1,1K
Do VALORANTA zagościł patch 2.0, w którym zastaniemy nową postać – Yoru. Na tym jednak twórcy postanowili nie zaprzestawać, ponieważ Brimstone oraz Omen otrzymali kilka zmian.
[Aktualizacje agentów]
YORU
- YORU zasila grono agentów VALORANT.
- Jego bio oraz umiejętności poznacie wchodząc na stronę agentów.
BRIMSTONE
- Natychmiastowe użycie nadajnika stymulującego (zerowy czas wyposażenia)
- Koszt Mołotowa został zmniejszony z 300¤ do 200¤.
- Zasięg rzucania Podniebnego Dymu został zwiększony z 4200 na 5000.
- Czas trwania Podniebnego Dymu został zwiększony z 14,25 s. do 19,25 s.
- BRIMSTONE nie wydaje już dzwięku, jaki mogli usłyszeć przeciwnicy podczas potwierdzania lokacji swojego dymu.
OMEN
- Koszt Paranoi został zwiększony z 200¤ do 400¤.
- Prędkość pocisku Mrocznej Osłony została zmniejszona z 4000 do 2800.
[Aktualizacje broni]
Classic (strzał alternatywny)
- Błąd skoku zwiększono z 0,4 do 1.
- Zwiększono kolejkę wejścia (PPM) z 0,065 do 0,225.
- Strzał seriami obarczony jest błędami o następujących wartościach: 1,9 dla pierwszej serii, 2,5 dla drugiej i 6 dla trzeciej oraz czwartej.
- PPM zapewnia krzywą stabilizacji na poziomie 0,1 s.
[Aktualizacje gry rankingowej]
- Nowe regionalne tabele rankingowe (12 stycznia)
- System rankingowy został zaktualizowany (w tym pasek postępu), wprowadzono także zmiany w postępie wyrażanym w liczbach oraz w samym rozkładzie rang, by ułatwić wyjście z tych najniższych.
- Limit rozmiaru umówionej grupy składający się z graczy o randze Nieśmiertelny i Promienisty został ustalony na 2 osoby.
- Nowe nagrody rankingowe dla 1. odcinka (przywieszki uzależnione od najwyższej rangi aktu zdobytej podczas 1. odcinka)
- Wiele innych zmian! Przeczytajcie nasz artykuł podsumowujący zmiany, by poznać szczegóły.
[Zmiany społecznościowe]
- Przycisk “Dodaj znajomego” został usunięty z listy graczy w grze.
[Błędy]
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Omen mógł czasami teleportować się poza bariery fazy zakupów.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Omen mógł podkładać Spike’a znajdując się na ścianie Sage.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze przeciwnej drużyny mogli być widoczni na minimapie jeszcze długo po zniknięciu z pola widzenia.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego rozdzielczość monitora nie wracała do prawidłowej po użyciu skrótu Alt+Tab w trakcie gry na pełnym ekranie przy rozdzielczości ustawionej na niższą niż natywna. Dziękujemy graczowi fl0m za zwrócenie uwagi na ten problem!
- Naprawiono błąd z ptacha 1.14, w wyniku którego nieprawidłowo obliczany był ping klienta (wliczany był także czas klatki klienta).