IzakTV

Strona główna » Nowa skrzynka – Fracture Case już w grze! – Aktualizacja CS:GO 07.08.2020

Nowa skrzynka – Fracture Case już w grze! – Aktualizacja CS:GO 07.08.2020

Autor: Filip Woszczek

Czwartkowa aktualizacja w Counter-Strike: Global Offensive niesie za sobą nową skrzynkę o nazwie Fracture Case. W niej znajdziemy skórki zaprojektowane przez ponad siedemnastu artystów, oraz noże z serii Shattered Web.

[FRACTURE CASE]

[RÓŻNE]

  • Zaktualizowano film w menu głównym dla Mutiny.
  • Naprawiono kilka exploitów związanych z manipulacją VPK.
  • Opcja uruchamiania “-untrusted” nie jest już obsługiwana.

[NETWORKING]

  • Wiele ulepszeń protokołu sieciowego SDR:
    • Ulepszona logika wyboru routingu SDR.
    • Naprawiono sesje sieciowe SDR, by nie były ponownie używane po wygaśnięciu.
    • Poprawiona stabilność.

[MAPY]

  • Anubis
    • Naprawiono błędy geometrii, niewidzialne błędy powierzchni.
    • Naprawiono możliwość dostrzeżenia wrogów przez ścianę w pobliżu mostu.
    • Usunięto cień palmy na moście.
    • Naprawiono wallbang na głównej drodze do B
    • Naprawiono spadanie broni ze schodów i innych części podłogi.
    • Ponownie dodano okna dla granatów na B.
    • Nowa tekstura dla podwójnych drzwi na środku.
    • Różne drobne poprawki.
  • Mutiny
    • Optymalizacja:
      • Znaczna poprawa wydajności we wszystkich obszarach mapy.
      • Dostosowano odległości zanikania, aby poprawić wydajność.
      • Dodano więcej śladów, aby oddzielić niektóre liście.
      • Dodano modele bluszczu połączone z rekwizytami, aby zwiększyć wydajność, gdy wiele jest renderowanych jednocześnie.
    • Rozgrywka:
      • Obniżono część ściany na obszarze bombowym A.
      • Zmodyfikowano formację skalną w górnej części drogi od T do A, by poprawić widoczność i potencjał granatów.
      • Dodano osłonę na środku do łącznika B.
      • Usunięto osłonę na wyjściu złącza środka z A.
      • Usunięto osłonę przy bocznej ścieżce w pobliżu tylnej części bombsite’u A.
      • Dostosowano położenie pokrowca na catwalk’u.
      • Dostosowano położenie osłony od T do dolnego A.
      • Podniesiono wysokość przenikania sufitu wokół bombsite’u A i drogi CT-A, pozwalając graczom dostać się na ścianę w bombsite’cie A.
      • Podniesiona wysokość przenikania sufitu wokół wejścia CT do B.
      • Dostosowano pozycję spawnu w deathmatch’u w pobliżu A.
    • Różne:
      • Dostosowano oświetlenie otoczenia, aby zapewnić lepszy kontrast wizualny.
      • Naprawiono migotanie wielu krzewów na mapie.
      • Usunięto cienie dla niektórych modeli liści, takich jak te widoczne w budynku “The Squid”.
      • Naprawiono brakujące tekstury na różnych przemieszczeniach na mapie.
      • Naprawiono różne unoszące się modele na mapie (okna, lampy itp.)
      • Poprawiono przycinanie drewnianych filarów w Doku.
      • Poprawiono przenikanie wokół skały na T-Górne A.
      • Naprawiono liczne miejsca, w których utknęła bomba
      • Bomba teleportuje się teraz z powrotem na suchy ląd, jeśli gracz upuści ją stojąc na małej łodzi.
      • Dodano wiele wyzwalaczy resetowania bomby wokół bombsite’u A, B i Doku
      • Naprawiono nieprawidłowo obrócony model plandeki w Doku
      • Usunięto liście na ścianie bombsite’u A.
      • Zmieniono mapę skarbów na statku T., aby miała dokładniejszą nazwę
      • Zaktualizowany przegląd
  • Swamp
    • Główne zmiany:
      • Swamp ma teraz świetne FPS
      • Wymieniony materiał wodny
      • Rozjaśniony w niektórych obszarach
      • Zaktualizowano radar
      • Naprawiono więcej przenikania
    • Środek:
      • Zamknięto róg w pobliżu starych pił przy zapleczu
      • Wykonano wnękę w ścianie przy wejściu T.
    • Bombsite B:
      • Rozjaśniono tło w rogu w pobliżu wejścia T.
    • T-spawn:
      • Zamknięto lukę, w którą broń mogłaby wpaść.