Respawn.pl

Nerf dla Raze, zmiany dla Guardiana i naprawiona rotacja map – Aktualizacja VALORANT 16.09.2020

Autor: Filip Woszczek

W środku tygodnia nową aktualizacją wita nas Riot Games. Tym razem mamy do czynienia z nieco mniejszym patch’em, zahaczającym o Raze, broń Guardian i kilka zmian w działaniu gry.

Po dzisiejszej aktualizacji zauważymy lekkie osłabienie agenta Raze, lecz nieco większy promień obrażeń. Z uwagi na obniżoną cenę i większą szybkostrzelność Guardiana, może sięgać po niego więcej graczy od dnia dzisiejszego. Deweloperzy naprawili także losową rotację map, implementując nowy system.

[AGENCI]

Raze

Blast Pack

  • Obrażenia początkowe zmniejszono do 15 pkt. w wewnętrznym promieniu 0,2 m, a minimalne spadły do 5 pkt.
  • Bomba zdalna po wylądowaniu uzbraja się w 0,5 sek., zwiększając maksymalne obrażenia do 50 pkt.
  • Strzelenie w Bombową Pakę detonuje ją, zadając obrażenia na obecnym poziomie.
  • Bomba zdalna nie zadaje już obrażeń sojusznikom.

[BRONIE]

Guardian

  • Obniżono cenę z 2500 do 2400 kredytów.
  • Szybkostrzelność zwiększono z 4,75 do 5,25 pocisków na sekundę.
  • Poprawiono czas stabilizacji broni z 0,35 po 3 pociskach na 0,2925 po 3 pociskach.

[ROTACJA MAP]

  • Kolejka matchmakingowa dla wszystkich trybów została zaktualizowana, aby brać pod uwagę wszystkie ostatnio grane mapy we wszystkich trybach, dzięki czemu dla każdej kolejki:
    • Będziemy mieć większe szanse na grę na mapie, na której ostatnio nie graliśmy
    • Jest znacznie mniej prawdopodobne, że zagramy na tej samej mapie kilka gier pod rząd

[OGÓLNE]

  • Obserwatorzy będą teraz widzieć stoper zamiast zasłoniętego ekranu, gdy obserwują gracza, który jest oślepiony
    • Pełnoekranowe oślepienie dla obserwatorów może zostać ponownie włączone w opcjach
  • Ulepszenia wydajności minimapy
  • Panel społecznościowy wstrzyma teraz sortowanie, gdy najeżdżasz na niego lub wchodzisz w interakcję
  • Zaktualizowano słownictwo w module Wszystkie stopnie na stronie kariery, aby było bardziej spójne z zasadami dotyczącymi dogrywek

[NAPRAWIONE BUGI]

  • Naprawiono Prime Classic VFX
    • Występował błąd, w którym ulepszenia poziomów Prime (2–4) nie odtwarzały poprawnych znaczników, efektów dźwiękowych i innych efektów wizualnych
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego na ekranie końca gry widoczny był komunikat o dalszym przetwarzaniu, a zakończona gra nie była widoczna w zakładce kariery.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w poczekalniach gier niestandardowych wyświetlała się „Wysoka różnica umiejętności”

Pełna wersja zapisu o aktualizacji znajduje się w tym miejscu.