Respawn.pl

Nietuzinkowa współpraca compLexity. Firma medyczna nowym partnerem organizacji Jasona Lake’a!

Autor: Marcin Kapusta

Grono partnerów compLexity Gaming powiększyło się o nietuzinkową markę. Współpracę z organizacją Jasona Lake’a zawarła bowiem amerykańsko-szwajcarska firma medyczna Alcon!

W wyniku rocznej umowy marka Systane, będąca znakiem rozpoznawczym firmy Alcon, zostanie oficjalnym partnerem compLexity w zakresie pielęgnacji oczu. Obie strony będą współpracować w celu podniesienia świadomości na temat tego, jak korzystanie z urządzeń cyfrowych może negatywnie wpływać na oczy. Temat ten jest niezwykle ważny w branży gamingowej, w której osoby spędzają długie godziny przed ekranami.

Właściwa pielęgnacja oczu jest istotną częścią naszego stałego zaangażowania w poprawę zdrowia i dobrego samopoczucia esportowców. Współpraca z firmą Alcon ma na celu douczyć graczy oraz całą społeczność na temat znaczenia zdrowia oczu.” – przyznał założyciel compLexity Gaming, Jason Lake. Z kolei północnoamerykańska organizacja w komunikacie prasowym zawarła: “Nawiązując współpracę z firmą Alcon, compLexity opiera się na swoim stałym zaangażowaniu w profesjonalizację opieki nad profesjonalnymi graczami esportowymi. CompLexity zapewnia holistyczne wsparcie oraz zasoby dla psychicznego i fizycznego dobrego samopoczucia graczy poprzez GameStop Performance Center, które wyposażone jest w narzędzia poprawiające wydajność, udogodnienia do regeneracji.

Alcon jest podekscytowany współpracą z compLexity, która ma na celu podniesienie świadomości odnośnie pielęgnacji i zdrowia oczu. Dzięki tej współpracy możemy zapoznać nowych odbiorców z naszą rodziną produktów, która obejmuje nowo wprowadzone na rynek krople do oczu Systane Hydration Multi-Dose. Aktualnie mamy czasy, gdy społeczność coraz częściej narażona jest na objawy suchego oka.” – zakomunikował Jeff Huffman, Starszy Dyrektor ds. Marketingu w Alcon.

W ostatnim czasie kilka znamienitych organizacji połączyło siły z firmami okulistycznymi, aby promować znaczenie zdrowia oczu. W 2020 roku Immortals nawiązało współpracę z marką okularów BLNQ, natomiast SK Gaming rozszerzyło swoje partnerstwo z Hylo Eye Care.