [WarZone]

  • Nowi operatorzy – Nikolai, Farah
  • Nowy tryb – Armored Royale – Tryb ten zapewnia każdemu oddziałowi opancerzony samochód ciężarowy z wieżą i dużą ilością opancerzenia. Członkowie drużyny mogą się odrodzić, jeśli ich ciężarówka nadal jest w jednym kawałku, ale gdy pojazd tej drużyny zostanie zniszczony, ich zdolność do powrotu do walki również zniknie.
  • Battlepass – 6 sezon, nowe skórki, operatorzy, etc.
  • Metro – nowe miejsce w Verdansku pozwalające na szybkie przemieszczanie pomiędzy lokacjami
  • Bronie – AS VAL i SP-R 208

[Modern Warfare]

  • Multiplayer – dwie nowe mapy, ‘Mialstor Tank Factory’ i ‘Broadcast’
  • Wojna naziemna – ‘nowa mapa, ‘Verdansk Riverside’
  • Strzelanina – nowa mapa, ‘Station’
  • Tryb – likwidacja potwierdzona

[Ogólne Błędy]

  • C4: Niewielkie opóźnienie przy szybkiej detonacji. Sygnał dźwiękowy będzie teraz odtwarzany po wyzwoleniu szybkiej detonacji. Zmniejszono również prędkość początkową rzutu o 30%
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że po ożywieniu członka drużyny było 5-sekundowe opóźnienie, zanim użytkownik mógł ponownie użyć swojej broni
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli uzyskać nieograniczoną liczbę amunicji obalającej
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego można było włożyć mołotowa lub granat do podłożonej bomby, powodując zabicie rozbrajającego gracza

[Błędy – Bronie]

  • Naprawiono dwa problemy, w których zegarek gracza i / lub czujnik bicia serca nie były całkowicie widoczne podczas korzystania z dodatku ‘chainsaw’ XRK na LMG Finn
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pociski wybuchowe i termitowe nie działały zgodnie z przeznaczeniem w wariancie chronicznym z zestawu Blunt Force II
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ekran wyboru lufy dla RKM Finn był trudny do wyświetlenia w menu rusznikarza
  • Naprawiono problem polegający na tym, że lewa ręka gracza nie chwyciła prawidłowo broni, gdy w AK znajduje się ‘romanian barrel’ 23,0 cala
  • Naprawiono kilka błędów powodujących, że pozycja modelu leżącego na brzuchu podczas strzelania z biodra nie wyglądała zgodnie z zamierzeniem i mogła zniknąć w pewnych okolicznościach
  • Origin 12: Zmniejszono obrażenia na bliski dystans w Warzone
  • Strzelby: Zwiększone obrażenia amunicji smugowej w Warzone
  • XRK ChainSAW – FiNN LMG: Dodanie opisu u rusznikarza, że załącznik nie pozwala na montaż broni. Zwiększono także jasność nasadki Tac Laser

[WarZone]

  • Naprawiono problem z kolizją w południowym rogu stadionu
  • Naprawiono problem polegający na tym, że ogrodzenie z białą brezentem w pobliżu szpitala pozwalało graczom widzieć przez nią z jednej strony
  • Naprawiono problem polegający na tym, że czasami pociąg pojawiał się na mapie jako biała ikona zastępcza
  • Wdrożono poprawki, które pomagają prawidłowo śledzić zwycięstwa w Warzone
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie byli w stanie zranić wrogów strzałami z broni palnej na wyciągarce/linie
  • Jeśli gracz ma ustawioną minimapę tak, aby się nie obracała, zobaczy niedokładne pingi czujnika bicia serca. Zostało to naprawione
  • Naprawiono rzadki problem, w wyniku którego skrzynki z zapasami pociągu mogły znikać podczas dłuższych rund

[PC]

  • Technologia NVIDIA Reflex jest już dostępna w Call of Duty: Modern Warfare, w tym Warzone, i zapewni poprawę opóźnień w scenariuszach gier intensywnie wykorzystujących GPU na kartach graficznych GeForce GTX 900 i nowszych NVIDIA
  • Poprawiona stabilność i wydajność

Najmniejszą ilością potrzebnego miejsca na dysku będą mogli cieszyć się gracze PS4, którzy zmuszeni będą pobrać “zaledwie” 19,3 GB danych. W przypadku Xboxa One będzie to natomiast 22,66 GB, a PC 57 GB.